18:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کریسمس

۱۸۹۱؛ تاریخ تولد چهارمین بورس بزرگ دنیا
هنگ کنگ به عنوان یکی از مراکز مالی بین‌المللی با مزایای سرمایه‌گذاری گسترده محسوب می‌شود. بازار بورس در این جزیره به طور رسمی با شکل‌گیری انجمن کارگزاران سهام هنگ کنگ در سال ۱۸۹۱ راه‌اندازی شد و اکنون با ارزش بازار ۶.۴۸ تریلیون دلار، چهارمین بورس بزرگ دنیا به شمار می‌رود.
سیگنال مثبت بسته کمک ۲.۳ تریلیون دلاری آمریکا به بورس‌های جهانی
نماد برتر- امضای طرح اجرای بسته کمک اقتصادی ۲.۳ تریلیون دلاری آمریکا توسط ترامپ و تبدیل شدن به قانون ، منجر به مثبت شدن بورس‌های جهانی شد.
کاهش ارزش دلار در معاملات جهانی
نماد برتر- ارزش دلار مقابل ارزهای مهم کاهش یافت.
طلای جهانی صعودی شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ که خوش بینی به تولید واکسن را تحت الشعاع قرار داد، صعود کرد.
ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی جدید در کِبِک کانادا
نماد برتر- دولت کِبِک کانادا اعلام کرد که فروش خودروهای سواری بنزینی جدید را تا سال ۲۰۳۵ ممنوع خواهد کرد.
جنبش ترسناک برای نفت
نماد برتر - شیوع ویروس کرونا سبک زندگی بسیاری از افراد را تغییر داد و باعث کاهش استفاده از خودروهای شخصی و پروازهای مسافری شد که ریزش کم سابقه تقاضا برای نفت را به دنبال داشت.
بگذارید دیگران هم خرید کنند!
نماد برتر- سوپرمارکت‌های انگلیس روز یکشنبه از خریداران درخواست کردند خرید وحشت زده در بحبوحه شیوع ویروس کرونا را متوقف کرده و به اندازه نیاز خرید کنند تا دیگران هم بتوانند نیازهایشان را تامین کنند.
مکث طلا در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تغییر چندانی نداشت و فعالیت بازار در آستانه بیانیه سیاست اقتصادی بانک مرکزی آمریکا و نزدیک شدن مهلت اجرای دور جدید تعرفه‌ها روی کالاهای چینی تا حد زیادی تقلیل پیدا کرد.
خرید و فروش چه محصولاتی در چهارشنبه سوری مجاز است؟
پایگاه خبری راد: آیین چهارشنبه سوری در سال‌های اخیر تغییر و تحولاتی به خود گرفته و مواد محترقه و آتش بازی چینی‌ها به آن وارد شده و این در حالی است که فروش بسیاری از محصولات خلاف قانون و برای جامعه خطرآفرین است.
امیدواری به کاهش قیمتها در بازار طلا و سکه
پایگاه خبری راد: قیمت طلا و سکه در حالی در بازار امروز افزایش یافته که رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امیدوار است قیمتها کاهش یابد.
تمدید بازداشت کارلوس گون !
پایگاه خبری راد: حکم بازداشت کارلوس گون توسط دادگاهی در توکیوی ژاپن به مدت ۱۰ روز دیگر نیز تمدید شد و او باید تعطیلات سال نوی میلادی را نیز در بازداشت به سر ببرد.
  قیمت نفت برای سومین هفته عقبگرد داشت!
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر کاهش ذخایر آمریکا و رشد بازارهای سهام ثابت ماند اما یک کاهش هفتگی دیگر را رقم زد.
 طلای جهانی همزمان با افزایش تقاضا صعود کرد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا به دلیل نگرانی‌ها نسبت به رشد اقتصاد جهانی و نوسان بازارهای سهام که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش پیدا کرد.
 قیمت نفت جهانی پس از ثبت افزایش ۸ درصدی کاهش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت پس از افزایش هشت درصدی در معاملات روز گذشته، به دلیل نگرانی بازار نسبت به اشباع عرضه و کندی اقتصاد جهانی روز پنج شنبه کاهش پیدا کرد.
کاهش بورس های جهان ادامه دارد
پایگاه خبری راد: با پابرجا ماندن نگرانی معامله گران از وضعیت اقتصادی جهان و بی‌ثباتی سیاسی داخلی در آمریکا، بورس‌های جهانی در روز چهارشنبه هم با زیان‌های سنگین بسته شدند.
صفحه قبل | صفحه بعد