17:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان ملی استاندارد ایران

سهم ایران در تجارت محصولات حلال یک درصد هم نیست
پایگاه خبری راد- رئیس سازمان ملی استاندارد ایران میزان تجارت حلال در دنیا را ۲۰۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: اگر بتوانیم یک درصد از سهم این رقم را به خود اختصاص دهیم شاید دیگر حتی به نفت هم نیازی نداشته باشیم اما باید بدانیم که سهم ایران در حال حاضر بسیار اندک است.
برگزاری مراسم روز جهانی استاندارد با حضور جهانگیری
پایگاه خبری راد: به مناسبت روز جهانی استاندارد (مصادف با ٢٢ مهرماه)، از صبح امروز (سه شنبه) مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز سایر مقامات مسئول برگزار می شود.
هوای بنزین تهران پس است؟!
پایگاه خبری راد: میزان گوگرد بنزین تهران و در نتیجه آلودگی هوای این شهر به دلیل غیراستاندارد بودن بنزین در یک ماه اخیر مانند الاکلنگ از سوی سازمان‌های زیربط بالا و پایین می‌شود؛ به طوریکه هنوز مهر تایید خبر بالا بودن میزان گوگرد بنزین تهران از سوی یک نهاد رسمی خشک نشده که نهاد ذیربط دیگر برگه تکذیبیه خبر مذکور را امضا می‌کند!
دی ماه موعد توقیف تولید خودروهای غیراستاندارد
پایگاه خبری راد: با توجه به سه مرحله‌ای شدن ارتقای استانداردهای خودرویی به ۸۵ مورد، اگر خودروسازی نتواند تا ابتدای دی ماه سال جاری ۶۱ مورد استاندارد تعیین شده را رعایت کند خط تولید خودروی مربوطه متوقف خواهد شد.
دو ماه تا موعد توقف تولید خودروهای غیراستاندارد!
پایگاه خبری راد: با توجه به سه مرحله‌ای شدن ارتقای استانداردهای خودرویی به ۸۵ مورد، اگر خودروسازی نتواند تا ابتدای دی ماه سال جاری ۶۱ مورد استاندارد تعیین شده را رعایت کند خط تولید خودروی مربوطه متوقف خواهد شد.
برای ۳۱ کشور استاندارد غذای حلال را تدوین کردیم/توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت از زمستان ۹۷
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گفت: ما برای ۳۱ کشور دنیا نسبت به تدوین استاندارد غذای حلال اقدام کردیم که این امر منطبق بر ۹۸ درصد فقه شیعه جعفری است.
ایران تا پایان ۹۷ به "آیلک"می‌پیوندد
پایگاه خبری راد: معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از تلاش ایران برای پیوستن به آیلک که معتبرترین نهاد بین‌المللی تایید استاندارد و صلاحیت کیفی کالاها است خبر داد.
تحول نظام استانداردسازی طی برنامه ششم/ اجرای طرح پایلوت ۳ گروه کالایی در سال ۹۶
پایگاه خبری راد: معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران از تحول نظام استانداردسازی کشور طی برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: در سال ۱۳۹۶ طرح پایلوت اولیه نظام استانداردسازی برای سه گروه کالایی پر مصرف مدنظر قرار گرفته و در سالیان آتی تعمیم می‌یابد.
گوگرد در بنزین تابستان ۹۶ غیراستاندارد نبود
پایگاه خبری راد: سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که گوگرد موجود در بنزین عرضه شده طی تابستان سال امسال فراتر از استاندارد نبوده و بنزین عرضه شده مشکلی نداشته است.
چگونه از وضعیت استاندارد آسانسور ساختمان‌ مطلع شویم؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد استان تهران چگونگی اطلاع از وضعیت استاندارد آسانسورها را تشریح کرد.
خودروهای یورو5 مشکلی برای مصرف بنزین با استاندارد پایین تر ندارد
پایگاه خبری راد - رییس سازمان ملی استاندارد گفت: مصرف بنزین یورو 4 توسط خودروهای با کیفیت و دارای استاندارد یورو 5 و 6 آلودگی را تشدید نمی کند.
صفحه قبل | صفحه بعد