08:20 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تخصصی

در جلسه اخیر کمیته فقهی چه گذشت ؟
نماد برتر- مصوبه کمیته تخصصی فقهی با موضوع" جایگزینی دارایی پایه در قرارداد آتی و بررسی ابعاد فقهی درخواست انتشار اوراق بیمه اتکایی"ابلاغ شد .
اقدامات اجرایی در دوره ریاست/ شرط جدید ورود سرمایه گذاران به بورس
نماد برتر- رئیس سابق سازمان بورس با اعلام اقداماتی که در سال جاری اجرا و تقویت شده، گفت: سرمایه گذاران از این به بعد پس از گذراندن دوره ۶ ماهه آموزشی و موفقیت در آزمون می توانند وارد این بازار تخصصی شوند.
تمامی خدمات آپ به کارایی موثر بازگشت
نماد برتر- اثر محدودیت های تحریمی اخیر از اپلیکیشن آپ برداشته و تمامی خدمات از جمله کارت به کارت به کارایی موثر بازگشت.
توسعه ظرفیت‌های همکاری‌ منطقه‌ای در اولویت است
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی در دیدار با وزیر اقتصاد ارمنستان ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط تجاری و اقتصادی ایران، بر استفاده از فرصت فراهم شده برای توسعه ظرفیت‌های همکاری‌ میان دو کشور تاکید کرد.
تدوین برنامه‌ توسعه‌ای برای ۴ صنعت بورسی و غیر بورسی اولویت‌دار
نماد برتر- معاون وزیر صنعت از برنامه راهبردی توسعه چهار صنعت بورسی و غیربورسی غذایی،لوازم‌خانگی، نساجی، پوشاک و کیف و کفش، گوهر سنگ‌ها ، خبر داد.
اولین محموله واکسن کرونا در هفته‌های آینده وارد می‌شود/ آغاز واکسیناسیون
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است ظرف هفته‌های آینده با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را طبق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر در فولاد مبارکه
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متری برای نخستین بار با هدف تأمین حداکثری محصولات مورد نیاز لوله‌های انتقال نفت و گاز خبر داد.
احتمال اجرای دامنه نوسان نامتقارن و بازگشت قطعی EPS ها از پایان هفته
نماد برتر- یک منبع آگاه از پیگیری های سازمان بورس جهت انتشار پیش بینی سود شرکت ها تا پایان هفته و پایان بررسی های کارشناسی اجرای دامنه نوسان نامتقارن خبر داد.
متادون؛ عرضه داروخانه‌ای یا نشت در بازار سیاه!
نماد برتر- عرضه داروخانه ای متادون؛ موضوعی چالش برانگیز که موافقان و مخالفان خود را دارد، اما قانون مصر است که دارو چه مخدر چه غیر مخدر باید از طریق داروخانه عرضه شود...
بورس در دام تصمیمات سیاسی
نماد برتر- بورس ایران پس از روی کار آمدن دولت یازدهم می‌رفت تا جایگاه واقعی خود که همانا تاثیرگذاری بیشتر در اقتصاد و تولید ایران بود را به دست آورد.
قیمت‌گذاری فولاد در جلسه آتی شورای عالی بورس / عامل تصمیم وزرات صنعت
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس از بررسی موضوع قیمت‌گذاری فولاد در سه شنبه آینده خبر داد و گفت: فساد، وزارت صنعت را به سمت چنین تصمیمی هدایت کرده و ثمری جز زیان سهامدار و جابجایی منافع عده‌ای خاص ندارد.
«سحرا ۰۲۱» به بازار انرژی می‌آید
نماد برتر- بورس انرژی ایران در خبری اعلام کرد عرضه اولیه قرارداد سلف موازی استاندارد برای شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با نماد «سحرا ۰۲۱» به روش حراج ناپیوسته، از سه شنبه ۲۲ دی آغاز می شود.
همکاری سازمان بورس و مجلس برای حل مشکلات بازار سرمایه / تدوین پیشنهادات
نماد برتر- عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از همکاری مشترک سازمان بورس و کمیسیون اقتصادی مجلس برای حل مشکلات بازار سرمایه خبر داد.
پذیره‌نویسی قرارداد سلف موازی جدید از امروز شروع شد / جزییات و شرایط
نماد برتر- پذیره‌نویسی قرارداد سلف موازی استاندارد برق شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از امروز به ارزش 658 میلیارد تومان و برای 5 روز کاری شروع شد .
شناسایی درآمد ۴۵.۵ میلیاردی شرکت فرابورسی با فروش تضمینی برق
نماد برتر- شرکت فرابورسی از شناسایی درآمد ۴۵.۵ میلیارد تومانی مرتبط با فروش تضمینی برق با شرکت های تابعه وزارت نیرو در سال مالی جاری خبر داد.