08:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروهای سنگین

 گزارش ارزشیابی کیفی خودروها منتشر شد+جزئیات
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در بهمن‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 10 خودرو و در گروه خودروهای سنگین 8 خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
حمایت وزیر صنعت از استانداردهای 85 گانه خودرو
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت درست است که مشتریان نیازمند خودرو هستند، اما به عنوان وزیر صنعت، با سازمان ملی استاندارد در زمینه ارتقای استانداردسازی خودروها همگام هستم و خودروهای کشور باید ایمن باشند.
نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای ایران
پایگاه خبری راد: سایپا در راستای طرح ریاست محترم جمهوری در خصوص نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای و درون شهری برنامه ریزی لازم را انجام داده و آماده اجرا کردن طرح مذکور است.
 سایپا «کوئیک» به دست خریداران خود رسید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم عرضه خودروی کوئیک از امروز آغاز می‌شود.
عدم همکاری مانع اجرای به‌موقع ساخت پلاسکوی جدید می‌شود
پایگاه خبری راد: درپی انتشار اخباری از تفاهمنامه با مالکان سرقفلی پلاسکو و ایجاد ابهام در آغاز پروژه ساخت پلاسکو روابط عمومی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای بر ضرورت همراهی همه مالکان سرقفلی و مقامات برای اجرای به موقع پروژه پلاسکو تاکید کرد.
تجربه جهانی در اسقاط خودروهای سنگین فرسوده
پایگاه خبری راد: هر سال چندین طرح اسقاط خودروهای سنگین فرسوده در نقاط مختلف دنیا اجرا می‌شود. خودروهای سنگین با وجود آنکه در مقایسه با خودروهای سواری بسیار کم‌تعداد هستند، اما سهم قابل‌توجهی در آلودگی هوای شهرها، مصرف غیربهینه سوخت و بروز سوانح جاده‌ای دارند.
کامیون و اتوبوس سواری رییس جمهوری در همایش طرح نوسازی ناوگان!
پایگاه خبری راد: رییس جمهوری در حاشیه همایش طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و درون شهری از نمایشگاهی که به همین منظور بر پا شده بود بازدید کرد.
بستر احیای خودروها و کامیون‌های فرسوده وجود دارد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رییس جمهور برای از رده خارج کردن خودروها و کامیون‌های فرسوده مشروط به عزم جدی دستگاه‌های اجرایی برای عمل به وعده‌های دکتر روحانی است که این مساله در کنار تامین منابع مالی و تسهیلات بانکی به راحتی قابل اجراست.
تفاوت های سن فرسودگی خودرو در ایران و جهان
پایگاه خبری راد: آلودگی هوا در حالی هنوز هم نفس ایرانی‌ها را تنگ کرده است که یکی از عوامل اصلی این بحران، خودروها به‌خصوص مدل‌های فرسوده سبک و سنگین به حساب می‌آیند.
گاو پیشونی سفید خودروهای سنگین!
پایگاه خبری راد: در میان خودروهای سنگین تولیدی در آذر ماه امسال تنها یک کامیونت در پایین‌ترین سطح کیفی قرار گرفته و مابقی سطوح کیفی نسبتا مناسبی را کسب کرده‌اند.
لیست خودروهای ستاره دار آذرماه
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در آذرماه امسال در گروه خودروهای سبک 9 خودرو و در گروه خودروهای سنگین پنج خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
پاسخ سازمان استاندارد به شبهات توقف ۲۵ خودرو
پایگاه خبری راد: سازمان ملی استاندارد ایران به واکنش برخی خودروسازان در ارتباط با توقف خط تولید برخی خودروها و نیز شبهات مطرح شده در این خصوص پاسخ داد.
ستارهه دارهای خودرویی را بشناسید
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در آبان‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 9 خودرو و در گروه خودروهای سنگین چهار خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
وضعیت کیفی خودروهای داخلی به روایت صمتی ها
پایگاه خبری راد: در حالیکه تا پیش از این شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ماهه گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی را منتشر می کرد این بار این اتفاق نیفتاده و وزارت صنعت، معدن و تجارت به جای انتشار گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، تنها تحلیل خود از این گزارش را منتشر کرده است.
ولوو برای سرمایه گذاری های جدید در سایپا دیزل برنامه دارد
پایگاه خبری راد- مدیرعامل ولووتراکس گفت: سایپا شریک مهمی برای شرکت ماست و اگر قرار به سرمایه گذاری جدید در ایران باشد تنها از طریق سایپا دیزل رخ خواهد داد.