17:47 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتخابات ریاست جمهوری

برنامه ترامپ برای تحریم های جدید ایران و صنایع بزرگ
نماد برتر- ترامپ به دلیل نگرانی از پیروزی جوبایدن، قصد دارد قبل از انتخابات، تحریم‌های جدید و مرتبط با قوانین ضد تروریسم علیه ایران و صنایع مهم وضع کند که حذف آنها منوط به روند بسیار پیچیده سیاسی است.
دست بالای متغیرهای سیاسی در بازار سرمایه
نماد برتر- طی هفته های اخیر و همراه با افت شاخص بازار سهام، قیمت ها در بازار ارز، طلا، اتومبیل و بسیاری از کالاهای مصرفی و سرمایه‌ای رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است. به نظر می رسد که بخشی از منابع خروجی با وارد شدن به این بازارها، بر تلاطم بالقوه و دارای پتانسیل آنها افزوده است.
حبس نفس بازار طلا در آستانه انتخابات آمریکا
نماد برتر- طبق نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، سرمایه گذاران نباید منتظر حرکت چشمگیری در بازار طلا باشند زیرا قیمتها فعلا در محدوده ۱۹۰۰ دلار در حال تحکیم هستند.
دلار در سراشیبی
نماد برتر- شاخص دلار مجددا در مدار نزولی قرار گرفت.
نامه مهمی که دیشب دست به دست شد
نماد برتر- تحلیلگران با خوش‌بینی نسبت به امروز امیدوارند شاخص دوباره خود را برای ورود به کانال 1.5 میلیون واحد آماده کند زیرا که برخی تحلیل ها حکایت از پایدارتربودن نسبت به هفته‌های قبل دارد.
رشد قیمت طلا پس از ریزش ۲۵ دلاری
نماد برتر- قیمت طلا پس از ریزش چشمگیر شب گذشته، در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر امیدواری به تصویب بسته کمک مالی در آمریکا اندکی افزایش یافت.
سفیر ایران در بغداد، ۵ نهاد ایرانی و دو عضو ارشد حزب‌الله نیز تحریم شدند
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم سفیر ایران در بغداد ، پنج نهاد ایرانی و دو نفر از رهبران حزب الله لبنان به اتهام همکاری با سپاه و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
صعود دلار مقابل یورو و پوند
نماد برتر-ارزش دلار مقابل رقبای خارجی اش افزایش یافت.
چراغ سبز بورس در انتظار انتخابات آمریکا است؟
نماد برتر- فراز و فرودهای بازار سرمایه در حالی ادامه دارد که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که بعد از اصلاح شاخص در ماه های شهریور و مهر، شاخص روندی صعودی خواهد داشت. اتفاقی که رخ نداد و به نظر می رسد علت نوسان این روزهای بورس، نزدیک شدن انتخابات آمریکا و تاثیر آن روی نرخ دلار و سایر بازارهای موازی است.
ریزش سنگین دلار جهانی
نماد برتر- ارزش دلار در مقابل تمامی رقبای اصلی اش کاهش یافت.
مسیر بازگشت نفت ایران و ونزوئلا به بازار کوتاه می‌شود
نماد برتر- در صورت پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا و بازگشت وی به دیپلماسی با ایران و ونزوئلا، ممکن است مسیر بازگشت نفت این دو کشور عضو اوپک به بازار جهانی کوتاه شود اما بررسیها، مذاکرات و دستیابی به توافق ماهها زمان خواهد برد.
احتمال انتخاب بایدن و تأثیر منفی آن بر بازار سرمایه ایران
نماد برتر- تأثیر مستقیم انتخابات ریاست جمهوری بر آشفتگی بازار تنها یک جو روانی است.
دلایل افت اخیر شاخص و اثر دلار ۲۰ هزار تومانی بر روند بورس
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به دلایل افت اخیر شاخص و اثر دلار ۲۰ هزار تومانی بر روند بورس پیش بینی کرد شرایط معاملات از چند روز آینده رو به بهبود رود و مسیر بازار با تغییر همراه شود.
عقب نشینی جهانی دلار
نماد برتر- شاخص دلار در آستانه از دست دادن کانال ۹۳ واحد قرار گرفت.
هدف، بایدن است!
نماد برتر- یک اندیشکده آمریکایی، هدف اصلی تحریم های جدید را سخت تر شدن رفع تحریمها در صورت پیروزی بایدن عنوان کرد.