09:45 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میلیونی

کاهش ۴ تا ۶ میلیونی اکثر خودرو‌ها در یک ماه
نماد برتر- بررسی روند قیمت انواع خودروهای پرتیراژ در طول حدوداً یک ماه اخیر در بازار نشان می‌دهد، قیمت اکثریت خودروها بطور متوسط چهار تا ۶ میلیون تومان کاهش داشته‌ است.
قیمت نفت حوالی ۱۰۶ دلار است
نماد برتر- قیمت نفت برنت با افزایش ۰.۲۹ درصدی در هر بشکه، ۱۰۶ دلار و ۹۷ سنت معامله شد.
«سغدیر» رکورد زد!
نماد برتر- سهام شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با نماد «سغدیر» تنها پس از گذشت 3 روز از عرضه اولیه؛ منفی شد.
برگزاری نمایشگاه میلیاردی با کدام توجیه اقتصادی!
نماد برتر - در حالی که بازار سرمایه همچنان سرمایه مردم را می سوزاند؛ گویا بازی جدید وزارت اقتصاد و سازمان بورس با احساسات و شعور مردم در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه؛ دنبال چیز دیگری است.
شاخص در کانال ۱.۵ میلیونی متوقف شد
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، شانزدهم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۱۵ هزار و ۴۰۳ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۲۵۶ واحد کاهش، رقم ۴۶۵ هزار و ۳۵۱ واحد را به ثبت رساند.
احتمال 12 میلیونی شدن قیمت سکه
در معاملات پشت خطی دوشنبه شب، سکه همراه با رشد نرخ دلار، وارد کانال 12 میلیون تومان شد. در نقاط مقاومتی معامله‌گران برای کسب سود، شروع به فروش خریدهای قبلی می‌کنند. اگر برخلاف این برای بازار سکه بیفتد و در این نقطه حمایت شکل بگیرد و بالای این نرخ تثبیت شود، امکان ورود سکه به کانال‌های جدید را مهیا می‌کند.
3 عامل افزایش قیمت خودرو در بازار
روند رشد قیمت خودروها در بازار کند شد اما متوقف نشد. فعالان بازار خودرو چه عواملی را در افزایش رشد قیمت ها موثر می دانند؟
مرکز پاسخگویی تخصصی سمات راه اندازی شد
مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با هدف پاسخگویی شفاف، سریع و همیشگی راه اندازی شد.
پیش‌بینی قیمت خودرو در نیمه اول مرداد
بازار خودروهای پرطرفدار، روزهای آخرتیرماه 1400 را با رشد یک تا سه میلیون تومانی در بازار به پایان رساند و نوسان دو درصدی را تجربه کردند.
سود ۴۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی دارندگان سهام عدالت
نماد برتر - رئیس سازمان بورس سود سال گذشته دارندگان سهام عدالت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی حدود ۴۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد که تا پایان سال واریز خواهد شد.
احضار مدیران بورسی به دادگاه
نماد برتر - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از احضار برخی مدیران سازمان بورس برای پاسخگویی درباره علل سقوط شدید سهام به دستگاه قضا و وعده بهبود بازار خبر داد .
متقاضیان نمی‌توانند کارت اعتباری سهام عدالت بگیرند!
نماد برتر - بانک ملی در پاسخ به آن‌ها دلیل مشکلات ایجاد شده در دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را مربوط به مشکلات فنی و زیرساختی اپلیکیشن مربوطه دانست.
سه عامل برای رشد تدریجی شاخص / احتمال افت تا کانال ۱.۲ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به سه عامل برای رشد نه چندان پرشتاب شاخص و احتمال افت تا کانال ۱.۲ میلیونی توصیه کرد: در وضعیت فعلی بهتر است خرید بصورت مرحله ای باشد .
عوامل بهبود بورس و احتمال رشد شاخص تا کانال ۱.۷ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به احتمال بازدهی مثبت سه برابری هفتگی با دامنه نوسان نامتقارن، عوامل بهبود معاملات بورس را همراه با پیش بینی رشد شاخص تا کانال ۱.۵ و ۱.٧ میلیونی اعلام کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد