21:47 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کنگره آمریکا

دوئل سخنرانی رئیسی و بایدن در بازار ارز
در آخرین روز تابستان اخبار سیاسی و برخی تصمیم ها در خود محدودیت انتقال ریالی نقش اول را در بازار ارز و روند قیمت دلار دارند.
ترامپ دعوت کنگره برای ارائه دفاعیات را رد کرد
نماد برتر- گروه حقوقی ترامپ، درخواست کنگره آمریکا برای ارائه دفاعیات در خصوص استیضاح وی را را رد کرده است.
تلاش دموکرات‌ها برای حذف همیشگی ترامپ از سیاست آمریکا
نماد برتر- نمایندگان دموکرات‌ در حال بررسی راهکاری برای جلوگیری از روی کار آمدن دوباره ترامپ در عرصه سیاسی با استفاده از متمم ۱۴ قانون اساسی آمریکا هستند.
موافقت پنتاگون با اعزام ۲۵ هزار نیرو برای مراسم تحلیف بایدن
نماد برتر- وزارت دفاع آمریکا از موافقت پنتاگون برای اعزام ۲۵ هزار نیرو در مراسم تحلیف بایدن در واشینگتن دی.سی به منظور تضمین امنیت و دفع حملات احتمالی حامیان ترامپ خبر داد.
چرخش ۱۸۰ درجه ایی ترامپ و اعلام انتقال بی ایراد قدرت در ۲۰ ژانویه
نماد برتر- ترامپ با چرخش ۱۸۰ درجه ایی ، حمله برخی هواداران به کنگره آمریکا را محکوم کرد، گفت: دولت جدید از ۲۰ ژانویه آغاز بکار می کند و تمرکز بر انتقال روان، قانونمند و بی‌ایراد قدرت است.
لایحه استیضاح ترامپ برای برکناری از ریاست جمهوری در مجلس
نماد برتر- نمایندگان حزب دمکرات کنگره آمریکادر واکنش به اعتراضات هواداران ترامپ و اعمال خشونت، لایحه استیضاح وی برای برکناری از ریاست جمهوری را در سنا توزیع کردند.
تاثیرات آشوب های آمریکا بر بازار نفت چیست؟
نماد برتر- شب گذشته کشور آمریکا شاهد اتفاقات بی سابقه ای بود، به شکلی که بار دیگر دموکراسی در این کشور زیر سوال رفت، رییس جمهوری آمریکا پیش تر با تحریک طرفداران خود زمینه آشوب های شب گذشته و تسخیر کنگره آمریکا توسط آشوبگران را فراهم کرده که این اقدام آغاز تحولاتی جدی در این کشور خواهد بود به شکلی که از شب گذشته صحبت هایی برای استیضاح و برکناری ترامپ از سوی نمایندگان کنگره و دیگر سیاسیون این کشور مطرح شده است، بی تردید این تحولات بر بازار نفت تاثیراتی خواهد داشت.
اعتراضات آمیکا و قیمت جهانی طلای سیاه
نماد برتر - از شب گذشته صحبت هایی برای استیضاح و برکناری ترامپ از سوی نمایندگان کنگره و دیگر سیاسیون این کشور مطرح شده است، بی تردید این تحولات بر بازار نفت تاثیراتی خواهد داشت.
 قیمت طلا سقوط کرد
نماد برتر - در حالی که در روزهای گذشته قیمت جهانی دلار افزایش چشمگیری پیدا کرد، قیمت جهانی طلا در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.
دلیل اصلی نوسان اخیر شاخص و پیش بینی شروع رونق بورس از هفته آینده
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام دلیل اصلی نوسان روزهای اخیر شاخص و قیمت سهام اکثر شرکت ها پیش بینی کرد رونق بورس از هفته آینده شروع و تا پایان سال ادامه دار باشد.
قیمت جهانی طلا رشد کرد
نماد برتر- قیمت طلا در نخستین روز معاملاتی هفته با رشد همراه شد.
دونالد ترامپ دستورالعمل اخراج شرکت های چینی را امضا کرد
نماد برتر- دونالد ترامپ صبح امروز مصوبه‌ خروج شرکت‌های چینی از بازار سهام آمریکا را امضا کرد. بر اساس این مصوبه شرکت هایی که قوانین حسابداری آمریکا را رعایت نکرده اند، از بازار سهام این شرکت خارج می شوند.
نگاهی به اموال و دارایی های بلوکه شده ایران توسط آمریکا
نماد برتر- اموال متعلق به بانک مرکزی در لوکزامبورگ اصلی ترین دارایی بلوک شده توسط آمریکا محسوب می شود.
ادامه ریزش بورس های جهانی
نماد برتر- برای دومین روز متوالی بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان ریزش کردند.
بورس آمریکا قرمزپوش شد
نماد برتر- شاخص های بورسی وال استریت نتوانستند رکوردشکنی جدیدی را ثبت کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد