00:45 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تلاش

فولاد هوشمند در کلاس جهانی در چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال، «فولاد هوشمند در کلاس جهانی» تعریف شده و ۵ مرداد ماه در تقویم فولاد مبارکه به عنوان «روز هوشمندسازی» نامگذاری شد.
ضبط ۴۰۹ دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز در خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۴۰۹ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر)، از ابتدای تیر امسال تاکنون در ۱۶ شهرستان خوزستان کشف و ضبط شد.
توسعه مراکز واکسیناسیون توسط شرکت فولاد مبارکه
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از افتتاح ۳ مرکز واکسیناسیون کرونا با مشارکت شرکت فولاد مبارکه و سپاه صاحب‌الزمان (عج) در شهر اصفهان خبر داد.
اصلاح خط ریخته‌گری یک مجتمع فولاد سبا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از روند تکمیل پروژه نصب قفسه شماره ۷ و نوسازی و تعویض اتوماسیون نورد گرم و همچنین ریومپ خط ریخته‌گری شماره یک مجتمع فولاد سبا بازدید به عمل آورد.
آزادسازی سهام عدالت؛ فعلا تصمیمی نداریم
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تا زمانی که طراحی‌های لازم برای عدم تاثیر منفی این اقدامات بر بازار به پایان نرسد هیچ تصمیمی برای آزادسازی ۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت اتخاذ نمی‌شود، اما بعد از طراحی ابزار‌های لازم، این اقدام به تدریج به مرحله اجرا خواهد رسید.
اصلاح اقتصاد برق، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات این صنعت
راه حل برون رفت صنعت برق از مشکلات حاضر در گروی، اصلاح قیمت برق و استفاده از سازوکارهای شفاف بازار سرمایه برای کشف قیمت واقعی برق جهت ارائه سیگنال های قیمتی مناسب به سرمایه گذاران است.
تسهیل روند اعطای مجوزها در بازار سرمایه
تسریع و تسهیل صدور مجوزها یکی از مطالبات بحق فعالان بازار سرمایه است که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر شاهد رونق‌گرفتن آن هستیم؛ اگرچه هنوز هم بسیاری از درخواست‌ها در صف صدور مجوز قرار دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در ماه‌های اخیر تلاش‌های خوبی در زمینه صدور مجوز و تعدیل سخت‌گیری‌ها صورت گرفته که به نظر می‌رسد این روند ادامه داشته باشد.
حمله خرس ها به بازار طلا /پیش بینی کف قیمت طلا
خرس های وال استریت بازگشته اند و به دنبال پایین آوردن قیمت طلا هستند.
آشنایی با ۷ پلتفرم تأمین مالی جمعی برتر جهان
تأمین مالی جمعی از سال ۱۹۹۷ و با ابتکار گروه راک انگلیسی آغاز شد و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند با استفاده از روش‌های بازاریابی مانند روابط عمومی، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کاربر را به سوی این صفحه‌ها هدایت کنند. در میان پلتفرم‌های تأمین مالی جمعی، هفت پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
"وپترو" سهامداران را به مجمع دعوت کرد
مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ برگزار می‌شود.
سود ۱۰ تومانی در جیب سهامداران "بخاور"
مجمع عمومی شرکت بیمه خاورمیانه در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ برگزار شد.
افزایش اندک قیمت طلا با افزایش آمار ابتلا به کرونا
قیمت طلا در معاملات تحت تاثیر عقب نشینی بازده اوراق قرضه و نگرانی‌ها نسبت به افزایش آمار ابتلا به کووید ۱۹ که تقاضا برای دارایی امن را تقویت کرد، اندکی افزایش یافت.
مزیت‌های بورس انرژی
وجود بازار رقابتی، عرضه انرژی الکتریکی موردنیاز جوامع بشری را به شکلی کارآتر میسر می‌سازد، زیرا در بازار رقابتی، شرکت‌های تولیدکننده انرژی الکتریکی سعی می‌کنند سهم بیشتری از بازار را کسب کنند و به این منظور ناچار به ارائه برق با کیفیت بهتر و با قیمت مناسب‌تر هستند.
راهکارهای شش‌گانه بورس کالا برای تسهیل تامین مالی تولید
حامد سلطانی نژاد در «سلسله نشست های الگوی حکمرانی تولید» که با محوریت تامین مالی تولید برگزار شد، گفت: با توجه به تنگناهای تامین مالی تولید در کشور، هم اکنون ۶ مسیر هموار برای تسهیل تامین مالی تولید از طریق ابزارهای بورس کالا وجود دارد که شامل قراردادهای سلف، اوراق سلف موازی استاندارد، اوراق خرید دین کالایی، گواهی سپرده کالایی، صندوق های سرمایه گذاری کالایی و در آخر افزایش نقش بانک ها در اتاق پایاپای بورس کالای ایران می شود.
تمرکز در بهبود کیفیت عملکرد مدیران صندوق‌ها
طرح جدید نحوه محاسبه کارمزد مدیران صندوق‌های سهامی طرح مناسبی است که نشان‌دهنده افزایش توجه و آسیب شناسی نسبت به این صندوق‌ها در سازمان بورس است. احتمالاً این طرح بخشی از یک برنامه بزرگتر برای تشویق سرمایه گذاری غیرمستقیم است که خلاء آن به هیجان‌زدگی و احساس‌مدار شدن بازار می‌انجامد. تمرکز در این مسیر می تواند پایداری بیشتری را به بازار ببخشد.