10:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تخصصی

سود تلفیقی هر سهم «شبهرن» به ۳۳۴۳ریال رسید
نماد برتر- شرکت نفت بهران با سرمایه ثبت شده ۲هزار و ۶۰۰میلیارد ریالی توانسته در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه خود به سود ۳هزار و ۳۴۳ریالی برای هر سهم برسد.
دستورالعمل تنظیم بازار محصولات بزرگترین صنعت بورس بازنگری و ابلاغ شد
نماد برتر- دستورالعمل تنظیم بازار محصولات بزرگترین صنعت بورس یعنی صنعت پتروشیمی با چند هدف و ۷ محور اصلی بازنگری و ابلاغ شد .
تکلیف بانک ها در رشد ماهانه ۲ و ۲.۵ درصدی ترازنامه و تهدید به اقدامات تنبیهی
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی با خوش بینی به بهبود شرایط اقتصادی گفت: ترازنامه بانک های تجاری و تخصصی از اول دی باید ماهانه ۲ و ۲.۵ درصد رشد کند. در غیر این صورت اقدامات تنبیهی اعمال خواهد شد.
کتاب «اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران» به کتابخانه سازمان بورس رفت
نماد برتر- در این کتاب به معرفی انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران شامل اوراق قرضه، اوراق صکوک اجاره، اوراق صکوک مرابحه، صکوک استصناع، صکوک مشارکت و اوراق منفعت پرداخته شده است.
منشأ ارز واردات ممنوعه "بوش" فاش شد
نماد برتر- گرچه در جریان حواشی واردات ممنوعه لوازم خانگی "بوش" با میلیون ها دلار ارز بری، دستگاه های مربوطه نسبت به شفاف سازی درباره منشأ ارز آن اقدامی نکردند، ولی مستندات از واردات این کالا از محل ارز اشخاص و از کانال یک بانک ایرانی در خارج از کشور حکایت دارد.
آغاز دوره‌های آموزش رایگان و آنلاین بورس در سه سطح از شنبه + شرایط
نماد برتر- مدیر توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری بورس تهران از آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف توسعه سواد مالی و پاسخگویی به نیاز سهامداران در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته خبر داد.
افزایش ۰.۱ درصدی مالیات فروش سهام از دستور کار مجلس خارج شد
نماد برتر- عضو هیات مدیره سازمان بورس گفت:پیشنهاد افزایش ۰.۱ درصدی نرخ مالیات فروش سهام و حق تقدم با توضیحات سازمان و مساعدت نمایندگان از دستور کار خارج شد.
شرط چاپ مقاله برای دفاع از رساله دکتری حذف شد
نماد برتر- هیات عمومی دیوان عدالت اداری شرط چاپ یک مقاله علمی – پژوهشی مستخرج از رساله دکتری برای دفاع از پایان نامه خلاف قانون دانست و آن را ابطال کرد.
دو واکسن ایرانی دیگر به فاز کارآزمایی بالینی نزدیک شدند
نماد برتر- رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو گفت: کرونا در کشور ما فرصت بسیار خوبی به وجود آورد و توانست توانمندی های محققان ایرانی را در انواع پلتفرم های ساخت واکسن را نشان دهد.
 انتشار اولین شماره ماهنامه تخصصی بازار سرمایه
نماد برتر- سایت ره آورد 365 اولین ماهنامه گزارش بازار سرمایه مربوط به آذر ماه 1399 را منتشر کرده است. این ماهنامه قرار است از این پس به‌صورت منظم منتشر شود و در اختیار فعالین بازار سرمایه قرار گیرد. ماهنامه آذر ماه 1399 به‌غیر از اطلاعات کلی بازار در این ماه، به سراغ صنعت پالایشی رفته و به‌شکل مفصلی به تحلیل چند نماد مهم و شاخص‌ساز این صنعت از جمله شپنا، شتران و شبندر پرداخته است
تغییر نام شورای پول و اعتبار به هیئت عالی/ تحول در ساختار مدیریتی بانک مرکزی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تغییر نام شورای پول و اعتبار به هیئت عالی و اعمال تحولاتی در ساختار مدیریتی بانک مرکزی خبر داد .
نحوه خدمات در ۳۸۰۰ شعبه بانک سپه به مشتریان ۵ بانک ادغامی نظامی
نماد برتر- مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اتمام ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه، نحوه خدمات دهی بانک های ادغام شده‌ به مشتریان را توضیح داد.
پیشنهادات چهارگانه بخش خصوصی برای بودجه۱۴۰۰
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید، این اتاق لایحه بودجه ۱۴۰۰ را بررسی، نقاط ضعف و قدرت آن را ارزیابی کرده و درنهایت پیشنهادهای عملی برای اصلاح برخی مشکلات آن را ارائه کرده است.
آغاز پخش ویژه‌برنامه «عصر سهامداری» از امروز
نماد برتر- ویژه برنامه «عصر سهامداری» از شنبه ششم دی ماه با رویکرد آموزش تخصصی بورس با حضور احمد جاویدی نائب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و امیر تقی خان تجریشی رییس هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران به روی آنتن تلویزیون می رود.
رای‌گیری درباره کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ شنبه آینده
نماد برتر- طبق اعلام سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، شنبه آینده درباره کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ رای‌گیری خواهد شد.