02:13 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پروانه کار

پروانه کار اتباع خارجی سه ماه دیگر تمدید شد
نماد برتر- بر اساس اعلام اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتبار پروانه کار همه اتباع خارجی بدون نیاز به مراجعه حضوری به طور خودکار تا پایان بهمن ماه تمدید می شود.
ساخت دیگ‌های بخار و مبدل‌ها با رویکرد کاهش مصرف انرژی در کشور
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان با تولید بویلرها و مبدل‌ها موفق به طراحی، تولید و ثبت محصولات دانش‌بنیان جدید با رویکرد کاهش مصرف انرژی شدند.
سازمان ملی استاندارد استفاده از پنبه در تن ماهی را تکذیب کرد
نماد برتر- سازمان ملی استاندارد ضمن ارائه توضیحاتی درباره این نوع تن ماهی که ویدیوهایی مبنی بر وجود پنبه در آن منتشر شده، تاکید کرد که مصرف کنندگان می توانند از محصولات کنسرو ماهی تولید داخل که دارای علامت استاندارد و کد ده رقمی است، با اطمینان استفاده کنند.
تولید اولین ریل راه آهن استاندارد در کشور
نماد برتر- شرکت ذوب آهن اصفهان برای اولین بار موفق به کسب پروانه استاندارد برای تولید ریل راه آهن در کشور شد.
پروانه کار موقت برای محققان خارجی صادر می‌شود
نماد برتر- تفاهم‌نامه صدور پروانه کار موقت محققان خارجی، پسادکتری و استاد وابسته خارجی به امضای رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم و معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.
سرکه ارزان نخورید!
نماد برتر- یک تولیدکننده سرکه از استفاده از اسید استیک تولید شده در صنایع پتروشیمی در برخی واحدهای زیرپله‌ای و کوچک خبر داد که به دلیل داشتن فلزات سنگین سرطان‌زا است و به خریداران هشدار داد که به دنبال سرکه‌های ارزان نباشند؛ چراکه عموما تفاوت قیمت سرکه‌های تقلبی و اصلی ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.
آشنابازی؛ رایج‌ترین راه پیدا کردن شغل!
پایگاه خبری راد: نتایج طرح آمارگیری از نیروی کار در سال گذشته نشان می‌دهد که جویندگان کار از طریق پرس و جو از دوست و آشنا و پس از آن مراجعه به دفاتر کاریابی تمایل بیشتری برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود داشته‌اند.
توضیحات یک شرکت تولیدکننده شیرآلات بهداشتی اهرمی درباره دریافت مجدد پروانه استاندارد
پایگاه خبری راد: به دنبال اعلام ابطال پروانه استاندارد ۱۱ فرآورده در دی ماه سال ۱۳۹۶، یکی از این شرکت‌ها از کسب مجدد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری محصولات خود خبر داد.
۲۲ واحد تولیدی تیرچه هنوز استاندارد نشده‌اند
پایگاه خبری راد: معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به زلزله خیز بودن استان تهران و لزوم استفاده از دستگاه‌های جوش نقطه‌ای به جای جوش ذوبی، گفت که از ۸۲ واحد تیرچه در استان تهران هنوز ۲۲ واحد تولیدی تیرچه نتوانسته‌اند خود را با الزامات استانداردهای مربوطه مطابقت دهند.
توضیحات یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی درباره دریافت مجدد پروانه استاندارد
پایگاه خبری راد: به دنبال اعلام ابطال پروانه استاندارد چند شرکت تولیدکننده لوازم خانگی، یکی از این شرکت‌ها از کسب مجدد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری محصولات خود خبر داد.
 با اتباع غیرمجاز در کشور برخورد قاطع می شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید کارفرمایانی که اتباع بیگانه فاقد پروانه کار را به خدمت بگیرند با مجازات و برخورد قانونی مواجه می‌شوند.
حمایت از پیام رسان های داخلی!
پایگاه خبری راد: اگرچه ممکن است برخی عدم حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی را علت عدم رشد آن‌ها بدانند، درمقابل، ادامه‌ی حمایت از آن‌ها در شرایطی که هنوز نتوانستند به تعداد کاربران مورد نظر برسند هم مورد انتقاد گروهی دیگر قرار گرفته است.
میزان جریمه نقدی کارفرمایانی که کارگر غیرمجاز به‌کار می‌گیرند
پایگاه خبری راد: ​مدیرکل امور اتباع خارجی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه موافق زباله‌گردی اتباع افغانستانی در کشور نیستیم، بیان کرد: زباله‌گردی یکی از چهار گروه شغلی برای پناهندگان محسوب می‌شود.
اسامی ۱۲ فرآورده غذایی غیر استاندارد
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به انجام ۵۰۰۰ مورد بازرسی فنی در شش ماه نخست امسال از واحدهای تولید و صنفی، گفت: کارشناسان استاندارد پروانه ۱۲ فرآورده غذایی را در دوماه گذشته باطل کردند.
پروانه استاندارد 143 واحد تولیدی در البرز باطل شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد البرز گفت: امروزه کیفیت تضمین کننده حضور در بازارهای داخلی و خارجی است به همین دلیل واحدهای تولیدی استان باید اهتمام بیشتری در زمینه افزایش کیفیت محصولات خود داشته باشند.
صفحه قبل | صفحه بعد