01:07 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطعات

پیش خرید خانه از بورس
نماد برتر- شمارش معکوس برای انتشار اوراق سلف مسکن در بورس کالا آغاز شده است؛ طرحی که از طریق آن امکان پیش خرید خانه برای متقاضیان فراهم خواهد شد.
پیش خرید متری مسکن در بورس کالا بدون ریسک نکول و انتشار اوراق جدید
نماد برتر- مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالا از انتشار اوراق سلف استاندارد مسکن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این طرح در مرحله تدوین مقررات قرار دارد و ریسک نکول سازنده را نیز حل کرده است.
احتمال قیمت گذاری جدید محصولات کارخانه ایی خودرو سازان تا پایان این هفته
نماد برتر- دبیر انجمن قطعه سازان از احتمال تغییر قیمت گذاری کارخانه ای محصولات شرکت های خودروساز تا پایان هفته جاری خبر داد.
آب ، برق و گاز ۳۰ میلیون نفر مجانی شد/ اثر تحریم در محرومیت ۵۰ میلیارد دلاری
نماد برتر- سخنگوی دولت از محرومیت دستیابی به ۵۰ میلیارد دلار پول و منابع ارزی به واسطه تحریم های ترامپ و رایگان شدن آب، برق و گاز برای ۳۰ میلیون نفر از خانوارهای کم‌مصرف خبر داد.
از کالاهای رسوب کرده در گمرک چه خبر؟
نماد برتر - انباشت و رسوب کالا در بنادر و گمرکات از نیمه دوم سال ۹۷ به چالشی جدی تبدیل شد، چراکه تا قبل از آن کالاهای اساسی، ضروری، مواد اولیه تولید و واسطه‌ای تقریبا بدون توقف طولانی‌مدت ترخیص می‌شدند.
تحویل ۱۲۰ کامیون نو به رانندگان/ اتوبوس‌ها منتظر قیمت‌گذاری
نماد برتر- مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تحویل ۱۲۰ دستگاه کامیون نو به رانندگان متقاضی نوسازی خبر داد و گفت: ۱۰۵ دستگاه اتوبوس نیز آمادگی تحویل بوده اما در انتظار تعیین قیمت از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستیم.
انتشار ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید + مزایای اوراق گام
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اشاره به انتشار بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید طی سال جاری درباره مزایای اوراق گام توضیحاتی داد.
مودم‌های پیشرفته جایگزین ماموران قبض‌خوان می‌شوند
نماد برتر- محققان یک شرکت دانش‌بنیان با تولید دستگاهی برای قرائت کنتور از راه دور، راهکاری را برای جلوگیری از مراجعه حضوری به منازل برای این منظور ارائه دادند.
انتقال بودجه از اتاق دربسته به اتاق شیشه ای /چابکی دولت با  فروش سهام در بورس
نماد برتر- رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۰ را یک بودجه راهبردی خواند و با برشمردن پیام های مهم این بودجه تاکید کرد که اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است.
سهم بخش تولید از اوراق بدهی بسیار پایین است/ ۷ مزیت اوراق گام برای بنگاه‌ها
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال ۹۸ از مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی منتشر شده در بازار سرمایه، تنها در حدود ۲.۵% سهم بخش صنعت ومعدن بوده است که سهم قابل قبولی نیست.
علامت های امیدبخش شاخص های اقتصادی در فصل تابستان
نماد برتر- رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی تاکید کرد که به رغم فشارهای بی سابقه تحریمی و آسیب های شیوع کرونا در اقتصاد کشور، شاخص های اقتصادی فصل تابستان، علامت های امیدبخشی نشان داده است.
سودسازی چشمگیر در "فنورد"
نماد برتر- شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در گزارش ۶ماهه صورت های مالی خود از رشد سود سازی رونمایی و اعلام کرد برای هرسهم ۱۰هزار و ۴ریال سود ساخته است.
جزئیات تغییر قیمت ریالی و دلاری کالاهای صادراتی
نماد برتر- قیمت کالاهای صادراتی در تابستان امسال نسبت به پارسال در بخش ریالی بیش از ۴۲ درصد و دلاری حدود دو درصد افزایش داشته است.
واردات خودرو آزاد می‌شود؟
نماد برتر- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران درباره شایعات و گمانه زنی‌هایی که از احتمال آزادسازی واردات خودرو در سال ۱۴۰۰ به وجود آمده، توضیح داد.
آمار تولید و فروش سه خودروساز بورسی با انبار ۱۵۲ هزار خودرو در پارکینگ
نماد برتر- آمارهای تولید و فروش ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو نشان می‌دهد طی هشت ماه سال‌ جاری ۱۵۲ هزار خودروی تولید شده در پارکینگ کارخانه‌ها متوقف مانده است.