11:55 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پورس

تقویت اقتصاد دیجیتال، عامل توسعه کسب و کار در کشور
نماد برتر- چند سالی هست که همه ما با کلماتی همچون فناوری اطلاعات، دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کانال های الکترونیک، فضای مجازی و مفاهیمی از این قبیل آشنا شده ایم.
دیدار نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین
نماد برتر - به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین کارکنان و مدیران ارشد بانک و طبق سنت سال های گذشته، مدیرعامل بانک ایران زمین در ابتدای سال جدید از شعب استان تهران دیدار کرد.
تحقق شعار بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین
نماد برتر- مدیرعامل بانک ایران زمین، در سالگرد تاسیس این بانک تحقق بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین را گامی بزرگ در عرصه ارائه خدمات بانکی به مشتریان بیان کرد.
خدمات نوین «وزمین» در حوزه کیف پول الکترونیکی
نماد برتر - بانک ایران زمین از جمله بانک‌های پیشرو در زمینه کیف پول الکترونیک به حساب می‌آید که از این ظرفیت به عنوان ابزاری برای پرداخت‌های خُرد و کارآمد در سیستم بانکی کشور استفاده می‌کند.
میلیاردها دلار در جیب دلالان ارز ۴۲۰۰
ارز ۴۲۰۰ تومانی در سال ۱۳۹۷ توسط دولت دوازدهم برای کالاهای اساسی تعیین شد. هدف ارز ترجیحی، کمک در راستای معیشت خانوارها و دهک‌های پایین درآمدی بود. به بیانی دیگر، این ارز یارانه‌ای بود که به تأمین مواد اولیه شرکت‌های تولیدی و کالاهای اساسی تعلق می‌گرفت تا به حفظ معیشت و قدرت خرید مردم کمک کند.
بهترین راه پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا مسؤولیت‌پذیری است
بر اساس آخرین آمار از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموعاً ۵۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۷ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
بانک ایران زمین حامی تولید واکسن ایرانی
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: اقدامات بانک ایران زمین در تسریع تولید واکسن کرونا بسیار به موقع و امید بخش بود و با تجهیزاتی که بانک برای راه اندازی خط تولید واکسن کرونا در اختیار مجموعه دارویی برکت قرار داد فرآیند تولید واکسن را تسریع کرد.
افشای فهرست زمین و ساختمان بانک ایران زمین
مدیرعامل بانک ایران زمین در نامه ای خطاب به انصاری مهیاری، سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، فهرست زمین و ساختمان های متعلق به این بانک را اعلام کرد.
جرائم بورسی با رشد بازار بیشتر شد / معرفی روش های کلاهبرداری
نماد برتر- رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به افزایش جرائم بورسی در هفته های اخیر و هشدار به سهامداران ، روش های کلاهبرداری در فضای مجازی را اعلام کرد.
برتری عرضه املاک در بورس کالا نسبت به مزایده های سنتی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه شفافیت، کشف نرخ منصفانه و جلوگیری از رانت را از مهمترین مزایای عرضه املاک در بورس کالا نسبت به مزایده های سنتی اعلام کرد و توضیحاتی داد.
‍ شناسایی عاملان هتک حیثیت برخی نامزدهای انتخابات صنفی در اراک
نماد برتر- رئیس پلیس فتا استان مرکزی از شناسایی عاملان هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه برخی نامزدهای انتخابات اخیر اتاق اصناف استان خبر داد و گفت: متهمان این پرونده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
چرا در خودروسازی با صنعت مونتاژی و گران روبرو هستیم، اما در ساخت موشک پیشرفت کرده‌ایم؟
پایگاه خبری راد: دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی به تحلیل بیانیه "گام دوم انقلاب" با تمرکز بر پیشرفت‌های علمی دوران چهل ساله‌ انقلاب و افق‌های پیش‌رو در این زمینه پرداخت و گفت: دلیل این‌که چرا در صنایع موشکی که به لحاظ دانشی، بسیار پیچیده و پیشرفته است، از ظرفیت و توان دانشمندان و دانشگاهیان ما استفاده شده، اما در صنایع خودروسازی استفاده نشده، این است که در کشور «مدیریت کارمندی» که مدیریتی غیر علمی و غیرانقلابی است، حاکم بوده و «مدیریت جهادی و انقلابی» در این حوزه حاکم نبوده است.
"بلوط ایران زمین" پویش جدید بانک ایران زمین
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به کمپین محیط زیستی این بانک به نام "بلوط ایران زمین" گفت: هرچه جامعه نسبت به مسائل پیرامون خود آگاه‌تر و حساس‌تر باشد، مسیر پیشرفت و توسعه هموارتر خواهد شد.
وزیر بهداشت به گیلان رفت
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت به منظور افتتاح 12 پروژه بهداشتی و درمانی به همراه رییس جمهور در قالب کاروان تدبیر و امید وارد استان گیلان شد.
واکنش شهرداری تهران به تعویق اجرای قانون اسقاط موتورهای فرسوده
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عنوان کرد که دولت امیدمان را در پی اجرا نشدن طرح شماره‌گذاری موتورهای کاربراتوری ناامید کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد