08:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برچسب

تمهیدات پلیس راهور برای بازگشایی مدرسه‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح برخی اقدامات پلیس برای بازگشایی مدارس از رونمایی از برچسب‌های سال ۹۷ سرویس مدارس خبر داد.
برچسب جنسیتی رنگ‌ها بر انتخاب آنها توسط کودکان تاثیر دارد
پایگاه خبری راد: تحقیقات جدید نشان داد برچسب‌ جنسیتی رنگ‌ها بر انتخاب آنها توسط کودکان دختر و پسر تاثیر دارد.
سنگین‌وزن‌ترین گوشی اپل مشخص شد
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه فناوری اعلام کرده‌اند که آیفون ۱۰ اس مکس (iPhone XS Max ) سنگین‌ترین گوشی آیفون محسوب می‌شود.
قیمت ظروف یکبار مصرف در آستانه تاسوعا و عاشورا
پایگاه خبری راد: بیشترین تقاضای ظروف یکبار مصرف در ماه محرم است که هیات‌ها و تکایا برای صرف نذورات از آن‌ استفاده می‌کنند، ‌ اما امسال فروشندگان می‌گویند "کمی کاهش تقاضا داشته‌اند که علت اصلی آن افزایش چشمگیر قیمت‌هاست".
از لزوم انتخاب راننده "زن" سرویس مدارس تا پرداخت ۷۵درصد پول سرویس به رانندگان
پایگاه خبری راد: شورای شهر تهران با رأی مثبت اعضاء کلیات نرخ سرویس مدارس را تصویب کرد.
۲۳ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان برای گازوئیل!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با بیان این که در سال ۹۵، رقمی معادل ۲۳ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان به گازوئیل داده شد، گفت: اگر طرح نوسازی ۶۵ هزار کشنده اجرایی شود، در مصرف ۹.۲ میلیارد لیتر در گازوئیل صرفه جویی می‌شود.
داروخانه "آنلاین" نداریم/تبلیغ دارو خلاف است
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان غذا و دارو ضمن تشریح نحوه تعیین اصالت دارو و مکمل‌ها، درباره فروش اینترنتی دارو، گفت: گاهی دارو و مکمل‌هایی از طریق سایت‌هایی تحت عنوان "داروخانه آنلاین" عرضه می‌شود، اما باید توجه کرد که داروخانه‌های آنلاین مجاز نیستند.
برچسب‌گذاری قیمت­ در سوپرمارکت­‌ها!
پایگاه خبری راد: در پی افزایش قیمت­ برخی محصولات در بازار، رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران گفت: "دلالان، برخی کالاها را به قیمت درج شده روی آنها به مغازه­‌داران می­‌فروشند و با توجه به اینکه فروش بالاتر از قیمت مندرج روی کالا گران فروشی و جرم محسوب می شود، فروشندگان مجبورند آن ها را به قیمت خرید بفروشند". این در حالی است که در برخی سوپرمارکت­‌ها، مغازه­‌داران برچسب قیمت جدید روی کالاها درج می­‌کنند.
اظهارات غیرواقعی درباره تجهیزات دندانپزشکی/تخصیص ارز بانکی به مواد ضروری
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از تخصیص ارز به مواد ضروری دندان‌پزشکی خبر داد و گفت: نحوه تقسیم ارز در حوزه سلامت به صورت سهم‌خواهی نبوده، بلکه هدف و راهبردمان این بوده که به مصرف‌کننده نهایی خدمات، ارز تخصیص یابد.
ترس از اتهام "احتکار" عامل افزایش قیمت ظروف یکبار مصرف!
پایگاه خبری راد: هم‌زمان با آغاز ماه محرم و نذورات مواد غذایی، تقاضای خرید ظروف یکبار مصرف نیز افزایش می‌یابد اما محرم امسال افزایش قیمت و کاهش عرضه این محصولات در بازار ملموس شده که دبیر انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف اعلام کرد: به دلیل کاهش عرضه مواد اولیه و ترس از اتهام احتکار، قیمت این محصولات دو تا سه برابر افزایش یافته است.
چالش پولی و ارزی بازار تجهیزات پزشکی/ چرا باید "ارز سلامت" به بیمه‌ها رود؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل اداره تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو ضمن تشریح وضعیت بازار تجهیزات و ملزومات پزشکی کشور، گفت: مشکل تامین نقدینگی تامین‌کنندگان تجهیزات پزشکی همچنان پابرجاست و رفع آن نیاز به عزم سیاسی مسوولان عالی‌رتبه کشور دارد و اگر این نقدینگی تامین نشود، در حوزه تجهیزات پزشکی به مشکل برمی‌خوریم.
بارندگی‌ها سفیدبالک‌ها را از بین برد یا خشکسالی‌ها؟
پایگاه خبری راد: چند سالی بود که تابستان‌های تهران با گرما، حضور سفیدبالک‌ها و برچسب‌های زرد رنگ درختان همراه بود. اما امسال خبری از سفیدبالک‌ها در پایتخت نشد. برخی کارشناسان محیط زیست بارندگی‌های بهار را علت غیبت این حشرات می‌دانند و برخی دیگر خشکسالی‌های بلند مدت را.
فروش خیره‌کننده گوشی چینی تنها در پنج دقیقه!
پایگاه خبری راد: شرکت چینی اوپو در نخستین روز از عرضه گوشی ارزان‌قیمت و پایین‌رده خود تنها در عرض پنج دقیقه توانست ۲۰۰ هزار دستگاه از آن را به‌فروش برساند.
کراس‌اوور تمام برقی مرسدس بنز معرفی شد
پایگاه خبری راد:خودروی کراس‌اوور تمام برقی مرسدس بنز تحت‌ عنوان EQC معرفی و رونمایی شد که قادر است با هر بار شارژ کامل، مسافتی معادل ۳۲۰ کیلومتر را بپیماید.
برگزاری کنفرانس بین‌المللی "بسته‌بندی" برای حمایت از کالای ایرانی/آخرین مهلت ارسال مقاله
پایگاه خبری راد: اولین کنفرانس بین‌المللی بسته‌بندی ایران به همت انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران و با همکاری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در حمایت از کالای ایرانی، ۲۴ و ۲۵ آذر ماه امسال برگزار می‌شود.