08:21 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2 درصد

زمان سفارش خرید "بوعلی" و شرایط خرید ۴۲۰ میلیون سهم اعلام شد
نماد برتر- زمان ثبت سفارش عرضه اولیه امروز و شرایط خرید ۴۲۰ میلیون سهم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از سوی بورس تهران اعلام شد.
بیست و چهارمین عرضه اولیه با نقدینگی ۸۳۲ هزارتومانی و احتمال کاهش
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی سینا در بورس، بیست و چهارمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
"بوعلی" آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی معرفی شد/ سه پروژه مهم در حال اجرا
نماد برتر- مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی از ‏افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی سود، پروژه‌های در دست اجرا و افزایش ‏صادرات زمینی خبر داد.
دست پر «بترانس» برای سهامداران
نماد برتر- نیمه نخست سال جاری برای «بترانس» با رشد 72 درصدی سودآوری به پایان رسید و چندین طرح و برنامه برای بهبود اوضاع در دست اجرا دارد.
افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی صف خرید "بکاب" و ظن دستکاری را تقویت کرد
نماد برتر- صف خرید روزهای اخیر شرکت بورسی جوشکاب یزد با اعلام برنامه افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی امروز هم ادامه دار شد.
وعده همتی به حمایت از بازار سرمایه / وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.  به گزارش پایگ
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.
فرایند عرضه اولیه با سفارش گیری امروز "وکبهمن" و نقدینگی ۱۴۵ هزار تومانی
نماد برتر- فرایند عرضه اولیه ۱۲ درصد مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن طی دو روز کاری و با سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام در چهارشنبه انجام می شود.
شیرین کامی «دالبر» به دست حسابرسان
نماد برتر- گزارش حسابرسی شده شرکت البرز دارو با رشد سودآوری نسبت به گزارش حسابرسی نشده منتشر شد.
گلایه و درخواست رسیدگی سهامداران به تعلیق ۸ باره هپکو طی ۵ ماه
نماد برتر- برخی سهامداران حقیقی در اعتراض به توقف و تعلیق ۸ باره نماد شرکت هپکو طی ۵ ماه اخیر ، خواهان رسیدگی مسئولان سازمان بورس ، فرابورس ، سازمان تامین اجتماعی شدند.
زمان عرضه اولیه ۱۲ درصدی "بوعلی" و "وکبهمن" قطعی شد + جزئیات
نماد برتر- زمان قطعی بیست و سومین و بیست و چهارمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن در بورس و فرابورس واگذار شود.
نتیجه مجمع سالانه شرکت تازه وارد مشخص شد / زمان تقسیم سود نامشخص
نماد برتر- مجمع سالانه توسعه مسیر برق گیلان برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۴۱ تومان سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.
«کحافظ» به دنبال رکوردشکنی بیشتر است
نماد برتر- سال 1399 برای «کحافظ» از نظر مقدار و نرخ فروش محصولات تاکنون خوب پیش رفته و انتظار می‌رود رکوردهای تازه ثبت شود.
جهش بلند «سبزوا» زیر تابلوی بورس
نماد برتر- با جان گرفتن بازار سهام در سال گذشته، «سبزوا» توانست پایه‌های صورت مالی خود را به خوبی بنا کند و به سود مطلوبی دست یابد.
شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۵ و ۵۰.۲ درصدی دو زیرمجموعه بانک صنعت و معدن
نماد برتر- بانک صنعت و معدن شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۵ و ۵۰.۲ درصدی دو زیرمجموعه را به بیش از قیمت تابلو در بورس اعلام کرد.
زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۱۴ شرکت برای افزایش سرمایه ۶۷ تا ۹۴۹ درصدی
نماد برتر- یک پتروشیمی، زیرمجموعه ایران خودرو و ۱۲ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.