23:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهردار

درخواست ۵ نهاد و ارگان به بورس کالا برای فروش املاک مازاد/ اعلام نحوه فروش متری مسکن
نماد برتر- مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران در خصوص نهادهای دولتی که درخواست فروش املاک مازادشان را به بورس کالا ارسال کرده اند، بیان کرد: در حال حاضر بانک‌ها، ستاد اجرای فرمان امام، مجمع جهانی اهل بیت، وزارت دفاع و وزارت صمت درخواست فروش اموال مازادشان را به بورس کالا ارسال کرده اند. همچنین شرکت سرمایه گذاری مسکن در رابطه با انتشار اوراق سلف مسکن به بورس کالا پیشنهاداتی را ارایه داده است.
حرکت مترو هشتگرد از ساعت ۶
نماد برتر- بر اساس اعلام مدیر عامل شهر جدید هشتگرد از هفته آینده دو رام به مترو هشتگرد اضافه می شود و حرکت قطار از ۶ صبح خواهد بود.
وام اجاره تناسبی با تعداد مستاجران ندارد
نماد برتر- با وجود آنکه هفت میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار مستاجر در کشور وجود دارد تنها ۳۵۵ هزار نفر واجد شرایط دریافت وام کمک ودیعه اجاره مسکن تشخیص داده شدند که ۴.۹ درصد خانوارهای اجاره‌نشین را شامل می شود و البته آمار پرداخت تعداد وامها تا کنون بسیار کمتر از این رقم ها است.
بازدید اعضای کمیسیون عمران از سازمان نظام مهندسی کشور
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای کمیسیون عمران از سازمان نظام مهندسی و بحث و بررسی پیرامون ظرفیت های این سازمان در درآمدسازی و رفع دغدغه های عمرانی خبر داد.
خرید بیش از ۱۳ هزار تن گوجه فرنگی کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد
نماد برتر- مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از خرید بیش از ۱۳ هزار تن گوجه فرنگی از کشاورزان این استان در سال جاری خبر داد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فاوای شهرداری تهران و همراه اول
نماد برتر- تفاهم‌نامه همکاری‌ در زمینه‌ توسعه زیست‌بوم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت ارتباطات مبین‌نت به امضا رسید.
تجهیز ۱۸۶ کارگاه برای تبدیل خودروهای عمومی به دوگانه سوز
نماد برتر- مدیر طرح سی ان جی گفت: درحال حاضر ۱۸۶ کارگاه درسراسر کشور برای تبدیل خودروهای عمومی به دوگانه سوز تجهیز شده اند.
تعهدات ۱۹۰ میلیاردی اولین تامین سرمایه در اوراق مشارکت و توسعه حمل و نقل
نماد برتر- اولین تامین سرمایه حاضر در بورس از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مشارکت شهرداری کرمانشاه و اجرای طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی جمعاً به مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان خبر داد.
مالکان خودروهای بیش از ۷۰۰ میلیون تومانی باید تا بهمن مالیات دهند
نماد برتر- مالکان حقیقی و حقوقی خودروهای سواری و وانت دو کابین با ارزش روز بیشتر از ۷۰۰ میلیون تومان باید تا پایان بهمن سال جاری قدام به پرداخت مالیات سالیانه کنند.
۶۰۰۰ دستفروش تهرانی جانمایی شدند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ساماندهی و مشاغل شهر از ساماندهی ۶هزار دستفروش در تهران خبر داد و گفت: رویکرد ما حمایت از دستفروشان به گونه‌ای است که فعالیتشان را بدون آسیب به حقوق شهروندان ادامه دهند.
تعهد ۴۶.۵ میلیاردی اولین تامین سرمایه بورسی در اوراق مشارکت
نماد برتر- اولین تامین سرمایه حاضر در بورس از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مشارکت شهرداری تبریز به مبلغ ۴۶.۵ میلیارد تومان خبر داد و با توقف نماد ، آماده بازگشایی برای فردا شد.
برنامه چین برای افزایش محبوبیت یوان
نماد برتر- به گفته یک مقام چینی، دولت این کشور به دنبال تقویت جایگاه یوان در نظام ارزی و مالی جهانی است.
مخالفت شورای شهر با تغییر کاربری فضای سبز پارک کلاله اراک به مسکونی
نماد برتر- سخنگوی شورای شهر اراک گفت: شورا با تغییر کاربری بخشی از فضای سبز پارک کلاله به مسکونی مخالف است.
کاهش۲۸ درصدی صدور پروانه ساختمانی در تهران
نماد برتر- مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از کاهش ۲۸ درصدی صدور پروانه ساختمانی در ۵ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ خبر داد.
لزوم حفظ محله «جماران»
نماد برتر- رییس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر تهران در واکنش به تلاش شورایعالی شهرسازی برای رفع محدودیت های ارتفاع در محله جماران، گفت: جماران به شکلی که هست، باید برای آیندگان حفظ شود.