15:08 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتخابات ریاست جمهوری

مواضع بایدن در مورد ایران و اسرائیل
نماد برتر- نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد پیوند با رژیم صهیونیستی را تعمیق خواهد کرد و به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
کاهش محسوس معاملات نوسازها در بازار مسکن
نماد برتر- حجم معاملات واحدهای با سن کمتر از پنج سال در بازار مسکن شهر تهران به کمترین میزان خود از سال ۱۳۹۳ تا کنون رسیده که از یک طرف کاهش تولید مسکن طی سالهای اخیر و از سوی دیگر افت توان طرف تقاضا را نشان می دهد. طی یک سال گذشته تقاضا برای خرید واحدهای با سن کمتر از پنج سال حدود ۱۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
صعود جهانی دلار
نماد برتر- شاخص دلار صعود نیرومندی را تجربه کرد.
سقوط شاخص به زیر یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد/ وزیر اقتصاد خواب است!
نماد برتر- رفیعی، کارشناس بازار سرمایه مدعی شده که ذی نفعان بازار به دنبال ریزش شاخص تا زیر یک میلیون ۲۰۰هزار هستند و تا به این عدد نرسند ریزش ادامه دارد.
دلار عقب رفت
نماد برتر- ارزش دلار مقابل بسیاری از همتایانش کاهش یافت.
ریزش قیمت نفت متوقف شد
نماد برتر- نفت پس از سقوط سنگینی که شب گذشته متحمل شد، در معاملات روز سه شنبه اندکی افزایش پیدا کرد اما فضا در بازار تحت تاثیر افزایش موارد جهانی ابتلا به ویروس کرونا تیره مانده است.
ارزنده بودن قیمت سهام شرکت‌های بنیادی
نماد برتر- بیش‌واکنشی در همه بازارها اعم از بازار ارز، طلا، اتومبیل، مسکن و بازارهای کالایی کاملا مشهود است.
صعود جهانی دلار
نماد برتر- شاخص دلار بار دیگر به کانال ۹۴ واحدی برگشت.
تحلیلی از آینده بورس با تکیه بر بودجه دولت ، نرخ سود بانکی و انتخابات آمریکا
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه وضعیت آینده بورس را با بررسی متغیرهای مهمی چون بودجه دولت ، احتمال تغییر نرخ سود بانکی ، انتخابات آمریکا و فروش نفت ، تحلیل کرد.
طلای جهانی کشش صعود ندارد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر بهبود ارزش دلار و عدم پیشرفت مذاکرات درباره بسته کمک مالی جدید کرونایی به پایینترین قیمت یک هفته اخیر نزول کرد.
تمام صنایع بورسی پتانسیل رشد بلندمدت دارند
نماد برتر- رشد و کاهش بازار و صنایع آن به دلایل مختلفی محقق می شود که تحلیل میزان تاثیرگذاری آن برای هر صنعت و شرکت متفاوت خواهد بود. با فرض ثبات شرایط فعلی، به نظر می رسد تمامی صنایع بورسی پتانسیل رشد را در بلندمدت خواهند داشت.
دو سوم آرا پستی مردم ایالت پنسیلوانیا به جوبایدن رسید
نماد برتر- بیش از دو سوم آرا پستی مردم ایالت پنسیلوانیا به جوبایدن تعلق گرفته و دموکرات ها از جمهوری خواهان پیشی گرفته‌اند.
حواس ترامپ از اوپک پلاس پرت شد
نماد برتر- اوپک و متحدانش در روزهای اخیر سرگرم بحث درباره افزایش تولید در ژانویه هستند که با توجه به ضعیف ماندن تقاضا، روی صنعت نفت آمریکا تاثیر خواهد گذاشت اما نزدیک بودن به زمان انتخابات، حواس ترامپ را به خود مشغول کرده است.
احتمال ریزش شدید قیمت دلار وجود دارد
نماد برتر- به گفته تحلیلگر شناخته شده بازارهای مالی، دلار مزیت رقابتی خود را از دست داده است.
تاثیر مثبت رای آوردن "بایدن" بر اقتصاد ایران حدکثر 20 درصد است
نماد برتر- یک کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است، پیروزی "بایدن" در انتخابات آمریکا حداکثر 20 درصد در بهبود شرایط اقتصاد ایران نقش خواهد داشت، زیرا مابقی مشکلات عمدتا ریشه داخلی دارد.