06:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهریار

گسترش فرونشست زمین‌ تا میدان انقلاب و فرودگاه مهرآباد/کج‌شدن مقبره شاه‌ عبدالعظیم
پایگاه خبری راد: در حالی خیابان‌های "شهران"، "پیامبر"، "میدان قیام" و "مولوی" فروریزش را تجربه کردند که به گفته مدیر بخش زلزله و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی هیچ اقدام پیشگیرانه برای رفع این معضل اندیشیده نشده است و قانونی برای مقابله با متخلفان حوزه ساختمان‌سازی که اقدام به هدایت غیر اصولی آب در زیرزمین ‌می‌کنند، وجود ندارد.
۱۰ هزار میلیارد تومان تا اتمام طرح فاضلاب تهران
پایگاه خبری راد: قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران اظهار کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد شبکه فاضلاب تهران تکمیل شده است. اما برای اتمام کامل این طرح به ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز است.
بازگشت جاده‌ها به وضعیت عادی/ قیمت پروازهای برگشت گران است
پایگاه خبری راد: با پایان یافتن تعطیلات چند روزه نیمه خردادماه بخش قابل توجهی از ترافیک سفر در جاده‌های کشور کاهش یافته هرچند هنوز میزان ترددها به حالت عادی بازنگشته است.
انهدام باند کیف قاپان در بهارستان/ کشف بیش از 195 کیلوگرم تریاک در شهریار
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند 4 نفره کیف قاپان حرفه ای با 195 فقره سرقت در بهارستان خبر داد.
ممنوعیت تردد موتورسیکلت در ۴ محور
پایگاه خبری راد: سازمان راهداری اعلام کرد ‌تردد موتور‌سیکلت تا ساعت ۶ روز ۱۹ خرداد در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و جاده تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.
احتمال افت قیمت مسکن در نیمه دوم امسال
پایگاه خبری راد: نظرسنجی انجام گرفته ازشهروندان تهرانی نشان می‌دهد ۵۴ درصد آنها معتقدند رونق بازار مسکن در نیمه دوم سال جاری فروکش می‌کند و رشد قیمت‌ها تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.
چالوس یک طرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و همچنین محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.
جدیدترین وضعیت ترافیک جاده‌ای+ نقشه
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های کشور را اعلام کرد که حاکی از روان بودن قابل توجه عبور و مرور خودروها در اکثر جاده‌های کشور است.
قول رییس سازمان توسعه تجارت به کسبه بانه
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلات بازاریان بانه‌یی و دیدگاه های آنان پیرامون اجرای طرح ساماندهی مبادلات مرزی را با امانت داری و نظر مساعد به مسئولان وزارت کشور منتقل می کنیم و به بازاریان اطمینان می دهم دولت منافع ملی را توأم با منافع مرزنشینان تدوین خواهد کرد.
چالوس یکطرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات تردد در جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته و همچنین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.
اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور
پایگاه خبری راد: براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی،سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَذكرشده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی كشور بازوتردد درآنها به‌روال عادی درجریان است.
توان تولید روزانه 5.5 کیلووات ساعت انرژی الکتریسته از خورشید در کشور/ضریب 40 درصدی انرژی باد
پایگاه خبری راد: مدیرگروه پژوهشی انرژی‌های تجدیدپذیر پژوهشگاه نیرو از شناسایی 3 منطقه برای بهره‌برداری از انرژی زمین‌گرمایی در کشور خبر داد و گفت: برای این منظور نیروگاه زمین‌گرمایی در مشکین‌شهر در حال تاسیس است.
پاسخ به یک پرسش؛ کالاهای مورد استفاده نمایندگان ایرانی است یا خارجی؟
پایگاه خبری راد: نمایندگان معتقدند استفاده از کالای ایرانی بعد از نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به نام «سال حمایت از کالای ایرانی» برای آنها یک تکلیف است. نمایندگان همچنین بر این باورند که عملکرد مسئولان و میزان استفاده آن‌ها از کالای ایرانی در حمایت مردم از کالاهای ساخت داخل کشور موثر است.
تهران با وجود 2 درصد خاک کشاورزی، 5 درصد تولید محصول دارد/خاک آبرفتی حکم کیمیا دارد
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم حفظ آب و خاک حاصلخیز و آبرفتی در کشور اظهار کرد: باید به تقاضای جامعه برای ویلاسازی پاسخ داده شود اما نه از طریق تغییر کاربری بهترین اراضی کشاورزی.
حمایت جمعی از اعضای اتاق‌های بازرگانی از آخوندی
پایگاه خبری راد: جمعی از فعالان اقتصادی و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در حمایت از وزیر راه و شهرسازی بیانیه ای منتشر کردند.