12:25 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یفکس

جابجایی بیش از 20 میلیارد سهم در بورس
نماد برتر- امروز بیش از ۲۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون سهم و اوراق بهادار طی یک میلیون و ۹۸۹ هزار نوبت داد و ستد معامله شد و به این ترتیب ارزش معاملات به بیش از ۱۸ هزار و ۳۳۲ میلیارد تومان رسید.
رشد ۱۶۷ درصدی شاخص کل فرابورس
نماد برتر- معامله‌گران فرابورسی در شهریور ۹۹ دادوستد بیش از ۳۸ میلیارد ورقه بهادار به ارزش ۹۶۰ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال را رقم زدند که از افزایش ۱۵و ۳۵۷ درصدی حجم و ارزش معاملات نسبت به شهریور ۹۸ حکایت دارد.
۴ عرضه اولیه طی ۴ هفته در فرابورس
نماد برتر- فرابورس ایران مردادماه سال ۹۹ را با میزبانی از عرضه اولیه ۴ شرکت توسعه مسیر گیلان، پتروشیمی ارومیه، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک و همچنین پذیره‌نویسی اوراق مرابحه عام دولت در نمادهای «اراد ۴۰ تا اراد۴۶» پشت سر گذاشت.
شاخص بورس نیم میلیونی شد
نماد برتر - شاخص بورس در لحظات ابتدای معاملات امروز بازار سرمایه با قدرت وارد کانال ۵۰۰ هزار واحد شد.
شاخص بورس ۱۱ هزار واحد سقوط کرد
پایگاه خبری راد: ۳۳۰ سهم در بورس و ۱۵۱ سهم در فرابورس ایران با کاهش قیمت روبه‌رو شدند به طوری که در نهایت شاخص بورس با نزدیک به ۱۱ هزار واحد کاهش و شاخص فرابورس با حدود ۱۴۰ واحد کاهش روبه‌رو شد.
عرضه‌ها در بورس تهران شدت گرفت
پایگاه خبری راد: امروز فعالان بورس تهران شاهد افزایش عرضه‌ها نسبت به تقاضا بودند به طوری که ۳۰۴ سهم در این بازار با کاهش قیمت رو به رو شد.
کوچک‌های بورسی با شتاب بیشتری رشد کردند
پایگاه خبری راد: امروز قیمت سهم‌های کوچک در بورس تهران با شتاب بیشتری نسبت به سهم‌های بزرگ رشد کرد؛ به طوری که شاخص کل هم وزن بیش از نماگر اصلی بازار رشد کرد.
باز هم صف خرید در بورس
پایگاه خبری راد: یک روز بعد از اینکه شاخص کل بورس حدود ۱۰۰۰ واحد افت کرد، قیمت‌ها با رشد مواجه شد و این شاخص بیش از ۳۰۰۰ واحد رشد را تجربه کرد.
سود حرفه‌ای‌ها وسط خرید و فروش‌های دسته‌جمعی!
پایگاه خبری راد: بورس تهران روزهای خاصی را پشت سر می‌گذارد، این بازار در این روزها آنقدر غیر تحلیلی کار می‌کند که یک روز فشار عرضه و یک روز فشار تقاضا سبب تشکیل صف برای خرید یا فروش سهام می‌شود. اما نوسان‌گیران حرفه‌ای بازده خوبی را به دست می‌آورند و غیر حرفه‌ای‌ها ریسک سنگینی را متحمل شوند.
بورس منفی شد
پایگاه خبری راد: امروز هیجانات در بازار سهام در جهت منفی نمود پیدا کرد و صف‌های فروش پررنگ‌تر شد. در این روزها، میزان تولید و فروش شرکت‌های بورسی نیست که نماگر اصلی بازار سرمایه را جابجا می‌کند اخبار است که تاثیر بسزایی در فراز و فرود قیمت‌ها دارد.
بورس به لطف فلزی‌ها و معدنی‌ها رشد کرد
پایگاه خبری راد: علی‌رغم افت قیمت‌ها در بورس در دو روز گذشته امروز شاخص بورس به مدد فلزی‌ها، معدنی‌ها، پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها توانست کانال ۲۱۱ را باز پس گیرد.
رکورد بیشترین کاهش قیمت در بورس شکست
پایگاه خبری راد: در حالی که طی هفته‌های گذشته بورس تهران هر لحظه در جهت مثبت رکوردشکنی کرد، امروز فعالان بازار با کاهش شدید قیمت‌ها و عرضه‌های شدید مواجه شدند و حرکت توده‌واری برای عرضه جو بازار سهام را فرا گرفت و شاخص بورس "رکورد بیشترین کاهش" را در سال ۱۳۹۸ شکست.
صف‌های خرید در بورس طولانی‌تر شد
پایگاه خبری راد: جو مثبت این روزها در بورس سبب شده صف‌های پایدار خرید در بازار بیشتر شود و نقدینگی بیشتری به سمت بازار سرمایه بیاید. امروز گروه فلزات اساسی و پالایشی‌ها تاثیر بسزایی در نوسانات دماسنج بازار سرمایه داشتند.
باز هم رکوردی جدید در بورس و صف‌های خرید
پایگاه خبری راد: بازیگران بازار سرمایه در این روزها شاهد صف‌های پایدار خرید و رشد مداوم قیمت‌ها هستند؛ به طوری که امروز نیز برای چندین بار در هفته‌های اخیر نماد رسمی بازار باز هم رکورد جدیدی ثبت کرد.
بورس همچنان روی دور تقاضا
پایگاه خبری راد: در این روزها که شاخص بورس شاهد رکوردشکنی‌های پی در پی است، تقاضا بر عرضه پیشی گرفته و حجم و ارزش معاملات نیز ارقام بالاتری را نسبت به ماه‌های گذشته نشان می‌دهد.
صفحه قبل | صفحه بعد