10:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

واحد صنعتی

آغاز عملیات اجرایی پارک های پایین دستی اوره رزینی لردگان و پتروشیمیایی بروجن
مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) از انتخاب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث پارک‌های پایین دستی اوره رزینی لردگان و پتروشیمیایی بروجن خبر داد و گفت این دو پارک در استان چهارمحال‌وبختیاری وارد فاز اجرایی می‌شوند.
"کنور" مجوز احداث کارخانه کنسانتره گرفت
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور مجوز تاسیس احداث واحد صنعتی دریافت کرد.
فولاد مبارکه نخستین شرکت دریافت‌کننده گواهینامه ISO ۴۵۰۰۵
مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با گذراندن ممیزی‌های لازم توسط شرکت SGS کشور سوئیس، توانست برای نخستین بار این گواهینامه ISO۴۵۰۰۵ را دریافت کند.
یاد گرفتیم هر تهدیدی را به یک فرصت تبدیل کنیم
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست فولاد مبارکه گفت: ما در فولاد مبارکه در شرایط تحریم‌ها یاد گرفتیم هر تهدیدی را به یک فرصت تبدیل کنیم و همین یادگیری باعث شد در پی انتشار این ویروس در چین در اواخر سال ۹۸ قبل از اینکه این بیماری به ایران بیاید، با انجمن جهانی فولاد یک ارتباط دوسویه برقرار سازیم.
عرضه سیمان در بورس کالا قطع نمی شود
مسوولان مجوزی برای قطع عرضه سیمان در بورس کالا دریافت نکردند، با توجه به صحبت مطرح شده از سوی وزیر نیرو با خنک شدن هوا و کاهش مصرف برق سهمیه مصرفی برق واحدهای صنعتی و تولیدی افزایش داده می شود.
اصلاح خط ریخته‌گری یک مجتمع فولاد سبا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از روند تکمیل پروژه نصب قفسه شماره ۷ و نوسازی و تعویض اتوماسیون نورد گرم و همچنین ریومپ خط ریخته‌گری شماره یک مجتمع فولاد سبا بازدید به عمل آورد.
انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا
نماد برتر - تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا در مراسمی که در شهرک صنعتی قرچک انجام شد به امضا رسید که براساس آن برنامه‌ریزی برای صادرات به کشورهای اوراسیا در دستور کار تولیدکنندگان صنعتی قرار می‌گیرد و با توجه به آزادشدن تعرفه صادراتی به اوراسیا در 1401 این تفاهم‌نامه زمینه تحقق این هدفگذاری را فراهم خواهد کرد.
تامین مالی ۳۷۵ شرکت صنعتی و معدنی از بورس / رشد ۸۰۰ دصدی انتشار اوراق
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت از تامین مالی ۳۷۵ واحد صنعتی و معدنی از طریق بازار سرمایه و رشد ۸۰۰ درصدی انتشار اوراق جدید خبر داد .
۳۷۵ شرکت صنعتی و معدنی خواهان تامین مالی از بورس هستند
نماد برتر- مدیرکل دفتر سرمایه گذاری وزارت صنعت با اعلام رشد ۳.۵ برابر انتشار اوراق توسط شرکت های صنعتی و معدنی در ۱۰ ماه گذشته از درخواست ۳۷۵ شرکت برای تامین مالی از بازار سرمایه خبر داد.
حمایت فولاد مبارکه در بی‌نیازی از واردات قطعات ویژۀ ریخته‌گری
نماد برتر- با حمایت کارشناسان واحدهای نسوز و خرید فولاد مبارکه و شرکت سازندۀ داخلی دیرگداز های ویژۀ زاگرس، امکان تولید انواع قطعات ویژۀ ریخته‌گری فراهم و صنعت فولاد از واردات این قطعات بی‌نیاز شد.
مخالفت محیط زیست با استقرار واحد فرآوری کانی سنگ سرب و روی در شمال‌شرق آشتیان
نماد برتر- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: محیط زیست با استقرار واحد فرآوری کانی سنگ سرب و روی در شمال‌شرق آشتیان مخالف است.
غیرفعال بودن ۳۳درصد واحدهای تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
نماد برتر- معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حال حاضر ۳۳ درصد واحدهای صنعتی این استان غیرفعالند.
تامین مالی حدود ۲۱۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در نیمه اول ۹۹
نماد برتر- معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان شهریور ماه، دو هزار و ۹۴ واحد صنعتی در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی تامین مالی شده اند.
آصفری: عدم تامین مواد اولیه فرصت تولید را از صنایع می‌گیرد
نماد برتر- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تامین مواد اولیه فرصت تولید را از برخی صنایع می‌گیرد و این در حالی است که در صورت تامین مواد اولیه کارخانجات، ظرفیت تولید از ۳۰ به ۶۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.
اصلاح سهمیه مواد پتروشیمی مورد مصرف در صنایع نساجی/ کاهش ۵۰ درصدی سهمیه PP نساجی در یک هفته گذشته
نماد برتر- مدیر کل صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با اجرای برنامه اصلاح سهمیه مواد پتروشیمی مورد مصرف در صنایع بر اساس آمار تولید و میزان خرید سال قبل، در عرضه هفته گذشته بورس شاهد کاهش ۵۰ درصدی سهمیه های دریافتی بودیم.
صفحه قبل | صفحه بعد