23:42 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

X60

غیبت بانک ها در حراج اوراق بدهی دولتی و فروش فقط ۷۰ میلیاردی / زمان جدید
نماد برتر- بانک مرکزی با اعلام زمان حراج ۶.۴ هزار میلیارد تومانی اوراق بدهی دولتی از عدم حضور بانکها و موسسات در حراج دیروز و خرید تنها ۷۰ میلیارد تومان اوراق توسط افراد حقیقی و حقوقی خبر داد.
گزارش تولید و فروش "فولاد" با رشد ۳۷ درصدی و درآمد ۲۷.۳ هزار میلیاردی
نماد برتر- فولاد مبارکه با ارائه گزارش تولید و فروش شهریور و نیمه نخست سال، بالغ بر ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به مدت مشابه قبل ۳۷ درصد رشد داشته است.
دو شرکت بیمه با ارتقا از بازار دوم به تابلو اول معاملات فرابورس منتقل شدند
نماد برتر- در پی طبقه بندی تکمیلی شرکت های پذیرفته شده در بازارهای اول و دوم معاملات فرابورس، نماد دو شرکت بیمه از بازار دوم به اول ارتقا و انتقال یافتند.
رشد ۵۸ درصدی "مادیرا" با تحقق درآمد ۹۱۲ میلیارد تومانی
نماد برتر-شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با ارائه عملکرد شهریور و ۶ ماه سال مالی جاری از تحقق درآمد ۹۱۲ میلیارد تومانی و رشد ۵۸ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته خبر داد.
فهرست ۳۹ شرکت انتقالی به بازار اول فرابورس + مهلت ۱۲ سهم برای احراز شرایط
نماد برتر-فرابورس در اطلاعیه ای فهرست ۳۹ شرکت انتقالی از بازار دوم به اول و ۱۲ شرکت دارای مهلت جهت احراز شرایط بازار اول را اعلام کرد.
پیش بینی قیمت سهام و حد سود و ضرر بانک ملت ، "وخارزم و پارسان"
نماد برتر- با تحلیل تکنیکال سهام سرمایه گذاری خوارزمی، بانک ملت و گسترش نفت و گاز پارسیان، پیش بینی قیمت سهام و حد سود و ضرر این سه شرکت توسط یک کارگزاری مشخص شد.
«فباهنر» و افزایش سرمایه 133 درصدی
نماد برتر- «فباهنر» اعلام کرده برنامه افزایش سرمایه 1500 میلیارد ریالی را به جریان انداخته است.
وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی‌ماه
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال منتشر شد.
افت 28 درصدی قیمت سهم زاگرس در کمتر از یک ماه
پایگاه خبری راد: علی رغم رشد چشمگیر قیمت سهام بسیاری از شرکت های پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری که عمدتا به دلیل رشد معنی دار قیمت های جهانی نفت (اخبار تحریم های نفتی ایران) و محصولات پتروشیمی و همچنین صعود تاریخی قیمت دلار در کشور، بود در ماه گذشته شاهد افت های نگران کننده قیمت سهام این گروه بودیم.
افزایش سرمایه 550 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی پتروشیمی آبادان
پایگاه خبری راد: پتروشیمی آبادان از تصویب افزایش سرمایه ۵۵۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی خبر داد.
شفاف سازی پتروشیمی پردیس در خصوص قیمت گاز خوراک
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی از وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در مرزها خبر داد.
کرمان موتور فروش لیفان ایکس60 را آغاز کرد
پایگاه خبری راد: لیفان ایکس 60 اتوماتیک در دو مدل 96 و 97 و با قیمت قطعی به بازار عرضه می شد.
فروش لیفان X60 با شرایط ویژه آغاز شد
پایگاه خبری راد: انتخاب یک خودروی جادار، ایمن و راحت همیشه یکی از دغدغه های خانواده های ایرانی بوده و خوشبختانه در سال های اخیر حق انتخاب در سبد خودرویی کشور کمی بیشتر از قبل شده است. لیفان X60 محصول تولیدی کرمان موتور می تواند یکی از این انتخاب ها باشد.
فروش لیفان 820 مدل 96 با قیمتی ارزانتر از مدل سال + جزئیات
پایگاه خبری راد: کرمان موتوری بعد از لیفان X60 که در دو مدل 96 و 97 عرضه شده بود برای لیفان 820 نیز دو مدل 96 و 97 را با قیمتی متفاوت عرضه کرد.
 گزارش ارزشیابی کیفی خودروها منتشر شد+جزئیات
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در بهمن‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 10 خودرو و در گروه خودروهای سنگین 8 خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
صفحه قبل | صفحه بعد