20:53 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روبل روسیه

پوند انگلیس در بالاترین سطح یک ماه اخیر قرار گرفت
پایگاه خبری راد: اظهارات مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا از احتمال رسیدن به توافق بریگزیت تا ۶ یا ۸ هفته آینده، ارزش پوند را در معاملات افزایش داد.
برنامه روسیه برای تضعیف دلار
پایگاه خبری راد: یک نشریه انگلیسی از برنامه روسیه برای تضعیف دلار با استفاده از خرید دلار و فروش اوراق وزارت خزانه‌داری آمریکا خبر داد.
روبل روسیه در پایین‌ترین سطح ۲ سال اخیر
پایگاه خبری راد: با ادامه فشار به ارزهای نوظهور در بازارهای جهانی، دلار به بالاترین سطح 2 سال اخیر خود در برابر روبل روسیه رسیده است.
سقوط ارزش ارزهای نوظهور ادامه دارد
پایگاه خبری راد: بورس‌های آسیایی معاملات هفتگی خود را تحت تاثیر کاهش ارزش واحدهای پولی مختلف با کاهش آغاز کردند.
روسیه از این به بعد تحریم‌های آمریکا را اعلام جنگ اقتصادی تلقی خواهد کرد
پایگاه خبری راد: نخست وزیر روسیه به آمریکا هشدار داد در صورت اعمال تحریم بیشتر ضد این کشور، روسیه آن را به مثابه اعلان جنگ اقتصادی تلقی خواهد کرد.
راه علاج بحران ارزی ایران از دید اقتصاددان مشهور آمریکایی
پایگاه خبری راد: ریال این روزها بحران کم سابقه‌ای را تجربه می‌کند که از سپتامبر ۲۰۱۲ تاکنون بی سابقه بوده است؛ اما از دید استیو هنکه-اقتصاد دان مشهور و جنجالی آمریکا - راهکاری برای حل این بحران وجود دارد.
آمریکا با استفاده از دلار به عنوان سلاح، اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود
پایگاه خبری راد: ولادمیر پوتین- رئیس جمهور آمریکا- گفت: استفاده از سیستم پرداخت برای مقاصد سیاسی باعث تضعیف دلار به عنوان ارز جهانی خواهد شد.
به دلار بی اعتمادیم
پایگاه خبری راد: بانک " وی تی بی" روسیه اعلام کرد به دنبال راه‌هایی برای کاهش سهم دلار از تراکنش های مالی داخلی خود است.
قیمت یورو کاهش یافت
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر این اساس، نرخ ۱۴ ارز از جمله دلار افزایش و نرخ ۲۲ ارز همانند یورو و پوند کاهش یافت. نرخ ۳ ارز نیز ثابت ماند.
هر یورو ۴۹۸۴ تومان شد
پایگاه خبری راد: با اعلام بانک مرکزی، قیمت برخی از انواع ارز از جمله دلار و یورو افزایش یافت. بر این اساس هر دلار ۴۲۵۴ تومان و هر یورو ۴۹۸۴ تومان است.
افزایش نرخ دلار و پوند در بازار ایران
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۰ ارز از جمله دلار و پوند افزایش، نرخ ۱۵ ارز مانند یورو کاهش و نرخ ۴ ارز نیز ثابت ماند.
پنج ارزی که ضعیف‌ می‌شوند
پایگاه خبری راد: تحلیلگران انتظار دارند در ماه پیش رو، هر پنج ارزی که احتمال کاهش ارزش آن ها بیش از سایر ارزهای جهانی است مربوط به کشورهای نوظهور باشد.
ارز در بانک‌ها چند؟
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی بار دیگر قیمت دلار را افزایش داد و برای اولین روز هفته ۴۲۱۱ تومان اعلام کرد.
چین و روسیه دلار آمریکا را از مبادلات خود کنار می گذارند
پایگاه خبری راد: چین بزرگ ترین شریک تجاری روسیه به شمار می رود و کنار گذاشتن دلار در مبادلات تجاری با آن باعث کاهش وابستگی روسیه به دلار خواهد شد.
کاهش کم سابقه ارزش روبل روسیه
پایگاه خبری راد: در نخستین واکنش بازارهای روسیه به تحریم‌های جدید آمریکا، نمادهای شرکت‌های بزرگ روس در بورس قرمزپوش شدند و روبل به پایین‌ترین سطح ۳ سال اخیر رسید.