01:57 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گزارش ماهانه

احراز هویت ۲۳۴ هزار نفر در سامانه سجام
نماد برتر- تازه‌ترین آمار‌های منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در اسفند ماه سال گذشته ۲۳۴ هزار و ۲۴۷ احراز هویت در سامانه سجام صورت گرفته است.
تأمین منابع مالی از طریق اوراق بدهی؛ عددی نزدیک به صفر
ارزش فروش اوراق بدهی دولتی و تأمین منابع مالی از طریق این اوراق در بازار سرمایه طی مهرماه، نزدیک به صفر بوده است.
بیش از ۲۲۲ هزار نفر در سجام احراز هویت شدند
تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در شهریور ماه سال جاری ۲۲۲ هزار و ۷۴۸ احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است.
درآمدهای "شپلی" در مرداد رنگ باخت
بیشترین میزان درآمدی که "شپلی" در مردادماه از خود بر جای گذاشته در اختیار «نخ پلی استر» با ۶۴۳ میلیارد ریال بود.
رشد بورس با تسهیل ورود شرکت‌های غیربورسی به بازار سرمایه
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: از جمله فرصت‌های ایجاد رشد در معاملات بازار سرمایه، تسهیل و الزام شرایط جهت ورود شرکت‌های غیربورسی و هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری به بازار سرمایه و تامین مالی از طریق این بازار است که باید اقدامات لازم در راستای ورود شرکت‌ها به این بازار فراهم شود.
رشد پلکانی درآمدهای "فولاژ"
مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات "فولاژ" برابر با ۴۲.۸۱۱ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است.
توضیح "غزر" درباره صادرات، انتقال وام، فروش گندم و تغییر طبقه بندی محصولات
زر ماکارون درخصوص صادرات محصولات، انتقال وام بانک ملت با تمام هزینه ها به زیرمجموعه، نرخ فروش به شرکت زرنگار پخش، فروش گندم و تغییر طبقه بندی محصولات توضیح داد.
کاهش 27 درصدی فروش «فولاژ»
نماد برتر - بیشترین میزان درآمد فولاد آلیاژی ایران در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ از بازار داخلی بوده و بیشترین درآمد حاصل‌شده در این بازار از بخش «آلیاژی» به‌دست‌آمده است.
نفت سنگین ایران گران‌تر از قبل
نماد برتر - جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته سه دلار و ۶۴ سنت معادل شش درصد بر مبنای ماهانه افزایش داشت.
رشدذ 48 درصدی «دلقما» در درآمدهای سالیانه
نماد برتر - یشترین میزان فروش شرکت داروئی و بهداشتی لقمان در اسفندماه سال جاری در اختصاص بخش «انواع قرص» با ۶۱.۰۶۴ هزار عدد بود و رتبه بعدی نیز در اختیار بخش «انواع کپسول» بوده است.
افزایش 24 درصدی درآمد «مینو»
نماد برتر - صنعتی مینو در گزارش ماهانه بهمن‌ماه، مجموع فروش داخلی و صادراتی خود را طی این دوره ۶.۰۱۸.۹۰۴ تن اعلام کرده است.
افت فروش آلومینیوم ایران در زمستان
نماد برتر - در عملکرد بهمن‌ماه شرکت شاهد افت دسته‌جمعی نرخ‌های فروش انواع محصولات داخلی آلومینیوم ایران در مقایسه با دی ماه هستیم.
تحلیل عضو هیات مدیره شرکت بورس از زمان مناسب سرمایه گذاری در سهام
نماد برتر- عضو هیات مدیره شرکت بورس تهران گفت: با تکیه بر سه متغیر تورم، تغییرات دلار و قیمت جهانی کامودیتی‌ها ، ارزش سهام ارزنده شده و زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.
گزارش ناامید کننده اشتغال آمریکا، منتشر شد
نماد برتر- وزارت کار آمریکا شب گذشته اولین گزارش ماهانه مشاغل در سال ۲۰۲۱ میلادی و نخستین گزارش در دولت جدید بایدن را منتشر کرد که نشان می‌داد وضعیت بازار کار این کشور به سطح مورد انتظار نرسیده است.
مپنا درباره مغایرت درآمدهای عملیاتی توضیح داد
نماد برتر- گروه مپنا درخصوص علت مغایرت درآمدهای عملیاتی در صورت های مالی حسابرسی نشده ۶ ماهه با اطلاعات ارائه شده در گزارش ماهانه توضیح داد.
صفحه قبل | صفحه بعد