17:46 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاهش دلار

خوشبینی آقای رییس ادامه دارد!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس با اشاره به سه گروه از عوامل موثر بر بازار از اعمال اصلاحاتی خبر داد و با خوش بینی به آینده و رد اثر منفی تهدید کاهش دلار ، درخواستی از بانک مرکزی را مطرح کرد .
چرا قیمت کالاها با وجود کاهش دلار ارزان نمی شود ؟
نماد برتر- تحلیلگر اقتصادی با اشاره به عدم اطمینان از آینده اقتصاد و شکاف میان تورم واقعی و انتظارات تورمی ، دلیل مقاومت قیمت‌ها پس از افت دلار را بررسی کرد .
تحلیل دلاری بازار سهام و پیش بینی سود شرکت های غیرسرمایه گذاری
نماد برتر- مدیر پرتفوی یک شرکت با تحلیل دلاری بازار سهام، پیش بینی کرد سود چهار فصل آتی شرکت های غیر سرمایه گذاری به ۲۷ میلیارد دلار برسد که P/E افزایش حدود ۷ واحدی دارد.
تحلیل امیدقائمی از اثر متفاوت کاهش دلار و پیش بینی بورس تا پایان سال
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اثر متفاوت کاهش قیمت دلار بر شرکتها از اقبال بازار به سهام کوچک، عدم وجود تهدید برای معاملات و پیش بینی روند بورس تا پایان سال خبر داد.
شرط ارزان شدن موبایل چیست؟
نماد برتر- به گفته دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، شرط اینکه در آینده موبایل ارزان شود این است که هم‌زمان با روند کاهش قیمت دلار، تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی افزایش یابد، فرآیند ثبت سفارش هم تسریع و محدودیت سقف و سابقه شرکت‌های واردکننده هم برداشته شود.
تحلیلی کوتاه از اثر کاهش دلار بر صنعت خودرو و کاهش قیمت تمام شده
نماد برتر- دبیر انجمن خودروسازان در تحلیلی کوتاه ، اثر کاهش دلار بر صنعت خودرو و کاهش قیمت تمام شده محصولات را مثبت اعلام کرد.
تحلیلی کوتاه از اثر کاهش دلار بر صنعت خودرو و کاهش قیمت تمام شده
نماد برتر- دبیر انجمن خودروسازان در تحلیلی کوتاه ، اثر کاهش دلار بر صنعت خودرو و کاهش قیمت تمام شده محصولات را مثبت اعلام کرد.
شایعه عدم تمایل دولت به کاهش دلار ادعای تکراری و دارای تناقض است
نماد برتر- رئیس دفتر روحانی ، شایعه عدم تمایل دولت به کاهش دلار را ادعایی دانست که هر چند وقت یکبار از سوی برخی محافل علیه دولت مطرح می‌شود
پیش بینی‌ می‌شود تا ماه آینده بازار بورس صعودی نباشد
نماد برتر- مدرس دوره تخصصی بازار سرمایه گفت: در چهار ماه اخیر شاهد ورود نقدینگی به بازار بورس نبودیم و علت اصلی آن خروج نقدینگی‌های وارد شده به بازار در ابتدای سال بود؛ بعید می‌دانم بازار به این زودی‌ها به سمت مثبت بازگردد و قطعاً تا یک ماه آینده بازار روند صعودی را تجربه نخواهد کرد.
تحلیل رئیس هیات مدیره بورس از اثر کاهش دلار / دو اقدام برای شاخص
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس درباره اثر کاهش دلار در شرکتهای صادارت محور، دو اقدام جهت عدم صعود و ریزش غیرمنطقی شاخص و عواملی که بورس را نسبت به بازارهای رقیب جذاب می کند، توضیحاتی داد.
تکذیبه همتی و اعلام تنها معیار اعمال سیاست‌ها / مستقل از تحولات سیاسی خارجی
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد القای رقم‌هایی از نرخ ارز را تکذیب و تنها معیار اعمال سیاست‌ها را مستقل از تحولات سیاسی خارجی را اعلام کرد .
عوامل تأثیرگذار و بررسی موج های ریزشی در بازار سهام
نماد برتر- موج های ریزشی چند صباحی است در بازار سرمایه با کاهش قدرت نسبی همراه و به این ترتیب، عوامل تأثیرگذار بر بازار سهام به انواع مختلفی تقسیم شده اند.
خوش بین به آینده بازار ارز با برگشت ۵ میلیارد دلار از عراق و.../ روزهای آخر ترامپ
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی از منابع ارزی ۵ میلیارد دلاری ایران در عراق خبر داد و گفت: تجار ایرانی بتدریج متوجه خواهند شد که کدام منابع ارزی ایران آزاد شده است.
آخرین وضعیت بازار خودرو بعد از کاهش دلار و قیمت چند محصول پر فروش
نماد برتر- نائب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران، آخرین وضعیت بازار خودرو بعد از کاهش دلار و قیمت چند محصول پر فروش را اعلام کرد.
دلار کمی عقب نشست
پایگاه خبری راد: با تقویت یورو، ارزش دلار اندکی کاهش یافت.
صفحه قبل | صفحه بعد