04:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهریار

شبکه‌ای از مافیای دولتی و بانکی «زلزله اقتصادی» به بار آورد
پایگاه خبری راد: یک عضو شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: شبکه بانکهای دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری به عنوان بزرگترین نهاد پولی کشور با پیش خرید کردن سکه از بانک مرکزی و خرید سکه از بازار «فاجعه اقتصادی» به بار آوردند.
در سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، خلبان مقصر نیست
پایگاه خبری راد: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام دلایل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج را تشریح کرده است.
خلبان فولاد بی تقصیر در سقوط هواپیمای یاسوج
پایگاه خبری راد: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران دلایل اصلی سقوط هواپیمای تهران یاسوج را تشریح کرد.
فقط چالوس یکطرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل چهارشنبه ۱۰ مرداد تا شنبه ۱۳ مرداد را اعلام کرد.
محدودیت های ترافیکی در دو جاده چالوس و هراز
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه سه مرداد تا شنبه شش مرداد را اعلام کرد.
چالوس یک طرفه می‌شود/ انسداد پنج جاده
پایگاع خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۷ تیر تا شنبه ۳۰ تیر را اعلام کرد.
مستاجران در حال ترک تهران هستند
پایگاه خبری راد: نایب رییس اتحادیه املاک گفت: رشد قیمت مسکن باعث شده تا بسیاری از مستاجران به شهرهای اقماری تهران مهاجرت کنند که همین موضوع مشکلات عبور و مرور را رقم می‌زند.
نشانه‌های کسادی بازار مسکن در تیرماه+ قیمت
پایگاه خبری راد: بازار مسکن شهر تهران در تیرماه نسبت به ماه قبل از جنب و جوش کمتری برخوردار بود و طبق آمارهای اولیه دچار ۱۴ درصد افت معاملات شده است.
اعلام اسامی ۱۲ کالای غیر استاندارد
پایگاه خبری راد: مدیرکل اداره استاندارد تهران با اشاره به بررسی پرونده‌ واحدهای تولیدی پایتخت، از ابطال پروانه استاندارد ۱۲ قلم کالا و صدور پروانه برای ۲۸ فرآورده طی ماه گذشته خبر داد.
راهکارهای فوری کنترل بازار مسکن بررسی شد
پایگاه خبری راد: جهش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر، وزارت راه و شهرسازی را بر آن داشت تا راه‌حل‌های کنترل بازار مسکن را با حضور فعالان این بخش بررسی کند. در این برنامه ۹ راهکار توسط وزارتخانه ارایه شد که بعضی مدعوین آن‌ها را مناسب ارزیابی کرده و برخی گفتند جهش فعلی مسکن درواقع نوعی اصلاح قیمت ناشی از رشد نقدینگی و انتظارات تورمی است که راه‌حل خاصی برای آن وجود ندارد.
چالوس یک‌طرفه می‌شود/ محدودیت تردد خودروهای سنگین
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه (۱۳ تیرماه) تا سه‌شنبه( ۱۹ تیرماه) را اعلام کرد.
کشف کالای قاچاق 60 میلیاردی در غرب استان تهران
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال از یک انبار درشهرستان شهریار خبر داد.
جدول هیات رییسه کمیسیون‌های مجلس در سال سوم + گرایش‌ها
پایگاه خبری راد: انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند.
فعالیت 76 مجمع خیرین سلامت در کشور
پایگاه خبری راد: دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در حال حاضر 76 مجمع خیرین سلامت در کشور در جذب کمک‌های خیرین فعالیت دارند.
ته لنجی‌ها تبدیل به معضل منطقه‌ای و ملی شده است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی موضوع ته‌لنجی‌ها را معضلی ملی و منطقه‌ای دانست و گفت: دولت باید در مصوبات خود در این مورد از نظرات نمایندگان جنوب و خبرگان محلی هم استفاده کند.