08:19 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نظر سنجی

پیش‌بینی 15 تحلیل گر درباره قیمت طلا
آخرین نظر سنجی هفتگی کیتکو نیوز نشان می دهد که احساسات کوتاه مدت در بازار طلا بار دیگر صعودی شده است.
تحلیلی از آینده بورس با تکیه بر بودجه دولت ، نرخ سود بانکی و انتخابات آمریکا
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه وضعیت آینده بورس را با بررسی متغیرهای مهمی چون بودجه دولت ، احتمال تغییر نرخ سود بانکی ، انتخابات آمریکا و فروش نفت ، تحلیل کرد.
انتقاد از انتظار بازدهی روزانه ۵ درصدی در بورس / اطلاعات ناقص همتی و چند سئوال
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با انتقاد از عدم سرمایه گذاری بلندمدت و انتظار کسب بازدهی روزانه ۵ درصدی در بورس گفت: با این درخواست بستر رشد اقتصادی از بین رفته است !!!
ضرورت ایجاد مراکز تماس در دوران کرونا
نماد برتر- در سالی که مسئله کرونا به عنوان یک مسئله و معضل جهانی مطرح شده تاسیس مراکز تماسی که به صورت آنی و فوری به مشتریان و به مردم سرویس دهند، بسیار به آرامش جامعه کمک می کند و ما باید هنر استفاده از دستاورد های همایش های جهانی در این سطح را داشته باشیم و از آن برای بازسازی یا نوسازی و بعضا تغییر در همه ی فرآیند های مراکز تماس استفاده بکنیم.
اولین مناظره ترامپ و بایدن برگزار شد / پیروزی بایدن با رای ۴۸ درصدی
نماد برتر- اولین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن با مسائلی چون اقتصاد آمریکا و جهان، کرونا و نتیجه انتخابات برگزار شد که نظر ۴۸ درصدی مردم به پیروزی بایدن همراه بود.
برای خرید یا فروش به این سه عبارت دقت کنید: «مطالعه، مشاوره، معامله»
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی از فعالان بازار سرمایه خواست که تحت تاثیر هیجانات آنی، دارایی خود در این بازار را با قیمت‌های پایین به فروش نگذارند.
درخواست وزیر اقتصاد از متقاضیان ورود و خروج به بورس/ برآورد مناسب از شاخص
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اعلام درخواست از همه متقاضیان ورود به بورس یا خروج گفت: برآورد مناسبی از شاخص های بورس به دست آمده اما متأسفانه عده ای نکات منفی را برجسته کرده اند.
دلایلی که سهامداران و تحلیلگران ارایه میدهند
نماد برتر- بورس بازان درحالی همچنان برای این هفته انتظار تداوم صعود دارند که دلایل خاصی برای تداوم این روند برمی‌شمارند.
نقش بخش خصوصی در توسعه صنعت ICT
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رشد ۱.۷ درصدی سهم اقتصاد دیجیتال در GDP، گفت: این اتفاقات حاصل تلاش بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بوده و بخش خصوصی ICT در توسعه صنعت در کشور نقش ویژه و حائز اهمیتی داشته است.
چگونه ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنیم؟
نماد برتر- بسیاری از کاربران تمایل دارند بعد از تماشای آنلاین ویدیوهای یوتیوب، آن را بر روی رایانه شخصی خود دانلود کنند.
کلیه پیش‌فروش‌های فعلی خودروسازی خلاف قانون است
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت که کلیه پیش فروش‌های فعلی خودروسازی خلاف قانون است.
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است/ در عصر دیجیتال، آگاهی ملاک اصلی تصمیم گیری است
پایگاه خبری راد: مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود: در بانکداری جدید برای ارائه خدمات و تولید محصولات، مشتری در مرکز و نقطه‌ی اصلی توجه بخشهای مختلف سازمان بوده و این امر با شناخت از نیازهای مشتریان و تعریف انواع خدمات بر آن مبنا است.
نقدینگی عامل اساسی گرانی کالاها!
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان گفت: کاهش قیمت اجناس به دلار بستگی چندانی ندارد، بلکه علت تورم در کشور نقدینگی است. این در حالی است که تخمین زده شده حجم نقدینگی تا پایان سال به ۲۰۰۰ هزار میلیارد تومان برسد.
تحولات حوزه فین تك و نقش پررنگ استارتاپ ها
پایگاه خبری راد: شرکت ها و استارتاپ های حوزه پرداخت و فروش‎ خدمات اعتباری از داغ ترین موضوعات در تجارت الکترونیک امروز ایران هستند؛ به طوری که روزانه در فضای محیطی و مجازی چندین تبلیغ در این زمینه می بینیم.
امضاء تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی
پایگاه خبری راد: جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و تبادل تجارب و اطلاعات و همچنین بهره‌مندی از توانمندی‌های تخصصی و امکانات طرفین در حوزه ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE) تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
صفحه قبل | صفحه بعد