17:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پست بانک ایران

استقبال سبز شاخص کل از نخستین روز دولت جدید
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه سیزدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۳۰ هزار و ۴۱۴ واحد به رقم یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۷۴ واحد افزایش، رقم ۴۰۳ هزار و ۲۴۶ واحد را به ثبت رساند.
رشد 17 درصدی سود در درگاه کارتخوان
نماد برتر - سودآوری «سپ» در سال مالی 1399 با رشد 17 درصدی همراه بود و سود نقدی مصوب نیز خیلی زود روانه جیب سهامداران خواهد شد.
گردش «وپست» بر مدار مثبت
نماد برتر- وضعیت درآمدزایی پست بانک ایران نسبت به گذشته بهبود یافته و سبزی درآمدها از سرخی هزینه‌ها بیشتر شده است.
مروری بر عملکرد آبان ماه "وپست"
نماد برتر- سود سپرده های سرمایه گذاری تحقق یافته (هزینه) شرکت پست بانک ایران طی آبان ماه ۱۳۹۹ بالغ بر یک هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال بوده که ۳۲.۶ درصد بیشتر از متوسط هزینه تحقق یافته سپرده سرمایه گذاری طی ۷ ماه گذشته بوده است.
۲۸ نماد بورسی متوقف شدند
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی تا تاریخ ۲۸ آبان ماه ۲۸ نماد بورسی به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و غیره متوقف شدند.
بازگشت سهامداران خرد به مدار خرید
نماد برتر- بورس تهران در حالی هفته گذشته را با ثبت بازدهی ۹.۵درصدی شاخص کل سپری کرد که در این مدت به دنبال جو مثبت ایجاد شده در بازار سهام، سهامداران خرد نیز مجدد به مدار خرید بازگشتند. به طوری که طی هفته گذشته بیش از ۲هزار و ۷۰۰میلیارد تومان نقدینگی در مسیر پرتفوی سهامداران حقوقی به حقیقی منتقل شد.
زیر و بم پالایشی یکم
نماد برتر- پذیره نویسی پالایشی یکم که باقی مانده سهام دولت در پهار پالایشگاه است، از پنجم شهریورماه آغاز شده و تا ۱۹ شهریورماه ادامه دارد. بر این اساس متقاضیان می توانند از طریق بانک های مننتخب و کارگزاری ها نسبت به خرید واحدهای این صندوق اقدام کنند.
فعلا به کد بورسی نیاز نیست!
نماد برتر- بالاخره پای "پالایشی یکم" نیز به عنوان دومین ETF دولت به بازار سرمایه باز شد و متقاضیان با خرید این صندوق می توانند سهام دار چهار پالایشگاه باشند. اما نکته ای که درمورد این صندوق، مانند دارایکم وجود دارد این است که برای خرید آن فعلا نیازی به کد بورسی نیست و هر فرد با ارائه کد ملی می تواند نسبت به خرید پالایشی یکم اقدام کند.
دستورالعمل بانک‌ها برای پذیره‌نویسی صندوق ETF پالایشی
نماد برتر- دستورالعمل بانک‌ها برای پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق پالایشی ETF منتشر شد که براساس آن متقاضیان دارای حساب در هریک از بانک‌های منتخب می‏‏‌توانند به وسیله مراجعه به درگاه‌های غیرحضوری و حضوری بانک‌ها پذیره نویسی کنند.
«وپست» سودده ماند
نماد برتر- «پست بانک ایران» که قصد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت خود را دارد، پرده از سوددهی در بهار 99 داد.
بانک‌ها و بیمه‌ها برای کمک به سیل‌زدگان چه کردند؟
پایگاه خبری راد: بارندگی و بارش‌های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در ایران آغاز شده و بیشتر مناطق ایران را در برگرفته، در برخی استان‌ها به وقوع سیل و خرابی‌های ناشی از آن منجر شد و هموطنان را با مشکلات زیادی مواجه کرد. در این میان، بانک‌ها و شرکتهای بیمه علاوه بر وظایفی که در مواقع اینچنینی و بروز خسارت به مردم بر عهده آنان است، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی نیز وظایفی دارند که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.
می‌توانیم ارز دیجیتال ملی داشته باشیم؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی با ارزیابی عوامل موثر در ایجاد ارز دیجیتال ملی‌ گفت: دنیا به سمت ارزهای دیجیتالی رفته و ارزهای دیجیتال معتبر به سرعت در مسیر تبدیل شدن به معدن طلای دیجیتالی قرار دارند.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
بانک و خودرو بازیگران اصلی بورس شدند
پایگاه خبری راد: در معاملات بورس تهران قیمت سهم‌های بانکی به رشد شاخص‌های بازار دامن زد و علیرغم اینکه انتظار می‌رفت سهم‌های خودرویی‌ پس از افزایش قیمت خودروها چند روزی با رشد روبرو باشند، اما امروز هم کفه عرضه در این گروه پررنگ بود و گروه خودرو نماگرهای بازار را در تراز پایین‌تری قرار داد. این در حالی است که در هر دو گروه‌ بانکی و خودرویی شرکت‌های زیان‌ده کم نیستند.
اعلام نتایج جدیدترین ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی
پایگاه خبری راد: نتایج جدیدترین ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.
صفحه قبل | صفحه بعد