22:44 | شنبه 7 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پریوس

بهترین خودروهای دهه ۹۰
نماد برتر- خودروهای اروپایی در دهه ۹۰ بیش از همتایان ژاپنی و آمریکایی خود محبوب بودند.
قیمت جدید خودروهای هیبریدی در ایران
پایگاه خبری راد: اگرچه در مصوبه مجلس تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر شده اما در صورت واردات این خودروها با قانون جدید باز هم حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد به قیمت‌های جهانی آن‌ها به دلیل دیگر عوارض مشمول اضافه خواهد شد. البته باز هم در این حالت قیمت این خودروها کمتر از نرخ‌های فعلی خواهد بود.
خودروی پلاگین هیبریدی چیست؟
پایگاه خبری راد: با توجه به محبوبیت وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست، در سال‌های اخیر خودروهای تمام برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی از استقبال بی‌نظیری از سوی مشتریان برخوردار شده‌اند.
حداکثر زمان در هر کشور برای خرید ماشین با حداقل حقوق
پایگاه خبری راد: این روزها قیمت پراید، پرفروش‌ترین خودروی ایرانی در بازار، چیزی حدود ۴۰ میلیون تومان است؛ عددی که در سال جاری رشد قابل‌توجهی داشته و این رشد، انتقاد بسیاری از مردم را نیز به‌دنبال داشته است. اگرچه مدیران شرکت‌های خودروسازی در ایران، همواره از پایین‌بودن قیمت خودرو گله دارند و خواستار افزایش آن هستند اما تردیدی نیست که قیمت خودرو برای بسیاری از مردم، بیش از توانایی‌شان است.
از 25 هزار تا 33 هزار دلار
پایگاه خبری راد: زمان فروش تویوتا RAV4 نسل جدید رسیده و کمپانی خودروسازی تویوتا جزییات قیمت آن را اعلام کرده است.
مدل پلاگین هیبریدی بی‌ام‌و ۳۳۰e به یک فناوری جدید تجهیز شد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان به تازگی از نسخه ۲۰۱۹ پلاگین هیبریدی جدیدترین مدل سری ۳ خودروی ۳۳۰e که مجهز به فناوری جدید eDrive می باشد، رونمایی کرده است.
خودروهای هیبریدی، پلاگین هیبرید و تمام برقی چه تفاوت‌هایی دارند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به افزایش محبوبیت خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست، شرکتهای خودروسازی بسیاری در جهان به دنبال توسعه فناوری‌های نوین و تولید خودروهایی هستند که آلایندگی کمتری داشته باشند.
بررسی 10خودرو با سریع ترین آمار فروش در امریکا
پایگاه خبری راد: شاید امروزه خودروهای شاسی بلند و کراس اوور محبوبیت زیادی داشته باشند، اما این موضوع موجب متوقف شدن فروش دیگر خودروهای بازار نخواهد شد.
همکاری تویوتا و جیلی برای تولید خودروهای هیبریدی
پایگاه خبری راد: شنیده‌ها حاکی از آن است که دو شرکت خودروسازی تویوتا و جیلی قصد دارند به منظور توسعه و تولید خودروهای هیبریدی با هم همکاری کنند.
تولید خودروهای تویوتا در چین ۳ برابر می‌شود
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده که قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ میلادی تولید محصولاتش در بازار چین را به سه برابر میزان فعلی افزایش دهد.
تویوتا پریوس توسط تیونر ژاپنی تقویت شد
پایگاه خبری راد: تیونر مطرح ژاپنی Aimgain در جدیدترین اقدام خود به سراغ تیونینگ تویوتا پریوس رفته و آن را تبدیل به یک خودروی جذاب و تماشایی کرده است.
تویوتا راو4 جدید معرفی شد
  پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی تویوتا در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، در نهایت نسل جدید تویوتا RAV4 را با تغییرات بسیار زیاد معرفی کرد.
رونمایی از لکسوس UX
پایگاه خبری راد: لکسوس UX با تفاوت‌های بسیار زیاد نسبت به نسخه کانسپت خود، هفته گذشته توسط لکسوس با انتشار یک تصویر رسمی ولی بدون جزییات فنی معرفی شد، اما حالا با شروع بکار دور جدید نمایشگاه ژنو، می توانیم به جزییات فنی اتومبیل دسترسی داشته باشیم.
سال گذشته چند دستگاه خودرو در جهان فروخته شد؟
پایگاه خبری راد: به رغم تبلیغات و ترغیب مردم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، هرسال شاهد افزایش فروش اتومبیل در سراسر جهان هستیم. موسسه "JATO Dynamics" اقدام به جمع آوری و بررسی آمار فروش اتومبیل در کشورهای مهم جهان کرده است که نتیجه نهایی آن، افزایش فروش 2 میلیون دستگاهی اتومبیل در سال گذشته بوده است.
مورد اعتمادترین برند خودروی جهان معرفی شد
پایگاه خبری راد: موسسه معتبر جی دی پاور در ماه فوریه هر سال گزارشی با عنوان " مورد اعتمادترین برند خودرو" (Vehicle Dependability Study) در آمریکا را معرفی می کند.
صفحه قبل | صفحه بعد