17:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تفاهمنامه

تولید خودرو بر اساس استانداردهای جدید
پایگاه خبری راد: برنامه راهبردی تولید خودرو در ایران بر مبنای ضوابط جدید استاندارد تغییر می کند.و دولت هم به دنبال تقویت نظام استاندارد سازی تولید ملی است.
مطالبات ۲۶۵ هزار سپرده‌گذار موسسه وحدت در حال تسویه است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سپرده گذاری ۴۰۰ هزار نفر در موسسه آرمان گفت که مطالبات ۲۶۵ هزار نفر از سپرده‌گذاران این موسسه در حال تسویه است.
مشکلات ترانزیتی ایران با همسایگان ادامه دارد
پایگاه خبری راد: پس از تلاش طولانی مدت سازمان راهداری ایران برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در مسیر ترانزیت ایران با کشورهای ترکیه و ترکمنستان، حالا به نظر می‌رسد یکی دیگر از همسایگان شمالی نیز طوری عمل کرده که با اولویت‌های ترانزیتی کشور فاصله‌ای طولانی دارد.
اعلام آمادگی صندوق ضمانت صنایع کوچک برای حمایت از نوشت افزار ایرانی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: این صندوق آمادگی دارد از واحدهای صنعتی یا صنفی در زمینه تولید نوشت افزار و لوازم التحریر ایرانی با ارائه ضمانتنامه حمایت کند.
آلمان به طرح باروری ابرهای ایران وارد شد
پایگاه خبری راد: شرکت «اف.کی.اِی» (FKA) آلمان برای انتقال تجهیزات و دانش در زمینه باروری ابرها، با مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها تفاهمنامه همکاری امضا کرد.
بنز رسما به ایران آمد
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز آلمان قرارداد ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند. همچنین قرارداد دو شرکت مشترک دیگر نیز در ماه‌های آینده نهایی خواهد شد.
چین و ژاپن نیاز ما به چادر مشکی را بهتر درک کرده‌اند!
پایگاه خبری راد - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولیدکننده چینی و ژاپنی نیاز ما به چادر مشکی را بهتر درک کرده‌اند و با تولید پارچه چادر مشکی، آن را از طریق کشورهای عربی وارد ایران می‌کنند.
ایران بالاخره خودروساز می‌شود
پایگاه خبری راد: با آغاز همکاری ۱۰ جانبه بین‌المللی بین پنج شرکت اروپایی و آسیایی و پنج نهاد و شرکت ایرانی گام نهایی دولت تدبیر و امید برای خودروساز شدن ایران برداشته شد.
ایران از قویترین اقتصادهای خاورمیانه است
پایگاه خبری راد - معاون نخست وزیر جمهوری اسلواکی در امور سرمایه گذاری گفت: ایران یکی از قوی ترین اقتصادهای خاورمیانه با فرصت های اقتصادی بسیار است و به توسعه روابط اقتصادی و تجاری با این کشور مصمم هستیم.
صفحه قبل | صفحه بعد