17:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر انرژی

دیدار وزیران آمریکا و عربستان با محوریت امنیت انرژی
پایگاه خبری راد: وزیران انرژی آمریکا و عربستان سعودی در واشنگتن دیدار کرده و نسبت به آن‌چه "تهدیدات علیه آزادی ترافیک دریایی" خواندند، ابراز نگرانی کردند.
دیدار وزیران آمریکا و عربستان با محوریت امنیت انرژی
پایگاه خبری راد: وزیران انرژی آمریکا و عربستان سعودی در واشنگتن دیدار کرده و نسبت به آن‌چه "تهدیدات علیه آزادی ترافیک دریایی" خواندند، ابراز نگرانی کردند.
واکنش بازار نفت به تمدید توافق اوپک پلاس
پایگاه خبری راد: بهای نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا تحت تاثیر کاهش هفتگی ذخایر نفت آمریکا و تصمیم اوپک پلاس برای تمدید توافق کاهش تولید، افزایش یافت.
سقوط قیمت نفت در واکنش به چشم‌انداز مصرف ضعیف
پایگاه خبری راد: بهای نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تأثیر نگرانی‌ها نسبت به چشم‌انداز تقاضای جهانی کاهش یافت.
هنوز برای موضع‌گیری درباره توافق نفتی اوپک پلاس زود است
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه اعلام کرد به دلیل ادامه ابهامات در بازار، هنوز زود است درباره این‌که توافق تولید نفت اوپک پلاس در نیمه دوم سال چگونه باید باشد، صحبت کنیم.
امضای تفاهم‌نامه سومین نشست همکاری‌های استانی و منطقه‌ای ایران و روسیه
پایگاه خبری راد: تفاهم نامه سومین نشست همکاری‌های استانی و منطقه‌ای ایران و روسیه از سوی دین‌پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و رئیس ایرانی کارگروه همکاری‌های استانی و منطقه‌ای دو کشور و خاتسیف معاون وزیر فدراسیون روسیه در امور قفقاز شمالی و رئیس روسی کارگروه، در حضور اردکانیان وزیر نیرو ایران و نواک وزیر انرژی روسیه به امضا رسید.
گام سران اوپک برای تمدید توافق نفتی
پایگاه خبری راد: اوپک در دیدار ماه آینده که برای بازنگری در سیاست تولید این گروه برگزار می‌شود، درصدد تمدید توافق کاهش تولید تا پایان سال ۲۰۱۹ است.
قیمت نفت جهانی بالا رفت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی در پی کاهش هفتگی ذخایر نفت آمریکا و توافق اوپک بر سر تاریخ نشست رسمی خود، بیش از یک درصد صعود کرد.
تاریخ نشست بعدی اوپک مشخص شد
پایگاه خبری راد: بر اساس اطلاعات جدیدی که در وب سایت اوپک منتشر شده است، این گروه موافقت کرد تاریخ نشست بعدی خود را در اول ژوییه برگزار کند و دوم ژوییه با متحدان غیراوپک خود دیدار کند.
چین به خرید گاز مایع ایران ادامه می‌دهد
پایگاه خبری راد: آمار کشتیرانی نشان می‌دهد برخی از خریداران چینی با وجود تحریم‌های آمریکا علیه تهران و جنگ تجاری با واشنگتن، به خرید گاز مایع (LPG) از ایران ادامه می‌دهند.
درخواست یک بشکه را هم بی‌جواب نمی‌گذاریم
پایگاه خبری راد:وزیر انرژی عربستان سعودی در حاشیه نشست انرژی کشورهای گروه G۲۰ در ناگانوی ژاپن اظهار کرد حتی یک بشکه نفت درخواست شده از آرامکوی سعودی نبوده که ما آن را پاسخ نداده باشیم.
قیمت نفت جهانی کاهش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت پس از این که روز پنج شنبه در پی حمله به دو نفتکش در خلیج عمان صعود چشمگیری پیدا کرده بود، در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کرد.
عراق مشتری پروپاقرص گاز ایران
پایگاه خبری راد: سال ۱۳۹۶ بود که عراق به جمع مشتریان گازی ایران پیوست و تاکنون نیز علی‌رغم فشارهای آمریکا جزو مشتریان وفادار ایران باقی‌ مانده است. اخیراً نیز این کشور مجدداً اعلام کرده که هیچ گزینه‌ای به‌غیر از ایران ندارد و در این میدان باقی خواهد ماند.
صعود قیمت نفت با سیگنال سعودی‌ها
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر اظهارات عربستان سعودی درباره نزدیک شدن اوپک به توافق درباره تمدید کاهش تولید، حدود سه درصد صعود کرد و به افزایش هفتگی دست یافت.
افزایش تولید نفت روسیه از ماه آینده
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه در اظهاراتی که از آمادگی این کشور برای خروج از توافق کاهش تولید اوپک حکایت داشت، وعده داد تولید نفت این کشور پس از ژوئن افزایش خواهد یافت.