08:07 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کود

تصویری از وضعیت بغرنج اقتصاد ایران با آمارهای منفی چند شاخص + پیشنهادات
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی تهران با اعلام وضعیت بغرنج اقتصاد ایران در چند شاخص از جمله ششمین کشور جهان با تورم بالا، رشد ۹ برابری نقدینگی ، فرار سرمایه ۹۰ میلیارد دلاری و.... ، راهکارهایی پیشنهاد کرد.
درآمد ۲۲.۴ هزار دلاری پسر ۱۲ ساله کره ای از بورس و رویای وران بافت
نماد برتر- پسر ۱۲ ساله کره ای با وجود ریزش اخیر بورس کره توانست با سبد سهام متشکل از سه شرکت مشهور به درآمد ۲۲.۴ هزار دلار برسد .
تحلیلی از عبرت بورس ۹۹ برای سیاستگذاران و سرمایه گذاران
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با بررسی بورس در سال جاری گفت: سرمایه گذاری واقعی برای سیاست گذاران کلان و سهامداران، آشنایی اصولی با مهارت حضور در بازار و ایجاد و تقویت قدرت تحلیل است.
اوضاع فعلی بورس و بازارهای رقیب / پیش بینی صعود شاخص پس از اصلاح جزئی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بررسی وضعیت بورس و بازارهای رقیب، پیش بینی کرد بازار پس از اصلاح جزئی دوباره وارد مدار صعودی شود و سود بسیار خوبی به سهامداران دهد .
اثر تخریبی دخالت‌ها بر بازارسرمایه / تامین مالی بخش خصوصی در بازارسرمایه گامی در جهت رونق اقتصادی
نماد برتر- امیر سیدی یکی از ریسک‌های موجود در بازارسرمایه را دخالت‌های برخی نهادها و داشتن نگاه امنیتی به بازار سرمایه دانست و افزود: هرچقدر فعالان برای داشتن عملکرد مطلوب، آزادی بیشتری داشته باشند با رشد و تعالی در بازار رو به رو خواهیم بود؛ اگر بخش خصوصی نیز بتواند برای تولید خود از بازارسرمایه تامین مالی انجام دهد، کمک شایانی به بهبود اقتصادی می‌شود.
زیان سهامداران تا ۴ ماه آینده جبران می شود / عوامل فراز و فرود شاخص
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به دو عامل صعود شاخص در سه سال اخیر و علت روند نزولی گفت: به احتمال زیاد سهامداران حدود چهار ماه آینده بخشی از ضرر را جبران کنند.
افت آهنگ رشد اقتصادی اتحادیه اروپا
نماد برتر- فعایت‌های تجاری در منطقه یورو در حالی در ماه ژانویه به پایین‌ترین سطح ۲ ماهه رسید که محدودیت‌های قرنطینه‌ای جدیدی برای مقابله با گونه جدید کرونا به اقتصاد این منطقه فشار وارد کرد.
پیش بینی بورس و دو گروه بزرگ و کوچک با احتمال شروع روند حمایتی بالا
نماد برتر- وضعیت این هفته بورس و دو گروه بزرگ و کوچک با بررسی آخرین رویدادهای خارجی و داخلی و با احتمال شروع روند حمایتی بالا توسط یک کارگزاری پیش بینی شد .
خروج از رکود/ فولاد به مدار صعود برگشت
نماد برتر- نایب رییس انجمن فولاد بیان کرد، بازار داخلی فولاد مستعد تاثیر پذیری از قیمت های جهانی و رشد است.
بازار سهام و دلایل کم‌واکنشی ها و بیش واکنشی ها
نماد برتر- میانگین P/E آینده‌نگر بازار حدود ۱۰ برآورد می شود که بسیار پایین تر از رقم آن در روزهای اوج است.
انتقاد عضو شورای عالی بورس از عدم پند از رویدادها و نیاز مبرم بازار
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به تبعات وعده کاهش قیمت ارز و انتقاد از پند نگرفتن از رویدادهای اقتصادی گفت: تنها راه نجات اقتصاد، رونق مجدد بورس در جهت جذب نقدینگی و کمک به تولید است.
قیمت های جهانی، محرک رشد نماد های بورسی/ حرکت شرکت ها در مسیر سود آوری
نماد برتر- تحلیل های اقتصادی در یکسو حاکی از تداوم رکود بازارهایی همچون ارز، طلا، مسکن و خودرو و در سوی دیگر نمایانگر تحول مثبت در بازارهای مالی است.
سود ۵۷۶۶ریالی برای هرسهم خراسان
نماد برتر- شرکت پتروشیمی خراسان در صورت های مالی ۹ماهه ، سود هرسهم را ۵هزار و ۷۶۶ریال اعلام کرد.
افت شاخص منطق ندارد/ عرضه های بورس هیجانی است/ کاهش نرخ دلار موقتی است
نماد برتر- امروز با ادامه روند کاهشی قیمت ارز و تداوم رکود بازارهای موازی، قیمت ها در بازار سهام نیز کاهش یافت و شاخص تا سطح یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد پایین آمد. با این همه ، تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند در ریزش های سریع، بازگشت هم سریع تر خواهد بود و با کنترل هیجانات فروش، بازار در زمانی کوتاه، تعادل خود را بازخواهد یافت.
دو عامل موثر بر افزایش فشار فروش + پیش بینی روند معاملات در هفته جاری
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به دو عامل موثر بر افزایش فشار فروش و پیش بینی روند معاملات در هفته جاری گفت: یکی از نشانه‌های بازگشت بازار به مدار صعود و فرصت خرید، ثبات قیمتی است.