09:45 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

موسیقی

جایزه یک میلیون دلاری اسنپ برای استفاده از سرویس جدید
نماد برتر- شرکت اسنپ قابلیتی به نام "اسپات لایت" را عرضه کرد که به کاربرانش امکان می دهد ویدیوهای کوتاه را در برنامه اسنپ چت به اشتراک بگذارند.
رقابت اپل و سونی برای خرید یک شرکت پادکست
نماد برتر- شرکتهای اپل و سونی موزیک اینترتینمنت مذاکراتی برای خرید شرکت واندری داشتند که به دنبال فروش ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلاری است.
برای پیدا کردن آهنگ محبوب‌تان برای گوگل زمزمه کنید
نماد برتر- گوگل سرانجام قابلیتی را برای یافتن آهنگی که مرتب در ذهن کاربر تکرار می شود اما هیچ کلمه ای از آن را به خاطر ندارد، عرضه کرد.
خسرو آواز ایران با نوای ربنا جاوادانه شد / گفته های همایون به مردم
نماد برتر- مراسم خاکسپاری خسرو آواز ایران و استاد بی بدیل هنر ، صبح امروز با حضور ۱۵۰ نفری در آرامگاه فردوسی با نوای ربنا و گفته های همایون به مردم برگزار شد .
خسرو آواز ایران چشم از جهان فروبست/ درخواست علاقه مندان از همایون
نماد برتر- محمدرضا شجریان خسرو آواز ایران پس از حدود چهار سال تحمل بیماری سرطان در سن ۸۰ سالگی، چشم از جهان فروبست.
بازار سازهای محرم، امسال چگونه بود؟
نماد برتر- همسایه مجلس نشین ها هستند. بهارستان است و شلوغی خیابان‌هایش و مغازه‌هایی که ساز می‌فروشند اما کسب و کار امسالشان مثل هر سال نیست.
انتشار «واگویه» برای هنرجویان سه‌تارنوازی
نماد برتر- مجموعه قطعات و تمرین‌هایی برای سه‌تار نوشته آرش احمدی‌نسب در قالب کتابی با عنوان «واگویه» منتشر شد.
عرضه نرم‌افزاری برای دسترسی به موسیقی با لحاظ کردن حقوق صاحبان آثار
نماد برتر- با هدف دسترسی و خرید آسان‌تر موسیقی، یکی از شرکت‎‌های فناور اپلیکیشن‌هایی را در این حوزه با لحاظ کردن حقوق ناشران و صاحبان آثار موسیقی عرضه کرد.
باید و نباید تنظیم مقررات برای پلتفرم‌های اجتماعی
نماد برتر- پلتفرم‌های رسانه اجتماعی خدمات برجسته‌ای ارائه می‌کنند و امروزه نمی‌توانیم بدون آن‌ها زندگی کنیم، اما به اعتقاد کارشناسان، مانند صنایع دیگر، پیامدهای ناخوشایندی نیز وجود دارد که به رفاه اجتماعی آسیب می‌زند و لازم است مذاکراتی صورت بگیرد تا مشخص شود چگونه باید برای این پلتفرم‌ها مقرراتی را تنظیم کرد که به کاهش هزینه‌های اجتماعی کمک کند.
ممانعت اپل از انتشار بازی های مایکروسافت، گوگل و فیس بوک در اپ استور
نماد برتر- شرکت اپل اجازه نمی دهد اپلیکیشن های بازی شرکت های مایکروسافت، گوگل و فیس بوک در فروشگاه برنامه آیفون و آی پد عرضه شوند.
نسخه اینستاگرامی تیک تاک راه اندازی شد
نماد برتر- برنامه اشتراک گذاری عکس اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است، برنامه مشابه تیک تاک را در بیش از ۵۰ کشور عرضه کرد.
قابلیت جدیدی به نسخه جدید گوگل‌مپ اضافه شد
نماد برتر- نسخه جدید و به‌روزرسانی‌شده گوگل‌مپ به کاربران امکان استفاده همزمان از یوتیوب موزیک را نیز می‌دهد.
۷۰ میلیون یورو کالای مصرفی دپو شده چه شد؟
نماد برتر- مهلت برای اظهار و ترخیص کالاهای گروه چهارم (مصرفی و غیرضروری) از گمرک مدتی است به پایان رسیده و بعید است دیگر زمانی برای طی فرایند ترخیص مانده این کالاها که سال‌هاست در گمرک و بنادر مانده‌اند، در نظر گرفته شود.
اپل برخی محصولاتش را دیگر پشتیبانی نخواهد کرد
نماد برتر- اپل به تازگی اعلام کرد که پشتیبانی از برخی از محصولات خود نظیر مک‌بوک و آیپاد ‌تاچ را به طور رسمی خاتمه داده و محدود کرده است.
اپل موزیک یا اسپاتیفای؛ کدامیک در کدام کشور فعالند؟
پایگاه خبری راد: اپل موزیک و اسپاتیفای، به عنوان دو اپلیکیشن برتر و محبوب پخش و استریم آنلایم موسیقی، با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند که یکی از فاکتورهای اصلی رقابت آن‌ها، کشورهایی است که در آنها حضور و قابلیت دسترسی دارند.
صفحه قبل | صفحه بعد