22:56 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بدون

ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین کسری بودجه
دولت با کسری تراز عملیاتی مواجه است؛ بنابراین، باید از محل واگذاری دارایی‌های مالی یا سرمایه ای کسری بودجه عملیاتی خود را پوشش دهد.
رانت و سود دلالان پایان یافت
سیمان صنعتی است که همواره مورد ظلم واقع‌شده و فعالان این صنعت همواره گلایه‌های بسیاری دارند.
ماندگاری؛ شرط اول موفقیت در بورس
بازار سرمایه نیاز به روانشناسی و گفتار درمانی ندارد بلکه نیازمند اقداماتی است که با تسهیل نقد شوندگی و ایجاد اعتماد به ساز و کار بازار سرمایه، مانع خلق تصمیم‌های ناصحیح شد، بدون شک توسعه اقتصادی مستلزم انباشت سرمایه است.
با کد سهامداری برنج بخرید
معاملات گواهی سپرده کالایی برنج در بورس کالا آغاز شده و کشاورزان و مصرف‌کنندگان می‌توانند بدون واسطه اقدام به معامله برنج کنند.
نمایندگان مجلس با واردات خودرو موافقت کردند/ اصلاحات ماده ۴
نمایندگان مجلس با اصلاحات کمیسیون صنایع و معادن در ماده ۴ طرح ساماندهی صنعت خودرو درباره واردات خودرو به منظور تامین نظر شورای نگهبان با ۱۷۲ رأی موافق موافقت کردند.
افزایش‌ سرمایه ۷۶۶ درصدی از سود انباشته "غبشهر"
شرکت صنعتی بهشهر از سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه را افزایش می دهد.
افزایش نرخ بهره بانکی شایعه‌ای بی‌اساس
براساس آخرین گزارش بانک مرکزی، نرخ بهره بانکی در یک هفته اخیر فقط معادل یک دهم درصد افزایش داشته است که با توجه به نرخ تورم موجود اتفاقی جدی و به اصطلاح «مردانه» نیست. محمد نوربخش کارشناس بازارهای پول و سرمایه با بیان این مطلب شایعه افزایش نرخ بهره‌ بانکی را ادعایی بی‌اساس دانست.
املاک مازاد " ودی " مشتری نداشت
مزایده فروش املاک بانک دی بدون نتیجه ماند.
راه اندازی قرارداد اختیار معامله زعفران نگین با سررسید دی ۱۴۰۰
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از راه اندازی قرارداد اختیار معامله زعفران نگین با سررسید دی ۱۴۰۰ خبر داد.
قیمت گذاری دستوری عامل ایجاد ریسک و ابهام در بورس
با توجه به اینکه قیمت گذاری دستوری عامل ایجاد ریسک و ابهام است؛ بنابراین فعالان بازار سهام همگی مخالف ادامه چنین روندی در اقتصاد کشور هستند.
روند سینوسی درآمدهای "فزرین"
بیشترین میزان درآمد ثبت‌شده مربوط به بخش «کنسانتره روی» با ۴۰۷ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول برابر با ۶۶.۷۷۲.۲۹۵ ریال گزارش شد.
حل بن بست‌های اقتصادی با تصمیم‌های درست
هر تصمیم اشتباه در حوزه اقتصادی می‌تواند به ضرر و زیان مردم تمام شود بنابراین نمایندگان مجلس باید در حوزه اقتصاد و همچنین بازار سرمایه ضمن داشتن دانش کافی با کلیات مسائل بازار آشنا باشند.
افزایش سود خالص ۳۱۲ درصدی "شکبیر"
موجودی نقد پتروشیمی امیرکبیر با رشد ۹۵ درصدی به ۲۴ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال رسیده است.
امروز چه نمادهای معاملاتی بازگشایی و متوقف شدند؟
توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی امروز مورخ ۲۰ شهریور ماه اعلام شد.
شفاف سازی گام اول اعتماد سازی در بازار سرمایه
دستگاه‌های دولتی براساس مأموریتی که دارند باید شفاف سازی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و دارایی‌های مردم را به درستی مدیریت کنند.