03:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیائومی

اوپوی چینی درصدد ورود به اروپا
پایگاه خبری راد: شرکت چینی اوپو (Oppo) با توجه به آمار فروش بالا و قابل ملاحظه خود در سراسر جهان، می خواهد رسما وارد اروپا شود.
اما و اگر آپدیت اندروید اوریو برای گوشی‌های شیائومی
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها نشان می‌دهند که به احتمال زیاد گوشی می آ۱ (Mi A۱) شیائومی به آپدیت نسخه 8 یا اندروید اوریو مجهز خواهد شد.
گوشی‌های بعدی سونی بدون حاشیه خواهند بود
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت سونی در حال کار بر روی طراحی و تولید یک گوشی هوشمند بدون حاشیه‌های کناری است.
ضرر میلیاردی شیائومی علی رغم فروش خوب!
پایگاه خبری راد: گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شیائومی طی زمستان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی متحمل ضرر یک میلیارد دلاری شده است.
اپل واچ؛ پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی هوشمند
پایگاه خبری راد: اپل واچ پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصول در عرصه گجت‌های پوشیدنی و هوشمند گزارش شده است.
پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در ماه آوریل
پایگاه خبری راد: پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ لقب پرفروش‌ترین گوشی در ماه آوریل را به خود اختصاص داده و این بدان معناست که اپل آمریکایی از رقیب کره‌ای خود جا مانده و سامسونگ با موفقیت تمام توانسته است گوی رقابت را از اپل برباید و فروش محصولات و پرچمداران جدیدش را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.
پرچمدار جدید شیائومی هم از آیفون ۱۰ الگوبرداری کرد
پایگاه خبری راد: در حالی که تنها یک روز به پرده‌برداری و رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار شیائومی، می ۸، باقی مانده است، بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی بر این باورند که طراحان این گوشی از آیفون ۱۰ الگو برداری‌های زیادی کرده‌اند.
تجهیز گوشی جدید شیائومی به قابلیت انیموجی اپل
پایگاه خبری راد: قرار است گوشی جدید شیائومی همانند گوشی‌های آیفون، به قابلیت انیموجی مجهز شود.
مشخصات گوشی شیائومی می ۸ لو رفت
پایگاه خبری راد: تنها یک هفته پیش از رونمایی شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود، مشخصات و تصاویری از گوشی هوشمند می ۸ آن در فضای مجازی فاش شد.
اسپیکر هوشمند گوگل گوی رقابت را از آمازون ربود
پایگاه خبری راد: علی‌رغم افزایش محبوبیت اسپیکرهای هوشمند آمازون، گوگل توانسته است اسپیکرهای هوشمند بیشتری را در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به فروش برساند.
عرضه گوشی جدید شیائومی به تعویق افتاد
پایگاه خبری راد: گوشی هوشمند شیائومی می ماکس ۳ تا ماه ژوئیه سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به بازار عرضه نخواهد شد.
پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان مشخص شد
پایگاه خبری راد: تحقیقات نشان داد در ماه مارس سال جاری میلادی، آیفون ۱۰، آیفون ۸ پلاس و شیائومی ردمی آ ۵ در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان جای گرفته‌اند.
سازندگان گوشی‌های اندرویدی وادار به ارائه نسخه امنیتی می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت گوگل بعنوان توسعه دهنده سیستم عامل اندروید، تمامی شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را موظف به ارائه منظم بروزرسانی‌های امنیتی برای موبایل‌های اندرویدی خود کرد.
فروش گوشی هوشمند سقوط کرد
پایگاه خبری راد: میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی در چین به شدت کاهش یافته و به ۹۰ میلیون دستگاه رسیده است.
بازار گوشی‌های هوشمند اشباع شد!
پایگاه خبری راد: بازار گوشی‌های هوشمند در جهان بخصوص در چین به شدت اشباع شده است.