20:10 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخالفت

هشدار به روش جدید و خطرناک قیمت گذاری فولاد با زیان سنگین شرکت ها
نماد برتر- عضو هیات مدیره کانون کارگزاران و کارگزاری بانک‌ مسکن از تصمیم برخی به استفاده از روش جدید در قیمت گذاری فولاد خبر داد که خطرناک تر از روش قبلی بوده و منجر به ضرر و زیان بیشتر شرکتها خواهد شد .
تزریق منابع جدید به بورس در گرو موافقت بانک مرکزی است؟
نماد برتر- در حالی که با وجود توافقات صورت گرفته و مجوزهای صادر شده برای تزریق بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه، این کار تاکنون انجام نشده یک عضو شورای عالی بورس با تاکید بر اینکه تصمیم تزریق یک درصد از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار باید اجرا شود، اظهار کرد: اجرا نشدن آن احتمالا به دلیل مخالفت بانک مرکزی است.
روز خوب بورس های جهانی
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی جهانی سبزپوش شدند.
انتظار رییس بانک مرکزی از صندوق بین المللی پول برای تصویب تقاضای وام ایران
نماد برتر- رئیس بانک مرکزی خطاب به رئیس صندوق بین المللی پول گفت: انتظار داریم فارغ از فشار آمریکا تقاضای وام ایران تصویب شود.
ریزش بورس ها در اروپا و آسیا
نماد برتر- در آمریکا شاخص های بورسی صعودی بودند.
صعود بورسها در آمریکا و آسیا
نماد برتر- بیشتر شاخصهای مهم بورسی آسیا و اروپا سبزپوش شدند.
مجلس برای اعطای تنفس خوراک پترو پالایشگاه‌ها پیشنهاد داد
نماد برتر- عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مخالفت با تنفس خوراک پترو پالایشگاه‌ها و پیشنهادی برای اعطای تنفس از طریق تهاتر بدهی‌های سنگین دولت به صندوق توسعه ملی خبر داد.
دستورالعمل قیمت‌گذاری دستوری فولاد منتفی شد
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس با وزیر صنعت، دستورالعمل وزارت صنعت برای قیمت‌گذاری دستوری فولاد و تعیین سقف قیمتی در بورس کالا منتفی شد.
شهرهای فرودگاهی؛ بنیان توسعه قرن ۲۱
نماد برتر- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار در یادداشتی با اشاره به موقعیت استراتژیکی منطقه آزاد چابهار، برخورداری این منطقه از شهر فرودگاهی را ضروری دانست.
 ریزش دوباره بورسها در اروپا و آمریکا
نماد برتر- بیشتر شاخصهای بورسی غربی قرمزپوش شدند.
اقتصاد ایران در سال آینده از رشد منفی خارج می شود
نماد برتر- واحد اطلاعات اکونومیست در گزارشی به بررسی آثار تحریم های بانکی ایران پرداخت و پیام بینی کرد که اقتصاد ایران در سال آینده از رشد منفی خارج و به رشد مثبت دو درصدی دست یابد.
طلوع آفتاب اقتصاد جهانی از مشرق 2020
نماد برتر- ثمره افول کشورهایی چون آلمان و ژاپن و اتحاد جماهیر شوروی و البته رشد اقتصادی و تکنولوژیکیو شروع عصر ارتباطات (دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی) آمریکا را به عنوان تنها قطب مطرح جهان رقم زد .
تاسیس شبکه‌های خصوصی رادیویی و تلویزیونی در ایران امکان‌پذیر است؟
نماد برتر- به مانند ماه های قبل، ایرانی ها بیش از هر ملیت دیگری در ترکیه خانه خریده اند.
عوامل افزایش سنگینی تقاضا + موضوع سوق دهنده تولید به سمت نابودی
نماد برتر- قائم مقام ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی نخستین طرح تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۷۲ هزار تنی و به ارزش ۵۱ میلیون یورو در استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.
عملیاتی شدن صندوق‌های «اختصاصی بازارگردانی» بررسی شد
نماد برتر- در جلسه کارگروه صندوق‌های اختصاصی بازارگردانی که در کانون کارگزاران با حضور مدیران کارگزاری‌ها و نماینده سازمان بورس، رضا نوحی (سرپرست اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری) برگزار شد. مهمترین موضوع مطرح شده در این نشست بررسی ابلاغیه لزوم اعقاد قرارداد بازارگردانی توسط ناشرین بورسی و فرابورسی بود. در این جلسه بازارگردانان در خصوص نحوه اجرای این ابلاغیه پرسش‌های خود را مطرح کردند.