05:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیائومی

شیائومی بازار هند را از آن خود کرد
پایگاه خبری راد: شیائومی در سه ماهه آغازین سال جاری ۲۰۱۸ میلادی ۳۱ درصد از سهم بازار هند را از آنِ خود کرده است.
صف یک میلیون نفری طرفداران گوشی گیمینگ شیائومی
پایگاه خبری راد: شیائومی به تازگی اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر برای خرید گوشی هوشمند گیمینگ (مخصوص بازی) این شرکت نام‌نویسی کرده‌اند.
پرونده بسته می‌شود؛ اجرای آخرین مرحله رجیستری از فردا
پایگاه خبری راد: رجیستری گوشی‌های موبایل از اول اردیبهشت‌ماه با قرار گرفتن تمامی‌ برندها در این طرح، رسما آخرین مرحله را طی می‌کند.
دروغ غول‌های تکنولوژی درباره امنیت گوشی‌های اندرویدی!
پایگاه خبری راد: به عقیده بسیاری از تحلیلگران، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی در انتشار به روزرسانی‌های امنیتی به مشتریان و کاربران خود دروغ می‌گویند.
قابلیت‌های منحصر به فرد یک ترازوی هوشمند برای تناسب اندام
پایگاه خبری راد: شیائومی عرضه ترازوی دیجیتال و هوشمندی را در هند آغاز کرده است که گفته می‌شود قابلیت های منحصر به فرد و جذابی را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.
شیائومی هم به لیست رجیستری اضافه شد
پایگاه خبری راد: شاید لزوم رجیستری برای گوشی‌های کم‌مصرف موضوع قابل توجهی نباشد اما اگر برای بازار یک برند به مرور افزایش یابد به اهمیت آن اضافه می‌کند.
همه آنچه که از کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ انتظار می‌رود
پایگاه خبری راد: کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ که میزبان بزرگترین غول‌های تکنولوژی در جهان است، در شهر بارسلون اسپانیا و از ۷ تا ۱۰ اسفند برگزار می‌شود.
شیائومی موفق‌تر از سامسونگ بود؟
پایگاه خبری راد: شیائومی به تازگی مدعی شده است که میزان فروش محصولاتش در سه ماهه پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی در کشور هند بیشتر از رقیبش، سامسونگ بوده است.
بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه اسپیکرهای هوشمند در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی سهم قابل ملاحظه از بازار را به خود اختصاص دادند، مرور مختصری از برترین اسپیکرهای هوشمند جهان می‌تواند به کاربرانی که قصد خرید و استفاده از آن را دارند، کمک کند.
بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه اسپیکرهای هوشمند در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی سهم قابل ملاحظه از بازار را به خود اختصاص دادند، مرور مختصری از برترین اسپیکرهای هوشمند جهان می‌تواند به کاربرانی که قصد خرید و استفاده از آن را دارند، کمک کند.
شیائومی پایش را در گلیم گوشی‌های گیمینگ دراز کرد
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی می‌خواهد به عرصه تولید گوشی‌های هوشمند گیمینگ یا مختص بازی شود.
مدل تقلبی گوشی های جدید هم آمد
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بیشتر گوشی‌های هوشمند تقلبی و کپی برداری شده در سال ۲۰۱۷ میلادی از برند سامسونگ بوده است.
احتمال عرضه زودهنگام گلکسی اس ۹ قوت گرفت
پایگاه خبری راد: سامسونگ به تازگی برای عرضه گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدیدش در بازار چین، موفق به اخذ تاییدیه C۳ چین شده است.
چند درصد کاربران اسپیکر هوشمند دارند؟
پایگاه خبری راد: طبق آخرین آمار استفاده کاربران آمریکایی از اسپیکرهای هوشمند در ژانویه سال جاری میلادی به طور چشمگیری افزایش یافته است.
شیائومی درصدد ورود به بازار تلفن همراه آمریکا
پایگاه خبری راد: پس از کسب موفقیت های فراوان شیائومی در کشور خود، هم اکنون این برند چینی اعلام کرده است که می خواهد به بازار تلفن همراه و سایر گجت های الکترونیکی ایالات متحده آمریکا ورود پیدا کند.