01:55 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهردار

میوه از سبد غذایی بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است
نماد برتر- پری به دلیل از دست دادن همسرش سرپرستی خانواده را به عهده دارد، او با اشاره به اینکه در بسیاری موارد توان خرید میوه تازه برای فرزندانش را ندارد؛ می‌گوید: سه پسر ۱۰،۹ و ۱۵ساله من مثل همه بچه‌هایی که در سن رشد هستند، علاقه زیادی به میوه دارند ولی از توان مالی من خارج است که برای آنها میوه تازه بخرم چه برسد به خرید نوبرانه فصل‌ها.
وصول ۳۵۰۰ میلیارد تومان از مالیات معوقه
نماد برتر- رئیس سازمان بازرسی کل کشور از کمک این سازمان و وصول ۳۵۰۰ میلیارد تومان از مالیات معوق تعدادی از شرکت‌ها خبر داد.
لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، یک گام تا تصویب دولت
نماد برتر- روند بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در جلسه کمیسیون اقتصاد دولت به پایان رسید و در دستور کار جلسه اصلی هیات وزیران قرار گرفت.
اجرای فاز غربی خط ۱۰ مترو در هفته جاری/از نمایشگاه بین المللی تا وردآورد طول خط ۱۰
نماد برتر- شهردار منطقه ۲۲ از اجرای فاز غربی خط ۱۰ مترو در هفته جاری خبر داد.
ادامه احداث پارک گفت و گو/ اتصال نمایشگاه بین المللی به مترو
نماد برتر- شهردار تهران از ادامه احداث پارک گفت و گو و اتصال با محله ملاصدرا خبر داد.
افتتاح اولین سالن سینمایی کودکان توسط حناچی
نماد برتر- شهردار منطقه ۲ از افتتاح پنجمین سری از پروژه های این منطقه طی سه سال اخیر خبر داد.
افزایش ۲۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید سالانه برق
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: سالانه ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت برق انجام شده، و سال آینده گزارش خواهیم داد که در هشت سال دولت تدبیر و امید علاوه بر مدیریت مصرف، هر سال ۲۵۰۰ مگاوات ظرفیت جدید به مدار بهره‌برداری اضافه شده است.
توانایی تامین ۵۰۰۰ دستگاه اتوبوس شهری ساخت داخل تا پایان سال جاری
نماد برتر- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از توانایی تأمین حداقل ۵۰۰۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری، در قالب طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کشور از سوی تولیدکنندگان تا پایان سال‌ جاری خبر داد.
ضربه فنی بازار مهر در زمین کرونا
نماد برتر- هرسال این روزها، در آستانه بازگشایی مدارس، فصل خرید لوازم التحریر، کیف، لباس مدرسه و ذوق زدگی دانش آموزان برای خریدهای مدرسه ای جدید بود، آنها گاهی حتی یک ماه زودتر وسایل خود را تهیه کرده و ماه پایانی تابستان را به ذوق استفاده قریب الوقوع از این وسایل می‌گذراندند.
استفاده از پساب برای فضای سبز مانند ساختن یک سد مجازی است
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: اتفاق خوبی که در جهت استفاده از پساب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز افتاده، مانند ساختن یک سد مجازی است.
فضای سبز تهران تا سال ۱۴۱۰ با پساب تصفیه خانه ها آبیاری می شود
نماد برتر- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس تفاهمنامه همکاری که میان شهرداری تهران و وزارت نیرو به امضا رسید میزان استفاده از منابع آبهای زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز در تهران تا سال ۱۴۱۰ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و منبع اصلی تأمین آبیاری تهران پساب تصفیه خانه ها خواهد بود.
مصرف ۱۸۰ میلیون مترمکعب آب باکیفیت برای فضای سبز در تهران پایان می‌یابد
نماد برتر- وزیر نیرو از امضای تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری تهران و این وزارتخانه با هدف جلوگیری از مصرف آب‌های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز خبر داد.
بانک‌ها باید سند ملک را به عنوان ضمانت قبول کنند
نماد برتر- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی با تاکید براینکه هیچ بانکی نمی‌تواند سند ملک را به عنوان ضمانت پرداخت وام کرونا به کسب‌وکار قبول نکند، اعلام کرد: اگر بانکی سند ملک را به عنوان تضمین دریافت وام کرونا به کسب‌وکارها قبول نکرد، فرد متقاضی وام می‌تواند به واحد بازرسی بانک مربوطه مراجعه کند.
خبر خوش وزیر نیرو برای منابع آبی
نماد برتر- هر سال حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب زیرزمینی که آب با کیفیتی است و با تصفیه آن، بخشی به مصرف شرب می‌رسد برای فضای سبز استفاده می‌شد، اما طبق اعلام وزیر نیرو برنامه‌ریزی شده تا از فاضلاب تصفیه شده در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد تا به کاهش بیلان منفی سفره کمک کند.
همکاری ۲۰۰ شرکت در ساخت واگن ملی
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ساخت تجهیزات حمل‌ونقل ریلی شهری و واگن ملی گفت: تحولی که اکنون در حال رخ دادن است این است که در حقیقت یک جهش تولید در عمق اتفاق افتاده است. به جای این که ظرفیت ساخت داخلی ۳۰ درصد باشد الان در بحث ساخت واگن ملی این ظرفیت به ۸۵ درصد رسیده است. چنین فرآیندی، از شروع تا زمان افتتاح در یک سال و نیم طی شده است.