02:45 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چاقو

علت و تبعات منفی توقف معاملات الگوریتمی / معرفی ارباب حلقه‌های بورس تهران!
نماد برتر-کارشناس مالی با اشاره به عامل دستور توقف معاملات الگوریتمی در بورس و معرفی ارباب حلقه‌ها و فیل سفید ، اعلام کرد: در برداشت از معاملات الگوریتمی اشتباه صورت گرفته و زمان بهترین داور خواهد بود.
ارزش پول ملی آفریقای جنوبی به پایین‌ترین حد رسید
پایگاه خبری راد: ارزش هر دلار در مبادلات امروز به ۱۵ راند رسید.
قیمت طلای جهانی پایین ماند
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تأثیر رشد ارزش دلار و نشانه‌های کاهش تنشهای تجاری میان آمریکا و چین کاهش پیدا کرد و نزدیک به پایین‌ترین حد خود در دو هفته گذشته ماند.
سخنانی صریح در مورد واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اکثر فسادهایی که در مزایده‌ها به وجود می‌آید و تیشه به ریشه خصوصی سازی می‌زند کلمه اهلیت است؛ اهلیت‌هایی که هیچ متری ندارد.
قتل جوان 30 ساله قشمی و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: یک جوان 30 ساله در جریان یک نزاع در قشم به قتل رسید و قاتل و افراد دخیل در این نزاع از سوی نیروی انتظامی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.
مسافرکش معتادی که دختری را مورد آزار و اذیت قرار داد!
پایگاه خبری راد: مرد شیشه‌ای گوش به فرمان پیام‌های شیطانی، دخترشهریاری جوانی را مورد تعرض قرار داد.
جنایت به‌ خاطر تصاحب پارکینگ!
پایگاه خبری راد: مرد جوانی که متهم است به خاطر تصاحب پارکینگ با فردی درگیر شده و او را کشته ‌است، وقتی در برابر قضات دادگاه کیفری استان تهران ایستاد، قتل را انکار کرد و گفت بارها تأکید کرده او قاتل نیست.
نبودن پارتیشن‌ و محدودیت برای استفاده از اینترنت در سنین و سطوح مختلف!
پایگاه خبری راد: فضای مجازی همانند چاقویی بسیار تیزی می ماند که اگر قوه عاقله کودکان در کنارشان نباشد احتمال آسیب زدن بچه‌ها به خودشان بسیار جدی می شود.
آغاز تحقیقات در پرونده جنایت پارک گلزار
پایگاه خبری راد: معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از آغاز تحقیقات پلیسی جهت دستگیری قاتل در پرونده جنایت پارک گلزار خبر داد.
زیبایی‌های پنهان زیر خروارها دود و سیاهی
پایگاه خبری راد: بریده بریده حرف می‌زند، نگاهش را به نقطه‌ای نامعلوم گره زده، زیر چشمانش گود افتاده و همه دندان‌هایش ریخته، گویی هزار سال است که پیر شده، سنش را ۵۵ ساله تخمین می‌زنم، اما زمانی که می‌گوید متولد 65 است، تازه می‌فهمم که اعتیاد چطور می‌تواند یک جوان را چند شبه پیر کند.
دستگیری ۳ نفر در درگیری منجر به جنایت در خیابان امین
پایگاه خبری راد: رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری سه نفر در پرونده درگیری منجر به جنایت در محدوده خیابان امین خبر داد.
نجات ۴۳ کودک در انتظار حکم قصاص، طی ۱۳ سال
پایگاه خبری راد: یکی از اعضای جمعیت امام علی(ع) از نجات ۴۳ کودک در انتظار حکم قصاص، طی ۱۳ سال خبر داد.
دستگیری پسری که پدرش را کشت
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری جوانی که اقدام به قتل پدرش کرده بود، خبر داد.
اخراج وحید خزایی و داوود هزینه از ترکیه
پایگاه خبری راد: دو ایرانی مشهور در اینستاگرام، از ترکیه اخراج شدند.
سینه‌بند هیچ تاثیری در ابتلا به سرطان سینه ندارد/ باورهای غلطی که با جان مردم بازی می‌کند
پایگاه خبری راد: یکی از جراحان پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی(مرکز تحقیقات سرطان پستان) با تاکید بر باورهای نادرستی که درباره این بیماری وجود دارد، گفت: هیچ ارتباطی بین استفاده از سینه‌بند، فارغ از شکل و نوع آن با ابتلا به سرطان پستان وجود ندارد.
صفحه قبل | صفحه بعد