01:40 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پروژه های عمرانی

دلایل آشفتگی بازار سیمان
معاونت مطالعات تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی مشکلات ساختاری صنعت سیمان و دلایل آشفتگی بازار در هفته‌های اخیر پرداخت.
تقویت بازار اولیه و هدایت نقدینگی به سمت پروژه‌های اقتصادی
هدف اصلی از تصویب «دستورالعمل نحوه صدور مجوز عرضه عمومی شرکت پروژه در شرف تاسیس»، تقویت بازار اولیه و هدایت نقدینگی‌های خرد و کلان به پروژه‌ها با توجیه اقتصادی مناسب است.
نتیجه قطعی برق؛ افت تولید و رشد قیمت سیمان است
چالش قطعی برق در کنار افزایش هزینه‌های ثابت و جاری شرکت‌های سیمانی منجر به کاهش تولید سیمان شده است، معضلی که نتیجه‌ای جز ضرر به شرکت‌ها و افزایش قیمت برای خریداران به دنبال نخواهد داشت.
شناسایی سود ۱۱۲ریالی «بالبر» برای یکسال مالی
نماد برتر- شرکت کابل البرز در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که برای هرسهم ۱۱۲ریال سود شناسایی کرده است.
سود ۱۱۲ریالی «بالبر» برای هرسهم
نماد برتر- شرکت کابل البرز در صورت های مالی ۱۲ماهه خود از تحقق سود ۱۱۲ریالی به ازای هرسهم خبر داد.
رفت و برگشت طرح جهش تولید مسکن
نماد برتر- دولت به دلیل عدم پیش بینی منابع کافی، مخالفت خود را با طرح نمایندگان مجلس مبنی بر جهش تولید مسکن اعلام کرده؛ با این حال طرح، مراحل دوفوریت و بررسی در صحن را طی کرده و به زودی توسط بهارستان نشینان تصویب می شود.
کمبودهایی که کردستان را عقب مانده کرده است
نماد برتر- استان کردستان به لحاظ زیر ساخت های جاده ای و راه های ارتباطی همچون ریل قطار و راه هوایی از استان های کم برخوردار و آخر کشور محسوب می شود،اگر چه طی سال های اخیر اقدامات و پروژه های زیادی برای ارتقاء سطح راه های ارتباطی استان انجام شد اما هنوز به دلایل متعددی از جمله مدیریت نا مناسب، کمبود اعتبار و شرایط خاص جغرافیایی این استان همچنان با کمبودهای جدی مواجه است.
سریال بهره‌برداری از پروژه‌های ریلی تا پایان ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شش محور به صورت همزمان ریل گذاری انجام می شود که پیشرفت بالایی داشتند و زیرسازی انجام شده که امیدواریم با تأمین تجهیزات و تولید ریل ملی با روند خوبی روسازی انجام شود و طبق زمانبندی تحویل دهیم.
از مشارکت سرمایه گذاران در توسعه عمران شهری در کردستان حمایت می شود
نماد برتر- معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: از مشارکت سرمایه گذاران در توسعه عمران شهری در کردستان حمایت می شود.
پیشنهاد مجلس برای اصلاح ساختار بودجه؛ تهاتر پروژه‌های عمرانی با نفت
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روش پیشنهادی مجلس در اصلاح ساختار بودجه گفت: در این روش تهاتر پروژه‌های عمرانی با نفت پیش‌بینی شده که در صورت تحقق آن هم فروش نفت تضمین می‌شود و هم محدودیت اعتبارات عمرانی از بین می‌رود.
سرمایه نظارتی بانک ملت۲۴۰درصد افزایش یافت / چند اثر مثبت
نماد برتر- مدیرعامل بانک ملت از تأیید افزایش سرمایه نظارتی این بانک به میزان ۲۴۰ درصد از سوی بانک مرکزی خبر داد و گفت: با این افزایش، دست بانک در اعطای وام و تعهدات کلان بازتر خواهد بود.
به دنبال بازگشت ارز موردنیاز صادر و واردکنندگان کالا هستیم
نماد برتر- معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی بازگشت ارز مورد نیاز صادرکنندگان و واردکنندگان کالا، همچنین کاهش قیمت تمام شده کالا را دو مزیت حاصله از تخفیفات تعرفه ای سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه صادرات و ترانزیت عنوان کرد.
سوددهی «وسدید» تأیید شد
نماد برتر- «وسدید» گزارش حسابرسی شده صورت های مالی سال 98 را منتشر کرد تا مهیای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شود.
مدل سازی اطلاعات ساخت، جزئی جدایی ناپذیر در صنعت ساخت و ساز
نماد برتر- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: این سازمان به عنوان دستگاه مجری و متولی امر و به منظور استفاده حداکثری از توانایی ها و قابلیت هایی که مدل سازی اطلاعات ساختBIMمی تواند در روند اجرای پروژه های عمرانی بوجود آورد؛ تهیه و تدوین چشم اندازی مناسب از نحوه پیاده سازی مدل سازی اطلاعات ساخت در پروژه های استان را در اولویت خود قرار داده است.
افتتاح اولین سالن سینمایی کودکان توسط حناچی
نماد برتر- شهردار منطقه ۲ از افتتاح پنجمین سری از پروژه های این منطقه طی سه سال اخیر خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد