23:42 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گازسوز

"تدیزل" اتوبوس های شهری را بازسازی می کند
نماد برتر- شرکت بنیان دیزل از تفاهمنامه در خصوص بازسازی و بهسازی اتوبوس‌های شهری خبر داد.
تحویل اتوبوس‌های ایران خودرو دیزل به شهرداری ها / صرفه جویی۷۰ هزار یورویی
نماد برتر- معاون فروش ایران خودرو دیزل از آغاز تحویل اتوبوس‌های ساخت داخل به شهرداری‌ها خبر داد و گفت: با بومی سازی سالانه ۳ تا ۴ هزار اتوبوس ۷۰ هزار یورو صرفه جویی ارزی می شود.
پیش بینی رشد۳۰ درصدی صنعت کوچک بورسی و اعمال مشوق جدید
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اعلام افزایش ۲۸ ،۴۰ و ۵۸ درصدی سه محصول لوازمخانگی و اعمال مشوق جدید از هفته گذشته، پیش بینی کرد این صنعت کوچک بورسی تا پایان سال با رشد۳۰ درصدی مواجه شود.
متقاضیان گازسوز کردن خودرو بخوانند
نماد برتر- تمامی متقاضیان گاز سوز کردن خودروهای پایه بنزین سوز صرف نظر از سال ساخت، میتوانند در سامانه اتحادیه سوخت های جایگزین به آدرس IRNGV.IR به ثبت نام برای گاز سوز کردن خودرو اقدام کنند.
موفقیت محققان کشور در احداث نیروگاه‌های دیزلی
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر آنکه موفق به طراحی و ساخت بانک خازنی و تابلوهای فشار ضعیف ومتوسط و همچنین احداث نیروگاه‌های دیزلی شدند، توانستند با همکاری شرکت‌های جهانی در سطح خاورمیانه فعالیت‌های خود را توسعه دهند.
انرژی خورشیدی ارزان‌ترین سوخت تولید برق می‌شود
نماد برتر- آژانس بین المللی انرژی (IEA) اخیرا پیش بینی کرد تجدیدپذیرها در دهه جاری از زغال سنگ به عنوان محبوبترین سوخت تولید برق سبقت خواهند گرفت.
تعلل وزارت صمت در صدور گواهی سلامت خودروهای دوگانه سوز کارگاهی
نماد برتر- مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور با تاکید بر تعلل وزارت صمت در صدور گواهی سلامت خودروهای دوگانه سوز کارگاهی، گفت: مسئولیت حوادث جایگاه های CNG ناشی از عدم صدور گواهی سلامت و در پی آن عدم پذیرش در مراکز معاینه فنی و اخذ معاینه فنی بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.
تعداد خودروهای گازسوز ایران به مرز ۴ میلیون دستگاه رسید
نماد برتر- تعداد خودروهای گازسوزشده با تبدیل نزدیک به ۲۵ هزار خودرو در طرح تبدیل جدید به بیش از ۳ میلیون و ۹۰۸ هزار دستگاه افزایش یافت و در مرز ۴ میلیون خودرو گازسوز قرار گرفت.
وزارت نفت برای طلاهایی که سوزانده می شود، چه کرد؟
نماد برتر- یکی از برنامه های دولت جمع آوری گازهای همراه نفت است که طبق وعده وزیر نفت این امر تا دو سال دیگر محقق می شود و تاکنون نیز برنامه های متعددی برای تسریع آن بکار برده شده اما با این وجود این طرح همچنان مورد انتقاد است.
تاثیر سی ان جی بر واردات بنزین چه بود؟
نماد برتر- از سال ۱۳۹۱ که مصرف سی ان جی به بلوغ خود رسید تا سال ۱۳۹۸ که پایان واردات بنزین کشور بود، این صنعت توانست روزانه به طور متوسط از واردات ۲۰ میلیون لیتر بنزین به کشور جلوگیری کند. این در حالیست که طبق گفته کارشناسان برای تولید این حجم از بنزین می‌بایست یک پالایشگاه با حداقل ظرفیت ۳۰۰ هزار بشکه در روز احداث می‌شد.
تولید انبوه موتور XU پلاس تا پایان سال جاری
نماد برتر- مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) با اشاره به پروژه ارتقای موتور XU گفت: تا اواخر مهر ماه، حدود ۵۰ دستگاه از این موتور در خطوط ایران خودرو مونتاژ خواهد شد و در صورت تکمیل خطوط توسط سازندگان، تا پایان امسال این پروژه به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.
انتخاب کارگاه‌های تبدیل سی‌ان‌جی برای متقاضیان امکان‌پذیر شد
نماد برتر- معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با افزایش تعداد کارگاه‌های سی‌ان‌جی، امکان تعیین کارگاه تبدیل برای متقاضیان فراهم شده است.
مذاکرات مصر برای آغاز صادرات برق
نماد برتر- مصر با بهره گیری از مزیت خود به عنوان تولیدکننده انرژی تجدیدپذیر ارزان، مذاکرات برای فروش برق به اروپا و آفریقا را آغاز کرده است.
طرح جایگزینی پنجره‌های دوجداره در شورای اقتصاد بررسی می‎شود
نماد برتر- مدیر بهینه‌سازی انرژی در بخش ساختمان شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با اشاره به اوج‌گیری مصرف گاز در ماه‌های سرد سال، اظهار امیدواری کرد طرح جایگزینی پنجره‌های دوجداره به تصویب شورای اقتصاد برسد تا با اجرای آن، گامی در راستای کاهش مصرف گاز کشور و تأمین امنیت عرضه گاز طبیعی برداشته شود.
چگونه می‌توان عادت‌های مصرف انرژی افراد را تغییر داد؟
نماد برتر- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: دو اپراتور تلفن همراه بسته‌های اینترنتی بلندمدت و پرطرفدار حذف‌شده‌ خود را باز می‌گردانند.
صفحه قبل | صفحه بعد