09:57 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عرضه مس

امسال ساخت 50 هزار خانه در شهرهای جدید آغاز می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که ساخت 50 هزار واحد مسکونی تا پایان شهریور امسال در شهرهای جدید کشور شروع می‌شود گفت: برای شهر جدید صدرا در استان فارس نیز 3 هزار واحد مسکونی پیش بینی شده است .
فعال کردن بخش‌های تجاری به کاهش نوسانات ارزی کشور کمک می‌کند
پایگاه خبری راد: یک دکتری اقتصاد گفت: فعال کردن بخش‌های تجاری کشور به کاهش نوسانات ارزی کشور کمک می‌کند.
باج‌گیری مرتعداران از عشایر سمنان
پایگاه خبری راد: زندگی عشایری، یکی از ابتدایی‌ترین شکل‌های زیست انسانی است که به دلیل ظرفیت بالای آن تا به امروز ادامه یافته و همچنان این شیوه زیست، هم از جذابیت بالایی برخوردار است و هم اقتصاد عشایری یکی از پایدارترین اقتصادهاست.
پیش بینی انبوه سازان از قیمت مسکن در بازار
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان گفت: بازار مسکن تا مشخص شدن وضعیت اقتصادی همچنان ملتهب باقی می‌ماند و احتمالاً در شهریور ماه دوباره شاهد افزایش قیمت مسکن خواهیم بود.
دلایل افزایش قیمت مسکن
پایگاه خبری راد: دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن با اشاره به دلایل افزایش قیمت مسکن گفت: اگر می‌توانستیم به نحوی در بازار مسکن فعالیت کنیم که ساخت و ساز، متناسب با نیاز جامعه صورت بگیرد قطعا امروز شاهد افزایش بیش از حد قیمت مسکن در بازار نبودیم.
فروش لیفان X60 با شرایط ویژه آغاز شد
پایگاه خبری راد: انتخاب یک خودروی جادار، ایمن و راحت همیشه یکی از دغدغه های خانواده های ایرانی بوده و خوشبختانه در سال های اخیر حق انتخاب در سبد خودرویی کشور کمی بیشتر از قبل شده است. لیفان X60 محصول تولیدی کرمان موتور می تواند یکی از این انتخاب ها باشد.
سایه‌روشن‌های قوانین کسب و کار در بازخوانی وضعیت تولید
پایگاه خبری راد: سال ۱۳۹۷ در حالی تحت عنوان اقتصادی نام گرفت که از دهه ۱۳۷۰، ۱۴ بار دیگر نام اقتصادی بر سال‌های سه دهه گذشته گذاشته شد
مردم به سرمایه‌گذاری در بانک‌ها بدبین شده‌اند
پایگاه خبری راد: در اولین روزهای کاری بعد از تعطیلات طولانی نوروز دلار جهشی تقریبا ۵۰۰ تومانی داشت؛ اتفاقی که علاوه بر شگفت‌آور بودنش اما همه بحث‌ها را تقریبا به این پرسش ختم کرد که در پشت پرده بازار ارز چه خبر است؟ پرسشی که این‌بار برای شنیدن پاسخ آن به سراغ یک دلال کهنه‌کار بازار ارز رفتیم.
باز هم دلالان ارز بازار را قبضه کردند
پایگاه خبری راد: حضور دستفروشان ارز که در چند هفته پایان سال گذشته کمرنگ شده بود، بار دیگر تعدادشان زیاد شده است که به نظر می‌رسد دلیل عمده آن نفروختن دلار و یورو توسط صرافی‌هاست که دلیل آن چندان روشن نیست.
رویای رونق مسکن با وام بانکی
پایگاه خبری راد: فعالان بخش مسکن که هنوز درگیر رکود هستند به دنبال جهش نرخ ارز شاهد دو اتفاق منفی سرازیر شدن سرمایه ها به بازار ارز و رشد قیمت مسکن بودند که منجر به پایین آمدن تقاضای این بخش شد و به نظر می رسد افزایش تسهیلات به ۲۰۰ میلیون تومان نیز تاثیر چندانی در جذابیت بازار مسکن نخواهد داشت.
گرانفروشی در بازار میوه تا 98 درصد قیمت واقعی!!!
پایگاه خبری راد: در آستانه شب عید و درحالیکه بازار میوه داغ‌تر از هر روز دیگری است و وزارت کشاورزی بارها اعلام کرده که در تولید، تامین و عرضه انواع میوه و تره بار هیچ مشکلی در بازار وجود ندارد، قیمت این محصولات فاصله زیادی با نرخ منطقی که قانون برای فروش میوه مشخص کرده دارد و در این میان به نظر می‌رسد که جای بازرسان و ناظران در این بازار خالی است.
خشکسالی، تعاونی‌های روستایی یزد را به شدت تهدید می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیر سازمان تعاون روستایی یزد، با بیان این‌که خشکسالی تهدیدی جدی برای تعاون روستایی استان است، گفت:‌ حدود 12 هزار و 500 نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی عضو تعاونی روستایی استان یزد هستند.
آغاز فروش‌های فوق‌العاده فرش ماشینی/ تخفیف‌های ۴۰ درصدی کذب است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت از فروش‌های فوق‌العاده انواع فرش ماشینی در تهران با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی خبر داد و گفت: هر تخته فرش ماشینی نهایتا دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و شاید در برخی موارد قیمت آن به دلیل نوع مواد اولیه به کار رفته، قدری گران‌تر شود.
تا اردیبهشت ۹۷ هیچ‌چیز گران نمی‌شود/راه‌اندازی پنج نمایشگاه بهاره در تهران
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هیچ کالا و خدماتی تا پایان فروردین سال آینده افزایش قیمت نخواهد داشت و پنج نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم نیازمندی‌های مردم با حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف پیش‌بینی کرده‌ایم.
افزایش ۶ برابری قیمت پرتقال از باغ تا مغازه!
پایگاه خبری راد: طبق اعلام بانک مرکزی هر کیلوگرم پرتقال در مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد ارزان‌تر بوده که رییس اتحادیه مرکب‌کاران در این باره گفت: وضعیت تولید بسار مناسب است و فراوانی محصول داریم اما دلالی شدید و نبود نظارت کافی باعث افزایش قیمت شده و پرتقالی که کیلویی ۸۰۰ تومان از باغدار خریده می‌شود در بازار مصرف بیش از ۵۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.