04:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ممنوعه

گزارشی از دوره فناوری پهپاد و آزمون خلبانی در قم
پایگاه خبری راد: دبیر کارگروه پهپاد کشور گفت: ۳۵ تیم توانمند از برخی استان های کشور در دوره فناوری پهپاد و آزمون خلبانی در قم شرکت کردند.
نامه دستوری وزارت صنعت برای انجام یک کار غلط +نامه
پایگاه خبری راد: چرا وزارت صنعت پس از برگزاری دو دوره نمایشگاه خودرو در خارج از شهر تهران به یکباره تصمیم می گیرد به عنوان یک رقیب و با نشان دادن قدرت دستوری خود وارد صحنه شود؟ ...
رسیدگی به مصیبت "کوله‌بران" چه شد؟
پایگاه خبری راد: وزیر کشور از حل مشکل کوله‌بران در هفته گذشته خبر داده بود اما به نظر می‌رسد هنوز اقدامی موثر دراین باره صورت نگرفته است.
یزد تنها استان دارای شرایط بحران شدید آبی در کشور
پایگاه خبری راد: مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه ای یزد اظهار کرد: براساس طبقه‌بندی استان‌های کشور برحسب شاخص پایش منابع آب، استان یزد در وضعیت بحران شدید قرار دارد و تنها استانی در کشور است که در این شرایط قرار گرفته است.
راهکار نصب پیام‌رسان‌های داخلی برای دارندگان آیفون
پایگاه خبری راد: در حالی که سهم قابل توجهی از بازار موبایل ایران در اختیار گوشی‌های آیفون است، در مقاطع مختلف برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌استور حذف شده‌اند و ظاهرا اکنون نوبت به برخی پیام‌رسان‌های داخلی رسیده است؛ همین موضوع از لزوم معرفی روشی جایگزین برای دانلود و نصب برنامه‌های ایرانی حکایت می‌کند.
سموم ممنوعی که از مبادی قانونی وارد کشور می‌شود!
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشکده ژنتیک وزیست فناوری کشاورزی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: بسیاری از سموم وارداتی ممنوع است و این سموم ممنوعه از مبادی قانونی وارد می شوند و مرکزی برای رصد آنها وجود ندارد.
ادامه رشد در آسمان ایران
پایگاه خبری راد: شرکت فرودگاه‌ها که از سال‌های ابتدایی دهه ۹۰ تلاش کرده با یک برنامه‌ریزی همه‌جانبه شرایط را برای افزایش تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران فراهم کند، در آمارهایی که مربوط به سال گذشته می‌شود نیز افزایشی ۱۱ درصدی را به ثبت رسانده است.
مجاز و غیرمجاز در پرواز
پایگاه خبری راد: قوانین حمل اشیاء‌ مجاز و ممنوع معمولا در تمام فرودگاه‌ها یکسان است، بیشتر شرکت‌های هواپیمایی نیز از قوانین یکسانی در این باره تبعیت می‌کنند، اما گاهی برخی ایرلاین‌ها قوانین ویژه‌ای در ارتباط با وزن بار و یا حمل تکنولوژی‌ها دارند که لازم است پیش از پرواز، اطلاعات مربوط را بدست آورد.
در جواب شمایی که موفقیت دیگران را بر نمی تابید!
پایگاه خبری راد: میثم رضایی یکی از معدود افرادی بود که در قامت یک بازرگان موفق( که البته گویی موفقیت وی خوشایند برخی از دوستان نبوده است) و رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو بارها نسبت به نتایج تصمیمات عجیب دولتی ها هشدار داد.
چگونه دو کشتی با یکدیگر برخورد می‌کنند؟
برخورد دو کشتی تجاری ایران و چین با یکدیگر باعث شده یکی از تلخ‌ترین حادثه‌های دریایی ایران که به مفقود شدن بیش از ۳۰ ایرانی در دریا انجامیده، برای افکار عمومی سوال‌های بسیاری به وجود بیاورد. سوال‌هایی که اصلی‌ترین بخشش با این پرسش آغاز می‌شود که چطور امکان دارد در عصر فناوری، دو کشتی غول‌پیکر به این شکل با یکدیگر برخورد کنند؟
فوتبالیست های ترامادولی!
پایگاه خبری راد: مصرف داروهای غیرمجاز اینروزها در فوتبال ایران یک اتفاق شایع است، موضوعی که سلامت و آینده حرفه ای بازیکنان را تهدید می کند.
۱۰مکان ممنوعه و مرموز دنیا+عکس
پایگاه خبری راد: همۀ ما دربارۀ «منطقه ۵۱» شنیده‌ایم که یک پایگاه نیروی هوایی فوق سرّی در ایالت نوادا در آمریکا است. سرّی بودن فعالیتها در این منطقه باعث شده است که تئوری‌های زیادی دربارۀ فعالیتهای آن شکل بگیرد، تا جایی که برخی ادعا می‌کنند در این منطقه نشانه‌هایی از وجود موجودات فرازمینی دیده شده است.
آذری جهرمی، لیست کالاهای ممنوعه وارداتی کاربران نهایی را دربر نمی گیرد
پایگاه خبری راد: وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی با اشاره به ممنوع شدن واردات برخی کالاهای ارتباطات و فناوری اطلاعات که در داخل تولید می شوند، نوشت:کالاهای این لیست کاربران نهایی را در بر نمی گیرد.
گام اجرایی وزارت ارتباطات در حمایت از تولید داخلی
پایگاه خبری راد- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار چند توییت اعلام کرد: همزمان با انتشار پیوست فناوری برای حمایت از تولید داخل، لیست ٢١ قلم کالای ممنوعه وارداتی اعلام شد.
مسافران با گوشی های خود چه کنند؟
پایگاه خبری راد: با آغاز طرح رجیستری این سؤال بارها مطرح می‌شود که تکلیف گوشی مسافرانی که قصد اقامت در ایران را دارند در رجیستری چیست؟ بنابر اطلاعات رسمی دو حالت برای گوشی مسافران در این طرح در نظر گرفته شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد