08:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرداخت مطالبات

فرآیند پرداخت سودهای رسوب شده سهامداران همزمان با عید سعید فطر
نماد برتر- مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه‌ای از اجرایی شدن فرآیند پرداخت مطالبات سنواتی سهامداران –سودهای رسوب‌شده- همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
 راه‌اندازی اداره «میز صنعت» در سازمان بورس برای رفع مشکلات صنایع
نماد برتر- اولین جلسه از سلسله جلسات دومین دوره آموزشی ویژه ناشران بازار سرمایه با حمایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و شرکت فرابورس ایران باهدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه و افزایش سطح سواد مالی در مرکز مالی ایران برگزار شد.
بازار بدهی نیاز به توسعه دارد
بازار بدهی برای پیدا کردن جایگاه خود در نظام مالی کشور و برای رسیدن به استانداردهای جهانی، نیازمند تقویت است.
دولت؛ بزرگترین بازیگر اوراق بدهی
در حال حاضر بزرگترین بازیگر بازار بدهی، دولت است که از این بازار به عنوان ابزاری برای پرداخت مطالبات خود و به تعویق انداختن این مطالبات به سال‌های آتی استفاده می‌کند.
انتشار اوراق، راهی برای تامین کسری بودجه
رشد و توسعه‌ بازار صکوک در چند سال اخیر، به دلیل نقش آن در گسترش سرمایه‌گذاری در طرح‌های سودآور تحقق یافته است؛ همچنین قابلیت دیگر صکوک، آن است که به عنوان ابزاری برای کنترل نقدینگی و اعمال سیاست‌های انبساطی و انقباضی پولی مورد استفاده قرار گیرد.
پیگیری طرح عرضه خودرو در بورس
اگر روند قیمت گذاری اصلاح نشود، خودروسازان زمین گیر می‌شوند.
چرا بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری صنعت برق کم انگیزه‌اند؟
طی سه دهه گذشته در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، تجدیـد سـاختار و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و افزایش رقابت در صنعت بـرق مـورد توجـه قـرار گرفتـه اسـت.
نکاتی درباره خاموشی‌ برق و اقتصاد صنعت برق
حداقل اقدامی که می‌توان برای کاهش شدت بحران برق انجام داد، اصلاح اقتصاد برق در بخش صنعت و سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاهی از ماحصل آن است تا به اقتصاد کشور (به ویژه با تعطیلی اجباری صنایع) آسیب وارد نشود.
درخواست تعیین تکلیف پرداخت دو میلیون یورو از شستا به فدراسیون فوتبال
نماد برتر- نماینده مجلس در نامه ای به وزیر کار خواستار تعیین تکلیف پرداخت دو میلیون یورو از شستا به فدراسیون فوتبال برای پرداخت قرارداد سرمربی سابق فوتبال شد.
شناسایی درآمد ۴۵.۵ میلیاردی شرکت فرابورسی با فروش تضمینی برق
نماد برتر- شرکت فرابورسی از شناسایی درآمد ۴۵.۵ میلیارد تومانی مرتبط با فروش تضمینی برق با شرکت های تابعه وزارت نیرو در سال مالی جاری خبر داد.
درخواست دبیر انجمن قطعه سازان از ایران خودرو برای ادامه تامین قطعات
نماد برتر- دبیر انجمن قطعه سازان با اشاره به عدم تحقق اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو از مدیرعامل ایران خودرو خواست با اقدام عاجل در تعدیل قیمت ها و پرداخت مطالبات، ادامه تامین قطعات را امکان پذیر کند.
خبر خوش برای سه بانک بزرگ بورسی با واگذاری سهام سه پالایشگاه و بیمه
نماد برتر- مدیر مالی بانک ملت از تعلق بخش عمده ای از رد دیون دولت بابت پرداخت مطالبات جهت واگذاری سهام سه پالایشگاه و بیمه بورسی به سه بانک ملت، تجارت و صادرات خبر داد.
سود ۹۰ شرکت بورسی از طریق سجام واریز شد / امکان پرداخت مطالبات سهام
نماد برتر- مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به امکان پرداخت مطالبات سهام افراد از سجام گفت: تا ۲۵ آذر ۹۰ شرکت بورسی از سامانه توزیع سود استفاده کردند.
اختصاص ۱۷۰ میلیون یورو برای طرح‌های اولویت‌دار صنعت آب و برق
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به اولویت‌های وزارت نیرو در توزیع اعتبارات عمرانی صنعت آب و برق در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وزارت نیرو و واحدهای زیرمجموعه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.
افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در نیمه دوم سال و برآورد مثبت از سه ماه پایانی
نماد برتر- پژوهشکده پولی و مالی بانک مرکزی با اشاره به اثر چند عامل از رشد ۲۰ درصدی تولید خودرو و قطعات در مهر سال جاری و احتمال تداوم روند بهبود تا سه ماه پایانی سال خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد