09:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اشخاص حقوقی

عرضه در بورس کالا محور طرح «سامان دهی صنعت خودرو»
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس الزام به عرضه خودرو در بورس کالا را از اساسی‌ترین محورهای طرح «ساماندهی صنعت خودرو» دانست.
پنجمین شرکت SME روی تابلو معاملات رفت
نماد برتر- بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس ایران در هجدهمین روز از شهریورماه ۹۹ شاهد عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت کیا الکترود شرق در تابلو رشد این بازار بود که هر سهم آن ۳۷۴۰ ریال کشف قیمت شد.
شهریورماه، موعد ارایه اظهارنامه الکترونیکی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری
نماد برتر- معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه فرصت دارند، اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم نمایند.
موعد ارائه اظهارنامه الکترونیکی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری اعلام شد
نماد برتر- معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه فرصت دارند، اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.
اگر هنوز کارت سوخت نگرفته اید بخوانید
نماد برتر- صدور کارت سوخت در حالی که در سال ۱۳۹۸ از زمان درخواست بین یک ماه تا ۴۰ روز زمان نیاز داشت، اما حالا ‌این زمان به دلیل شیوع کرونا و دورکاری برخی کارکنان امسال طولانی‌تر شده اما طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت حداکثر سه ماه است.
نکاتی درمورد پالایشی یکم
نماد برتر- بالاخره پای ETF دوم نیز به بازار سرمایه باز شد تا باقی مانده سهم دولت در چهار پالایشگاه نیز در بورس عرضه شود. صندوقی که پالایشی یکم نام دارد و پذیره نویسی آن از امروز اغاز می شود.
فراخوان پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) "پالایشی یکم"
نماد برتر- سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای زمان شروع و جزییات پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) "پالایشی یکم" را اعلام کرد .
پایان مرداد، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی بساز و بفروش ها
نماد برتر- معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام اینکه امسال به پرونده مالیاتی بساز و بفروش هایی که پروانه ساخت آنها در سال ۱۳۹۵ و سالهای پس از آن صادر شده، رسیدگی می کنیم، گفت: این دسته از مودیان مکلف به تسلیم اظهارنامه تا پایان مردادماه و پرداخت مالیات متعلق هستند.
تقویت استقلال و حمایت از بالاترین مقام اجرایی مالی اشخاص تحت نظارت با تصویب هنجارها و اصول رفتاری
نماد برتر- "هنجارها و اصول رفتاری بالاترین مقام اجرایی مالی اشخاص حقوقی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار" در راستای شفافیت وظایف و اصول رفتاری و صیانت از حقوق آن مقام و تقویت استقلال و هویت بخشی بیشتر به ایشان مورد تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت.
صدور کارت سوخت تمام متقاضیان تا چند روز آینده
نماد برتر- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: کارت سوخت تمام متقاضیانی که تا کنون تقاضای خود را ثبت کرده اند تا چند روز آینده صادر می شود.
مهم نیست کارت سوخت به نام شما باشد
نماد برتر- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: اگر کارت سوخت شخصی که ماشین را خریداری می‌کند، به نام خریدار نباشد، مشکلی به وجود نمی‌آید و هیچ الزامی برای تغییر کارت سوخت نیست.
سهمیه بنزین خودروهای جدید چند لیتر است؟
نماد برتر - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه سوخت کارت‌های جدید از زمان صدور کارت محاسبه می‌شود، نه از زمان درخواست متقاضی.
بیشترین مالیات بر کالاها و خدمات چه میزان است؟
پایگاه خبری راد: طبق لایحه بودجه ۱۳۹۹ میزان مالیات بر کالاها و خدمات ۹۳ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که بالاترین میزان را نسبت به دیگر مالیات‌ها دارد.
گزارش فیش‌های حقوقی به دولت رفت
پایگاه خبری راد: اعلام سازمان اداری و استخدامی از این حکایت دارد که گزارش آخرین وضعیت سامانه حقوق و مزایا و ورود اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در نیمه مهرماه به معاون اول رئیس جمهور ارائه شده و در دستور کار هیات دولت قرار دارد.
اولتیماتوم آخر برای اعلام حقوق
پایگاه خبری راد: عدم تمایل برخی دستگاه‌ها برای ثبت اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان در سامانه مربوطه در نهایت به تصمیم دولت برای الزام آنها به اعلام اطلاعات تا حداکثر پایان شهریور انجامیده است و تنها یک ماه دیگر فرصت باقی است تا حتی دستگاه‌هایی که بیش از یک سال گذشته از قانون گریزان بودند، ورود کنند.