07:54 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گردشگری دریایی

با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
سفرهای دریایی را شروع کنید!
نماد برتر- سازمان جهانی گردشگری و سازمان بین‌المللی دریانوردی در بیانیه‌ای مشترک، خواستار برقراری دوباره سفرهای دریایی شدند.
سقوط کرونا در سفرهای دریایی/ ممنوعیت سفر مبتلایان و افراد مشکوک
نماد برتر- مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در هفته‌ها و ماه‌های گذشته با توجه به رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده و نظارت روزانه بر اجرای درست آن‌ها، آمارهای ویروس کرونا در بنادر و دریانوردی و زیربخش‌های مختلف آن مانند حمل‌ونقل دریایی و سفرها و گردشگری دریایی کاهش شدیدی داشته است و مبتلایان و افراد مشکوک در زمینه ابتلا به بیماری کووید ۱۹ نمی‌توانند از طریق دریا سفری انجام دهند.
۶۵۰۰ واحد مسکونی جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود
پایگاه خبری راد: استاندار بوشهر گفت: در راستای تامین مسکن متقاضیان، امسال 6500 واحد مسکونی در استان بوشهر شامل ۲ هزار واحد در عالیشهر و ۴ هزار و ۵۰۰ واحد در سیراف ساخته می‌شود.
خط قرمزهای یک سفر دریایی
پایگاه خبری راد: رعایت ایمنی در زمان گردشگری دریایی یکی از مهمترین مسائلی است که موجب حفظ سلامت مسافران و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی می‌شود.
در سال چند نفر بر اثر سوانح دریایی می‌میرند؟
پایگاه خبری راد: ظرفیت مسافری دریایی در پایان سال ۱۳۹۷ به ۲۴ میلیون نفر خواهد رسید و جابه‌جایی مسافر دریایی تا پایان سال جاری رقمی معادل ۲۱ میلیون نفر خواهد بود.
کارنامه دریایی و بندری ایران از ۵۷ تا ۹۷
پایگاه خبری راد: حمل‌ونقل دریایی کشور از جمله بخش‌هایی است که به دلایل عمده از جمله فضای رقابتی در حوزه توسعه بنادر طی سال‌های اخیر دستخوش تغییر و تحول شده است.
حادثه "سانچی" عامل پذیرش پیشنهادهای ایران در IMO شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی ضمن تشریح دستاوردهای سفر به بنادر جنوبی کشور از نجات سالانه ۵۰۰ دریانورد در آب‌های تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده در مورد حادثه سانچی، پیشنهادهایی که از سوی کمیته سوانح به سازمان بین‌المللی دریانوردی داده شده مورد توجه قرار گرفته است.
جزیره هرمز منطقه‌ای جذاب برای گردشگری است/ گردشگری دریایی بازویی حفاظتی برای محیط‌زیست است
پایگاه خبری راد: ‌معاون محیط‌زیست دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: جزیره هرمز یکی از مناطق بسیار جذاب برای گردشگری چه توریسم معمولی، چه اکوتوریسم و چه توریسم خارجی است.
توسعه صادرات و ترانزیت از طریق بنادر شمالی اولویت سازمان بنادر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی گفت: توسعه صادرات و ترانزیت از طریق بنادر شمالی اولویت سازمان بنادر و کشتیرانی است.
نان مازندرانی‌ها با خزر در روغن است؟
پایگاه خبری راد: دریای خزر برای شمالی‌ها یادآور بسیاری از خاطرات گرم و سرد کودکی تا کهنسالی است، خاطراتی که با پهنه آبی آن و با موج‌های کوتاه و بلندش گره خورده، است؛ شاید بتوان از خزر و ساحلش کهن ترین ترانه میهن را ساخت، اما این ترانه امروز گویا به زبان های دیگری قرار است شنیده شود؛ رژیمی که خزر را نحیف کرده و روز به روز باریک ترش می‌کند، خزر رنگ به رخسار ندارد؛ نگران است، اما بیشتر از او حاشیه نشینان اش در این دیارند که چشم به او دوخته اند.
برای تحریم‌ها برنامه‌های جدی داریم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی معتقد است با وجود آن‌که تحریم‌های جدید می‌تواند برای ایران مشکلاتی را به وجود آورد، اما قطعا دریاها برای عبور از تحریم‌ها و فشارهای جدید آمادگی کامل دارند.
شناور مسافری خرید کنید، تسهیلات نامحدود بگیرید
پایگاه خبری راد: سازمان بنادر و دریانوردی که در طول ماه‌های گذشته سیاست های کلان حمایتی خود را به حوزه حمل و نقل مسافری و گردشگری دریایی اختصاص داده، در جدیدترین سیاست از اعطای تسهیلات نامحدود سخن گفته است.
تخصیص زمین به تولیدکنندگان در بندر امیرآباد/ کالاها متنوع می‌شوند
پایگاه خبری راد: همایش بین‌المللی توسعه صادرات از مسیر دریای خزر صبح امروز (چهارشنبه) رسما کار خود را در بندر امیرآباد آغاز کرد. .
مسافران دریایی در بنادر شمالی/ گردشگران به خزر می‌رسند
پایگاه خبری راد: پس از چند سال پیگیری و گمانه‌زنی سرانجام سازمان بنادر و دریانوردی مقدمات انجام سفرهای دریایی در بنادر شمالی ایران را فراهم کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد