07:58 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اشخاص حقوقی

شرایط و قیمت اوراق بیمه سهام شرکت افق کوروش اعلام شد
نماد برتر- شرایط و قیمت اوراق اختیار فروش تبعی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به منظور حمایت از سهام این شرکت بورسی اعلام شد .
امروز؛ آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی
نماد برتر- اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان امروز فرصت دارند که نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی مربوطه اقدام کنند.
چرا تضمین قیمت سهام ریسک است؟!
نماد برتر- بسیاری از تحلیلگران معتقدند که ابزارهای کارآمد و معقول تضمین قیمت سهام در شرایط کنونی به زیان بازار سرمایه ایران ختم میشود.
تصمیم بورس در حذف سفارش نمادها بعد از توقف و فروش سهام عدالت
نماد برتر- بورس تهران ضمن تعیین رویه فروش سهام عدالت ، اعلام کرد از فردا تا اطلاع ثانوی ، سفارش خرید و فروش همه نمادهایی که متوقف می شود ، حذف خواهند شد .
چگونگی مراحل ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی
نماد برتر- با توجه به اینکه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تنها یک روز دیگر برای پرداخت مالیات متعلقه فرصت دارند، چگونگی مراحل ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی تشریح شده است.
شرایط و قیمت اوراق بیمه سهام ذوب آهن اعلام شد
نماد برتر- شرایط و قیمت اوراق اختیار فروش تبعی ذوب آهن به منظور حمایت از سهام این شرکت فرابورسی از روز دوشنبه اعلام شد .
تحلیل هفتگی صنایع بورسی
نماد برتر- بورس تهران پس از ۵ هفته پیاپی نزولی، سرانجام معاملات هفته منتهی به ۲۶ شهریورماه را با رشد ۹.۵ درصدی به پایان رساند که بیشترین درصد رشد این نماگر در ۱۰ هفته اخیر نیز به شمار می‌رود.
اوراق بیمه سهام بانک ملت هم از امروز آماده شد + شرایط و قیمت
نماد برتر- شرایط و قیمت اوراق اختیار فروش تبعی بانک ملت به منظور حمایت از سهام این بانک بزرگ بورسی اعلام شد .
توضیح بورس درباره معامله۱.۱ میلیارد سهمی و خریداران ایران خودرو / کد به کد نبود
نماد برتر- با بازگشایی نماد ایران خودرو ۸۹.۷ درصد از معاملات ۱.۱ میلیارد سهمی توسط ۱۲ هزار و ۸۳۳ شخص حقیقی و ۲۱ حقوقی انجام و خبری از معامله کد به کدی نبود.
زمان سفارش خرید و فروش و معامله سهام سه پتروپالایشی سهام عدالتی
نماد برتر- شرایط و زمان سفارش خرید و فروش سهام عدالت به همراه انجام معاملات سه شرکت پتروپالایشی حاضر در این فهرست اعلام شد.
جلسه مهم امروز قالیباف با وزیران اقتصادی برای حمایت از بورس و در سه محور
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه مهم امروز قالیباف و روسای چند کمیسیون‌ با وزیران اقتصادی و رئیس بانک مرکزی و با هدف حمایت از بورس و در سه محور خبر داد.
شرایط و قیمت اوراق بیمه سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اعلام شد
نماد برتر- شرایط و قیمت اوراق اختیار فروش تبعی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به منظور حمایت از سهام این شرکت بزرگ بورسی اعلام شد .
سهام «وغدیر» بیمه شد
نماد برتر- با اعلام مدیرعامل گروه مالی ساتا، امروز بیست و دوم شهریورماه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با هدف حمایت از سهام این هلدینگ بزرگ بورسی در بورس و اوراق بهادار تهران منتشر شد.
شرایط و قیمت اوراق بیمه سهام بانک صادرات اعلام شد
نماد برتر- شرایط و قیمت اوراق اختیار فروش تبعی بانک صادرات به منظور حمایت از سهام این بانک بزرگ بورسی اعلام شد .
شمارش معکوس برای انتشار اوراق فروش تبعی " تملت"
نماد برتر- انتشار اوراق فروش تبعی روی سهام تامین سرمایه بانک ملت با سررسید یکساله و قیمت اعمال (قیمت روز ضربدر ۱۸درصد) در دست بررسی قرار گرفت.