03:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فروش اوراق

حراج جدید اوراق بدهی دولتی سه شنبه هفته آینده برگزار می شود
نماد برتر- بانک مرکزی نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی ۸ مهر سال جاری را اعلام و از برگزاری حراج جدید اوراق در سه شنبه هفته آینده خبر داد.
برگزاری حراج جدید اوراق بدهی دولتی سه شنبه هفته آینده
نماد برتر - بانک مرکزی نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی ۸ مهر سال جاری را اعلام و از برگزاری حراج جدید اوراق در سه شنبه هفته آینده خبر داد.
نکات مهم بورس تهران برای خرید اوراق بیمه سهام ۲۲ شرکت
نماد برتر- بورس تهران در پی انتشار اطلاعیه های عرضه اوراق اختیار فروش تبعی ۲۲ شرکت، نکاتی را در خصوص خرید این اوراق به سرمایه گذاران اعلام کرد.
۹۰ هزار میلیارد تومان اوراق و اسناد خزانه در نیمه نخست سال منتشر شد
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نود و هشتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران از جبران کسری منابع درآمدهای دولت در نیمه اول سال جاری از طریق فروش اوراق و واگذاری سهام شرکت‌های دولتی خبر داد.
بازگشت کوپن تورم زاست
نماد برتر- کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اخیراً گزارش نهایی طرح تأمین کالاهای اساسی برای ۶۰ میلیون نفر در قالب کارت‌های الکترونیکی را تکمیل و برای طرح در صحن به هیئت رئیسه ارسال کرد. یک اقتصاددان معتقد است اجرای این طرح قرار گرفتن کشور در مسیر ابرتورم را تسهیل خواهد کرد.
اطلاعیه مهم در خصوص اوراق اختیار فروش تبعی
نماد برتر- براساس این اطلاعیه، تعداد اوراق اختیار فروش تبعی معتبر در پایان هر روز معاملاتی حداکثر می‌تواند معادل دارایی سهامدار در سهم پایه باشد.
آخرین تحولات مربوط به حمایت از بورس / تحقق بودجه ۶ ماه اول دولت بدون کسری
وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت بودجه نیمه اول سال دولت بدون کسری و از محل فروش سهام و اسناد خزانه و اوراق محقق شده آخرین تحرکات مربوط به حمایت از بورس را اعلام کرد.
آخرین آمار اوراق فروش تبعی و بازارگردانی شرکت ها / شروع از ۱۰ مهر
نماد برتر- معاون بازار شرکت بورس تهران با اعلام انتشار اوراق اختیار فروش تبعی ۲۲ نماد با ارزش اعمال ۳.۶ هزارمیلیارد تومانی و برخورداری ۱۳۲ شرکت بورسی از بازارگردان،گفت: فعالیت های بازارگردانی از ۱۰ مهر آغاز می شود.
انتشار اوراق اختیار فروش تبعی در ۲۲ نماد /۱۳۲ شرکت بورسی دارای بازارگردان فعال
نماد برتر- در ماه اخیر اوراق اختیار فروش تبعی به منظور صیانت از حقوق سهامداران در ۲۲ نماد و با ارزش اعمال بیش از ۳۶۰۰ میلیارد تومان منتشر شده که روند انتشار این اوراق با همکاری سهامداران عمده شرکت‌ها تداوم خواهد یافت.
پیش‌بینی افزایش نرخ اوراق در ماه‌های آینده
نماد برتر- محمدمهدی مومن زاده: «در کنار کمیّت بازار اوراق تامین مالی، ترکیب و ماهیت رشد این بازار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. روند بازار اوراق تامین مالی به شکلی بوده که سهم اوراق دولتی در سال‌های اخیر به شکل پیوسته افزایش یافته و در شهریورماه به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.»
درصدی از سهام نیروگاه‌ها در بورس عرضه خواهد شد/ محل صرف منابع
نماد برتر- مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: درصدی از سهام نیروگاه‌ها بصورت خرد در بورس عرضه خواهد شد تا حداقل ۵۰ درصد از منابع برای تکمیل و نوسازی نیروگاه‌ها به صنعت برق بازگردانده شود.
آغاز فروش اوراق سلف تولید برق در بورس از یک‌ماه آینده
نماد برتر- مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی با تاکید بر اینکه در تلاش برای تقویت منابع ریالی پروژه‌های نیروگاهی هستیم، گفت: بدین منظور درصددیم طی یک ماه آینده از محل فروش اوراق سلف تولید برق در بورس بتوانیم منابع موردنیاز برای تکمیل نیروگاه‌های‌ موجود را تقویت کنیم.
درصدی از سهام نیروگاه‌ها در بورس عرضه خواهد شد
نماد برتر- مدیر عامل شرکت برق حرارتی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ درصدی از سهام نیروگاه‌ها به صورت خرد در بورس عرضه خواهد شد که در تلاشیم حداقل ۵۰ درصد از منابع این بخش نیز برای تکمیل و نوسازی نیروگاه‌ها به صنعت برق بازگردانده شود.
دستور روحانی به تامین فولاد مورد نیاز خودروسازان به قیمت بورس کالا
نماد برتر- رئیس جمهور با اشاره به ضرورت عرضه محصولات در بورس کالا تاکید کرد و گفت: فولاد مورد نیاز خودروسازان به قیمت بورس کالا تامین شود و وزارت صنعت بر زنجیره تولید، توزیع و قیمت این محصول نظارت کند.