15:08 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خرید و فروش ارز

بیت‌کوین دوباره گران می‌شود!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه بانکداری الکترونیک با اشاره به ارائه ارز دیجیتالی "گرام" در آینده‌ای نزدیک توسط تلگرام، این ارز را یک رقیب جدی برای بیت‌کوین ارزیابی کرد.
مردم به سرمایه‌گذاری در بانک‌ها بدبین شده‌اند
پایگاه خبری راد: در اولین روزهای کاری بعد از تعطیلات طولانی نوروز دلار جهشی تقریبا ۵۰۰ تومانی داشت؛ اتفاقی که علاوه بر شگفت‌آور بودنش اما همه بحث‌ها را تقریبا به این پرسش ختم کرد که در پشت پرده بازار ارز چه خبر است؟ پرسشی که این‌بار برای شنیدن پاسخ آن به سراغ یک دلال کهنه‌کار بازار ارز رفتیم.
باز هم دلالان ارز بازار را قبضه کردند
پایگاه خبری راد: حضور دستفروشان ارز که در چند هفته پایان سال گذشته کمرنگ شده بود، بار دیگر تعدادشان زیاد شده است که به نظر می‌رسد دلیل عمده آن نفروختن دلار و یورو توسط صرافی‌هاست که دلیل آن چندان روشن نیست.
صرافی‌ها دلار ندارند؛ دلالان می‌فروشند!
پایگاه خبری راد: در شرایطی که بازار ارز در وضعیت نیمه تعطیل قرار دارد، بار دیگر دلار و یورو با دو نرخ بانکی و آزاد مشاهده می‌شود که متقاضیان عمدتا برای تهیه این دو ارز به دستفروشان مراجعه می‌کنند.
 رییس‌جمهور در مدیریت بازار ارز شخصا ایفای نقش کند
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح نمایندگان برای ساماندهی بازار ارز، وضعیت فعلی بازار ارز را ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی و غیرتخصصی برای ساماندهی در این زمینه دانست و خواستار ایفای نقش شخص رییس‌جمهور در مدیریت این بازار شد.
فروش دلار بانکی به مسافران محدود شد
پایگاه خبری راد: فروش دلار و یورو که در روزهای اخیر با محدودیت مواجه بود، در بازار امروز با شرایط جدیدی همراه شده و فروش این دو ارز صرفا با ارائه مدارک سفر امکان پذیر است.
سکه و دلار مقابل هم ایستادند!
پایگاه خبری راد: در هفته گذشته که عرضه سکه و دلار با محدودیت‌هایی همراه بود، نرخ دلار کاهش نسبی قیمت را تجربه کرد اما سکه تمام ۴۰ هزار تومان افزایش یافت.
خرید و فروش دلار متوقف شد!
پایگاه خبری راد: پیگیری قیمت دلار از سوی برخی صرافی‌های سطح شهر گویای آن است که در موارد متعدد صرافی‌ها به دلیل آنچه کمبود ارز اعلام شده، از فروش انواع ارز خودداری می‌کنند و به نوعی خرید و فروش ارزهای مختلف و به ویژه دلار در بازار متوقف شده است.
بازگشت آرامش به بازار ارز
پایگاه خبری راد: رئیس کل بانک مرکزی گفت: مهم‌ترین عاملی که منجر به آرامش در قیمت ارز شده جلوگیری از عملیات خلاف قانون در معاملات است.
صف‌های خرید دلار جمع شد/ نرخ‌ها پایین آمد
پایگاه خبری راد: مشاهدات از بازار ارز و سکه نشان می‌دهد که التهابات بازار فروکش کرده است و با افت قیمت‌ها وضعیت تقاضا نیز متعادل شده است.
رد پای «بیت کوین» در ایران
«امروز خیلی شلوغ بود، تمام ذخیره بیت‌کوینی که داشتیم تمام شد، یا باید خودمان دوباره بخریم یا اینکه کاربرانمان بفروشند. ۱۰۰ میلی بیت کوین امروز داشتیم، سایت را چک کنید، دوباره که موجود شد خبردار می‌شوید.»
افشاگری معاون بانک مرکزی دولت احمدی‌نژاد
«بازی خطرناک با نرخ ارز»؛ این عبارت به‌کاررفته از سوی معاون ارزی بانک مرکزی در دولت دهم، تنها یکی از پایگاه خبری راد: دستاوردهای هشت‌ساله بانک مرکزی در دولت احمدی‌نژاد بود؛ روزهایی که بازار ارز با یک دستور فرمایشی بالا و پایین می‌شد و هر روز یک نرخ برای ارز تعیین می‌شد، قیمت ارز لحظه‌ای تغییر می‌کرد و برای گرفتن ارز ارزان، صف‌های طویلی ایجاد می‌شد؛ تا آنجا که به دلیل آنچه مداخله نادرست بانک مرکزی نامیده شد، بازار ارز چنان افسارگسیخته جلو رفت که دیگر از نرخ‌های پایین خبری نبود و دامنه تلاطمات این بازار روز به روز گسترده‌تر می‌شد. اما چرا این اتفاق افتاد؟
صفحه قبل | صفحه بعد