00:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شورای اسلامی

قالیباف: تلاش برای برقراری نظام عادلانه و هوشمند مالیاتی یک جهاد بزرگ است
نماد برتر- نشست رئیس مجلس با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی و با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون اقتصادی برگزار شد.
جزییات عیدی و پاداش کارگران در سال ۹۹
نماد برتر- بر اساس قانون، همه شرکتها و سازمانهای مشمول قانون کار باید حداقل دو ماه پایه حقوق و حداکثر سه ماه پایه حقوق را به عنوان عیدی و پاداش به کارگران و نیروهای کار خود بدهند.
سه ایراد جدی بخش خصوصی به مالیات بر عایدی سرمایه
نماد برتر-در شرایطی که به نظر می‌رسد بررسی‌ طرح مالیات بر عایدی سرمایه به گام‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، اتاق بازرگانی ایران از انتقادهای جدی وارده بر این طرح می‌گوید.
ارتقای کیفیت تولید با عرضه خودرو در بورس کالا
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس معتقد است: عرضه خودرو در بورس کالا از رانت، فساد و دلالی در بازار خودرو جلوگیری می‌کند و با اجرای طرح مجلس، خودروسازان با افزایش تولید، کیفیت و ایمنی، مشمول دریافت پاداش می‌شوند که این می‌تواند انگیزه‌ای برای رشد این صنعت و کیفیت تولیدات داخلی باشد.
تحلیل تورم در سه ماهه تابستان ۱۳۹۹
نماد برتر- مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی به تحلیل تورم در سه ماهه تابستان ۱۳۹۹ پرداخت.
طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون انرژی قرار دارد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون خبر داد.
تونل اسپژ ردیف ملی گرفت
نماد برتر- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: تونل اسپژ یکی از پروژه‌های استراتژیک شهرستان سلسله است که در بودجه کشور ردیف ملی گرفت.
اختصاص ۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی کشور به شهرک‌های کشاورزی
نماد برتر- مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی بر توسعه این شهرک‌ها تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی کشور برای احداث شهرک‌های کشاورزی اختصاص یافته است.
توسعه صادرات، موتور محرک تولید و سرمایه‌گذاری است
نماد برتر- جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید، صبح امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
پاسخ به ۶۸پرسش مهم پیرامون سهام عدالت
نماد برتر- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به پرسش های مهم در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.
برخورد با متخلفان بازار سرمایه با هدف بازگرداندن اعتماد به بورس
نماد برتر- سازمان بورس در هفته‌های اخیر در ادامه نظارت و پیگیری اجرای مقررات بازارگردانی و حمایت از سهامداران اقدام به برخورد قاطع با افرادی کرده است که با سهل‌انگاری‌های خود نظم بازار را برهم ریخته‌اند و مانع از بازگشت دوباره اعتماد به بازار شده‌اند.
چگونه می‌توانید برای رفع فیلتر سایتی درخواست دهید؟
نماد برتر- مدیران سایت‌های داخلی فیلترشده و کاربران سایت‌های خارجی فیلترشده به عنوان استفاده‌کننده،‌ می‌توانند درخواست رفع فیلتر سایت مورد نظر خود را در سامانه‌ای متعلق به کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ثبت و پیگیری کنند.
عرضه خودرو در بورس، از شروط مجلس برای واردات
ماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شرایط چهارگانه واردات خودرو در طرح ساماندهی صنعت خودرو را تشریح کرد.
گروه های منتخب سرمایه گذاری کدامند؟
نماد برتر- مدیرعامل کارگزاری صبا تامین، ورود ETF ها به بازار سهام را موجب سودآوری معقول شرکت های زیر مجموعه صنعت مربوطه دانست.
معافیت حق بیمه کارفرمایان در صورت انتقال کارگاه ممکن شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سازمان تامین اجتماعی چندی پیش با صدور بخشنامه ای کارفرمایان کارگاه‌ها با تعداد کارگران زیر پنج نفر را در صورت انتقال کارگاه‌ها، از تسهیلات موضوع قانون معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما که پیش‌تر طبق مصوبه ۱۶ اسفند ۱۳۶۱ مجلس شورای اسلامی اعمال می شد، محروم کرد اما با رایزنی‌های انجام شده از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و بر اساس بخشنامه جدید سازمان تامین اجتماعی این مشکل رفع شده است.