02:46 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نویس

خطر چای سنواتی بیشتر از اختلاس مدیر دبش!
نماد برتر - در حالی اخبار ریز و درشت اختلاس در لایه های مخلف کشور هر روز ایرانیان را شگفت زده می کند که اینبار یک برند تولید کننده چای روی همه قبلی ها را سفید و آبروی برخی را نیز با خود برد.
افزایش قیمت نفت در پی خنثی شدن کاهش تقاضای چین
نماد برتر- نفت در معاملات پرتلاطم روز گذشته، دوشنبه، افزایش یافت و نفت خام برنت به بالای ۱۱۳ دلار در هر بشکه رسید. این در حالی است که قطع نفت در لیبی و نگرانی نسبت به عرضه جهانی محدود در بحبوحه بحران اوکراین، نگرانی‌ها ناشی از کاهش تقاضای چین را خنثی کرده و افزایش قیمت نفت را در پی داشته است.
ضرورت امروز بازار سرمایه؛ تطبیق زمان‌های معاملاتی با بازارهای جهانی
نماد برتر- مدیرعامل شرکت سبدگردان «هیوا» با مناسب دانستن اقدام اخیر سازمان بورس مبنی بر افزایش عمق مظنه‌ها، افزود: همزمان با این مباحث باید به افزایش ساعت و روزهای معاملاتی نیز پرداخته شود؛ زیرا یکی از عدم تقارن‌هایی که در بازار سرمایه وجود دارد بابت اختلاف ساعت و روزهای معاملاتی با بازارهای بین المللی است، موضوعی که توجه به آن می‌تواند بر نوسانات قیمتی و پیش‌بینی‌پذیری بازار کمک کند.
وعده واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری
نماد برتر- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آغاز واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری در دستور کار است.
اما و اگرهای امضا قرارداد بین صندوق توسعه ملی با صندوق تثبیت
نماد برتر- در حال حاضر مطابق یکی از بندهای مندرج در پیش نویس قرارداد، صندوق توسعه ملی پرداخت ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مبلغ ۵۱۰ میلیارد دلار را منوط به دریافت مطالبات خود از سازمان امورمالیاتی کرده، که صندوق ثبیت مطابق جایگاهی که در آن قرار گرفته امکان پذیرش چنین مسئله‌ای را ندارد.
"تماوند" اوراق اجاره "غدیر ۰۵"را متعهد می‌شود
نماد برتر- شرکت تامین سرمایه دماوند از پذیرش تعهدات جدید خبر داد.
فراخوان عرضه بلوک‌های مدیریتی استقلال و پرسپولیس
نماد برتر- سازمان خصوصی سازی فراخوان عرضه بلوک‌های مدیریتی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد.
در حوزه نظارت سامانه‌های جدید نظارتی ایجاد می کنیم
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: مهمترین بخش توسعه شرکت نیز به حوزه منابع انسانی باز می‌گردد که می‌توانیم کارشناسان متخصص بیشتری را در اختیار داشته باشیم تا از این طریق درحوزه زیرساخت‌ها به‌گونه قدرتمندتری عمل کنیم.
اقدامات مدیریت نظارت برنهادهای مالی در سال ۱۴۰۰
بازبینی در فرایندهای تایید صلاحیت حرفه‌ای و کوتاه کردن زمان بررسی و اعلام نتایج تایید صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت مدیریت در نهادهای مالی از جمله اقدامات اصلاحی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و مادر(هلدینگ) مدیریت نظارت برنهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بوده است.
 ۱۷ شرکت در صف عرضه اولیه!
نماد برتر - گویا عرضه های اولیه ضعیف و بازار خراب کن قرار است همچنان با قدرت خودنمایی کنند!
تأسیس ۲ اداره جدید و تعلیق ۵ ماده حاکمیت شرکتی
نماد برتر- هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی دو اداره جدید در معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران تحت عنوان اداره «میزهای صنعت و رتبه‌بندی ناشران» و اداره «نظارت بر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» موافقت کرد و همچنین اعمال حدود ۵ ماده حاکمیت شرکتی تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآمد.
نورافکن بازار سرمایه روی بزرگترین باشگاه‌های کشور
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: شاه بیت واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس این است که بازار سرمایه می‌تواند نورافکنی بر صورت‌های مالی، دارایی‌ها و مراودات آنها باشد.
عرضه موفق تجلی راه را برای سایر شرکت ها باز می کند
مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات گفت: در روز دوم پذیره نویسی سهام «تجلی» در مدت کمتر از 11 دقیقه به فروش رفت.
رونمایی از اولین شرکت پروژه محور بازار سرمایه در فرابورس ایران
نماد برتر - نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی سهام در درست انتشار شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با حضور مرتضی علی اکبری مدیرعامل «تجلی» برگزار می‌شود.
ریزش‌های بازارسرمایه ربطی به فروش اوراق بدهی ندارد
به تازگی مباحث زیادی پیرامون اوراق و فروش آن در بازار مطرح شده است؛ موضوعی که ریزش‌های بازار را هم به آن ارتباط می‌دهند که تصور اشتباهی بوده و ناشی از نبود درک صحیح از ساختار بازار اوراق و تاثیر آن در ارزش‌گذاری است.
صفحه قبل | صفحه بعد