00:45 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت ورزش و جوانان

فیشینگ سایت‌های خارجی در صدر رخدادهای رایانه‌ای
نماد برتر- بیشترین فراوانی رخدادهای رایانه‌ای در بازه رمانی هفته سوم آبان ماه، مربوط به فیشینگ سایت‌های خارجی بوده است.
آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی وضعیت بازار سهام در دستور کار پارلمان
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت بازار سهام و گزارش کمیسیون صنایع در مورد بررسی بازار فولاد را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
وزیر ورزش برای پاسخ به بازگرداندن قرض دو میلیون یورویی شستا به مجلس می رود
نماد برتر- نماینده مجلس از کلید خوردن طرح سئوال از وزیر ورزش به دلیل عدم بازگشت دو میلیون یورو پرداخت مطالبات ویلموتس اخذ شده از شستا با اعتراض بازنشستگان و کارگران خبر داد.
چالش‌های واگذاری باشگاه ها/ دلیل وقفه در عرضه
نماد برتر- مرتضی فلاح با اعلام این‌که باشگاه پرسپولیس در زمینه‌ خصوصی‌سازی از استقلال جلوتر است، اعلام کرد: به نظر می‌رسد امسال شاهد آغاز واگذاری این دو باشگاه باشیم.
مخالفت شورای شهر با تغییر کاربری فضای سبز پارک کلاله اراک به مسکونی
نماد برتر- سخنگوی شورای شهر اراک گفت: شورا با تغییر کاربری بخشی از فضای سبز پارک کلاله به مسکونی مخالف است.
بازار سرمایه، پر پرواز اقتصاد باشگاهی
نماد برتر- وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بازار سرمایه مسیر خلق ثروت ملی است گفت: اصلاح ساختار مالی باشگاه استقلال و پرسپولیس تنها از طریق بازار سرمایه محقق می شود و خصوصی سازی و عرضه سهام این دو باشگاه پر طرفدار پایتخت پایان وابستگی مالی است.
سرخابی‌ها هنوز برای واگذاری به بخش خصوصی آماده نیستند
پایگاه خبری راد: با اینکه مجلس اعلام کرده بود واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تا پایان شهریور صورت گیرد، به گفته مسئولان شرایط این دو باشگاه هنوز برای واگذاری آماده نیست. یکی از شرایط مهم صورت‌های مالی این باشگاه‌ها و روش واگذاری آن‌هاست. این موضوعات سبب شده که واگذاری سرخابی ها باز هم به تعویق بیافتد.
وام اشتغال ۵۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات به ۲۳ هزار طرح اشتغال پرداخت شده و ۵۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.
ایجاد 1320 فرصت شغلی برای جوانان در 520 طرح
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از بهره برداری ۵۲۰ طرح در حوزه جوانان با همکاری مشترک وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: این طرح‌ها به ایجاد ۱۳۲۰ فرصت شغلی منجر شده است.
مدت بازپرداخت «وام ازدواج» ۶۰ ماهه شد
پایگاه خبری راد: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از امکان استفاده از حساب یارانه به عنوان ضمانت دریافت تسهیلات ازدواج خبر داد.
زمان دقیق واگذاری استقلال و پرسپولیس
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کار با اشاره به زمان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تحقق این اتفاق در سال ۹۸ را مستلزم اجرای پیش‌شرط‌هایی دانست و گفت: اگر بنای جدی برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد هواداران هم باید در مدیریت و فرایند واگذاری سرخابی‌ها سهیم باشند.
وزارت ورزش مکلف به عرضه سهام باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس شد
پایگاه خبری راد: مجلس وزارت ورزش و جوانان را مکلف کرد با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی تا پایان شهریور ۹۸ شرایط پذیرش باشگاه پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس را فراهم کند.
از 30 دی ماه ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز می شود
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از آغاز ثبت‌نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ از روز یکشنبه، ۳۰ دی ماه خبر داد.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
 وزارت ورزش دلایل قانونی ابقای "تاج" را توضیح دهد!
پایگاه خبری راد: گرچه بعد از اما و اگرهای بسیار برای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون فوتبال ،"مهدی تاج" ماندگار شد، ولی رئیس سازمان اداری و استخدامی می‌گوید در این باره از آنها سوالی نشده و بهتر است اگر دلایل قانونی برای عدم مشمولیت وی وجود داشته را توضیح دهند و اگر هم بازنشسته بوده و مشمول قانون می‌شود، قانون را اجرا کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد